חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפקת בר מצווה

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה07/08/2011715 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצים את האירוע הכי מודבר? כולם חולמים על חגיגה בלתי נשכחת, אבל מה אנשים זוכרים מאירועים? שמלת הכלה, התפריט, הזיקוקים, וכמובן את בעלי השמחה. אולי תתפלאו לגלות, אולם לרוב המוזמנים חשובים אותם מאפיינים, ועל המורכבים מביניהם נשתדל לשים דגש נוסף.

בוחרים מיקום לארוע


מיקום האירוע שתבחרו מוכרח לשקף את בעלי השמחה ואת הקריטריונים שחשובים לכם. וילה על החוף תשקף אקסקולוסיביות, חתונה בבריכה תעיד על אופי שובב, אולםיפיפה ירמוז על עושרכם בעוד שאולם או גן אירועים אינטימי יעיד על משפחתיות .

זכרו שמאוד פשוט לחלום על טקס בר מצווה מפוצץ ויוקרתי, אך לרוב בסוף התכנון האסימון נופל והם מבינים לדאבונם שזה לא באמת מה שהם חלמו עליו. לפני שאתם סוגרים גן חשבו בהיגיון אם באמת ובתמים המקום הזה באמת משקף אתכם .

בוחרים תפריט לאירוע

הסתיימה ההתמודדות עם חתונה בטבע? בביטחון חד משמעי אחד המרכיבים הקריטיים הוא התפריט שיוגש למוזמנים. לחלק זה אולי נשמע מופרך , אך מרבית האורחים רוצים מאוד ליהנות ואחת ההנאות המרכזיות היא האוכל שיוגש באירוע.

לפני בחירת האוכל תבדקו לעומקמי האנשים שיהיו הנתח המרכזי ביותר באירוע שלכם. אם מדוברבאורחים מהמעמד האמצעי, אוהבי אוכל ביתי, כדאי ללכת על אוכל יותר עממי. אם למזלכם מדובר בח'ברה משנות ה-2010 אז תלכו על תפריט צמחוני, אם מדובר על יום הולדת ומרבית האנשים יהיו בה נערים ונערות אז עדיף לקבוע תפריט צעיר הכולל עוגות, הרבה קינוחים ועוד.

יעזור לכם אם תזכרו כי אי אפשר לרצות את כולם, לכן רצוי לבחור אוכל מורכב ופשוט, חדש וביתי. בדרך זו יהיו לכל האורחים מספר אפשירות להחליט. בסופו של יום, עדיף שיהיה גיוון בחלופות במקום כמה מנות מצומצמות.

עיצוב המקום

במקרה שיש לכם זמן נוסףואתם רוצים להרשים אתהאנשים בארוע שלכם, תדמיינו בראשכם קונספט, משהו יחודי ומעבר לזה משהו שאתם רוצים שהאורחים יבינו. בדומה לבחירת מקום הארוע, גם כן סגנון העיצוב בעל חשיבות מכרעת .

בכל מה שקשור בעיצוב באמת אין סוף; אפשר לעשות הכל, או לחילופין אפשר להדגיש דברים ספציפיים; הצבעים (חתונה בכתום, עיצוב רק בצבע אחד, אביזרים (דקלים, ציפורים) סידורי פרחים וכו', באמת רק תיתנו לדמיון שלכם להמריא. הרבה פעמים קורהשארוע אישי מתהפך להיות גם האירוע של המשפחה, בהתאם לזה ברגיש בנושא רגיש זה, זו האופצייה הכי טובה לתת ביטוי למה שקריטי לכם.

לחוצים? מתלבטים לגבי הפקת בר מצווה?

לעיתים הכי קל לרצות את כולם, אבל זכרו תמיד שלמרות הכל זה האירוע הגדול שלכם. אם יש נושא שאתם ממש לא מוכנים לשכוח ממנובגלל שהוא לפעמים, מפריע למשפחתך, אל תסכימו לוותר עליו. תסבירו לבני המשפחהבצורה עדינה ושקטה שזהו בכל מקרה הרגע שלכם. תלכו עם הרגש ובחרו בדבר שהכי מקרין על אישיותכם.

היה ואתם עדין צריכים מאמרים נוספים בנושא נושא זה המשיכו לקרוא וארגנו לכם ארוע מהנה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בלה שמואל

מאת: בלה שמואלהפקות אירועים19/06/121655 צפיות
איך יוצרים רושם במסיבה? זו מעל כל ספק אחת השאלות הקריטיות ביותר שכל מארגן אירוע חושב עליה בטרם תכנון האירוע המשמעותי שלו.

מאת: בלה שמואלקורסים וסדנאות20/02/121769 צפיות
ככל שתתנו לזמן לעבור אחרי התיכון - כך קשה יותר להשלים בגרויות. מהסיבה הזו, כדאי להתחיל בהקדם האפשרי. יש בארץ מספר גדול של מכונים שתוכלו להיעזר בהם.

מאת: בלה שמואלאירועים וחתונות – כללי20/02/121367 צפיות
אז כיצד יוצרים אקסטזה באירועים? זו בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל אדם מתייעץ עם אחרים לגביה לפני תכנון הארוע. לשאלה הזאת אין פתרון אחד

מאת: בלה שמואלהלוואות20/02/121967 צפיות
רבים מאיתנו מתנהלים קבוע על מיצוי המסגרת בחשבון הבנק. עובדה שהרבה אנשים לא יודעים שעדיף לקחת הלוואה על מנת שזו תכסה את האובר דרפט מפני שהריבית המלווה לגרעון הולכת וגדלה ככל שהמינוס גדל וגדלה במהירות לאחוזים גבוהים במיוחד.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121450 צפיות
לפני שאתם סוגרים תפריט תחשבו בקפידה מי הם האנשים שיהיו החלק בעל המשמעות הגדולה ביותר בטקס שלכם. אם קורה ומדובר במוזמנים מהמעמד האמצעי, אוהבי אוכל הביתי,

מאת: בלה שמואללימודים אקדמאיים20/02/121708 צפיות
אזור - כדאי מאוד לבחור מוסד לימודים שנמצא קרוב לעיר המגורים לשם שלא ילך לכם לאיבוד זמן יקר על הנסיעות.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121575 צפיות
אחרי שסגרתם מספר מוזמנים, רישמו כיוונים מגוגל לגבי אולמות לעריכת הארוע. אפילו אם נמצאו רשימה של ביקורות משבחות על מקום כלשהו,

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195819 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181621 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181325 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182061 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182696 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172303 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172661 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica