חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אריזות מתנה

מאת: בוסתן אברהםעיצוב20/07/2009888 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחגים, בימי הולדת, בחתונות ובכל אירוע מיוחד, למעשה, אנו נוהגים לתת מתנות אחד לשנייה.
חברתנו מספקת אריזות מתנה מיוחדות לכל אירוע ולכל סוגי האנשים. אריזות מתנה הן חשובות לא פחות מהמתנה עצמה – אריזות מתנה מושקעות ויפות מעידות על זמן ומחשבה רבים שהושקעו בנתינה שלכם, ומקבל המתנה מרגיש את האנרגיה שניתנה עבורו.
לעיתים רבות, אריזות מתנה יכולות להיות הרבה יותר מסתם אריזות מתנה – אריזות דקורטיביות יוכלו לשמש את המקבל בעתיד ככלי אחסון יפה בבית, או רק כקישוט באחד החדרים. מי מאיתנו לא אוהב לקבל מתנות באריזות מתנה מושקעות?
ולכן, אנו משקיעים לא רק בתוכן אלא גם בעטיפה, כיוון שאנו מודעים לערך המוסף של אריזות מתנה יפות. בין אם בחרתם להעניק מתנה גדולה או קטנה, אריזות מתנה יכולות לעשות את ההבדל – כולנו הרי יודעים כי עצם ההענקה והנתינה הם מה שעושים טוב לאדם, וההשקעה הנראית על אריזות מתנה היא זו שיכולה להפוך כל מתנה למהודרת.
למעשה, אריזות מתנה מיוחדות מעבירות מסר מאד ברור למקבל. מסר שאומר שאתם מעריכים אותו ואוהבים אותו ושהוא חלק בלתי נפרד מחייכם.
לאנשים שתופסים חלק כזה בחיינו, העובדים איתנו, חברים שלנו, המשפחה – אלה האנשים שלהם תמיד יהיה מהנה להעניק מתנה המהודרת באריזות מתנה יוצאות דופן שיגרמו להם לדעת כמה הם חשובים לכם. אז אל תתמהמהו, ופנו אלינו עוד היום על מנת שנעזור לכם להתאים את המתנות שלכם למקבליהן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בוסתן אברהם

http://www.bustanabraham.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בוסתן אברהם

מאת: בוסתן אברהםצרכנות02/06/101036 צפיות
בחבילות שי המודרניות, המעוצבות היום כמעט בכל אחד מן התחומים המיוחדים, כגון: ממתקים, פרחים ומתנות העטיפה נראית לעין והמתנה כבר אינה הפתעה אלא שהעיצוב של החבילה כולה היא החגיגה המושלמת

מאת: בוסתן אברהםקניות 02/06/101034 צפיות
מתנות לחג הוא דבר ידוע ונפוץ בין החוגגים, אשר לכבודו של מאורע יעניקו דבר מה למכר קרוב או משפחה. כאנשים בוגרים, אנשי עבודה והורים, ההענקה ניתנת בדרך כלל בחגים מרכזיים בשנה, בראש השנה ובפסח.

מאת: בוסתן אברהםצרכנות21/07/091668 צפיות
תקופת החגים מלאה במטלות רבות – ניקיונות, קניות מרובות, בישולים. בתוך כל הבלגן של הארגונים לקראת החגים, כדאי לא לשכוח לרכוש מתנות לחג לעובדים שלכם. כדי שהמשימה לרכישת מתנות לחג לעובדים לא תהפוך להיות נטל, אלא תהיה רכישה שתרצו לבצע על מנת להעניק, הכנו אנו חבילות שי מהודרות ומקוריות שתוכלו לבחור ביניהן את המתאימות ביותר לכם ולעובדיכם. מתנות לחג לעובדים שמגיעות בצורה מיוחדת, כמו קו המוצרים שלנו, מעבירות מסר חיובי לעובדיכם, מסר שהשקעתם בהם מחשבה רבה.

מאת: בוסתן אברהםצרכנות21/07/091068 צפיות
מחפש מתנות לועדי עובדים? בבוסתן אברהם אנו מציעים לך מתנות לועדי עובדים שהן גם מקוריות, גם שימושיות ובנוסף לכך יפיפיות. מתנות לועדי עובדים חשוב שיעבירו את התחושה למקבליהן כי הם מוערכים ואהובים בחברה, וזו בדיוק המטרה של מתנות לועדי עובדים שתמצאו אצלנו. אנו מציעים מגוון רחב של חבילות שי מלאות בכל טוב, במגוון גדלים המתאימים לכל כיס.

מאת: בוסתן אברהםצרכנות21/07/091010 צפיות
אין כמו חג הפסח. המפגשים המשפחתיים הגדולים, תקופת החופש הארוכה שרבים מאיתנו מנצלים לנופש, וכמובן מתנות לעובדים לפסח שמחכים להם בשקיקה. מתנות לעובדים לפסח מביאות לכולנו את תחושת החג הנפלאה, ואת ריח החגיגות באוויר. המיוחד במתנות לעובדים לפסח שאנו מציעים לכם, הוא מעבר לכך שהן יפות ומקוריות, הן גם שימושיות לחג הפסח.

מאת: בוסתן אברהםצרכנות21/07/091081 צפיות
הגיע הזמן לבחור מתנות לוועדי עובדים שגם אתם הייתם רוצים לקבל. חברתנו מייצרת חבילות שי מיוחדות, שאין לנו כל ספק שהן יכולות לשמש כמתנות לוועדי עובדים שלא יפסיקו לדבר עליהם עוד חודשים אחרי סיום החגים. אם גם אתם כבר מחפשים במשך שבועות מתנות לוועדי עובדים ללא הצלחה, כדאי מאד שתבחנו את ההיצע שלנו.

מאת: בוסתן אברהםצרכנות21/07/091187 צפיות
אחת לשנה, לעיתים גם פעמיים בשנה, מעניקים מעסיקנו מתנות עובדים לקראת החגים. במקומות עבודה מסוימים נוהגים גם להעניק מתנות עובדים במקרים נוספים כמו למשל בתקופות לחץ בהן נאלצים כל עובדי החברה לעבוד שעות נוספות רבות.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172518 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175138 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172610 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172370 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172292 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162222 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162263 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica