חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיש אבן קיסר בשימוש מעצבי פנים

מאת: גיל דורשיפוצים09/08/20111320 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיש אבן קיסר – לא רק בתור שיש למטבחים

ואמנם, שיש אבן קיסר הינו השיש הטוב ביותר בתור שיש למטבחים וזאת עובדה! העמידות הגדולה אל מול שחיקה, הפעלת כוח וסדקים יחד עם יכולתו של השיש לא להגיב עם חומרי צבע וכתמים, הופכים אותו למשטח העבודה האולטימטיבי למטבח במיוחד כאשר הוא מגיע בשלל צבעים מרהיבים ויכולות הדבקה מעולות. שיש אבן קיסר מחזיק שנים רבות במטבח הישראלי תוך שמירה על מצבו הראשוני לכל אורך התקופה. ולמרות זאת, שיש אבן קיסר איננו משמש אך ורק לצורכי משטחי עבודה במטבחים. מעצבי פנים רבים שמחים להשתמש בשיש אבן קיסר גם לצרכים הבאים :

שיש בחדרי הרחצה

השימוש בשיש בחדרי הרחצה נפוץ ביותר מזה שנים רבות. השיש מקנה לחדר הרחצה מראה אופייני של תחושת ניקיון ואסטטיקה. שיש אבן קיסר בחדרי הרחצה מעצים את חווית ההתנקות האינטימית היום יומית שלנו בכך שמעצבי פנים רבים יכולים ליישם את מגוון רעיונותיהם בכל חדר רחצה ספציפי. כך ניתן לעצב פינות מעוגלות או ישרות של הכיורים, האמבטיות ואף החיפויים לפי דרישה. שיש אבן קיסר גמיש מאוד לצרכים עיצוביים וכאשר שיש מציג תכונות של חוזק יחד עם גמישות הרי שבפנינו שיש מנצח.

ריצוף

אם אי פעם נזדמן לכם להגיע לאחד מבתי המלון היוקרתיים ולהתפעל מהריצוף המדהים אשר מעטר כל פינה, הרי שבודאי נתקלתם בסוג הריצוף של שיש אבן קיסר. מרצפות שיש אבן קיסר יכולות להגיע במימדים שונים אך היופי והברק שלהן משרתות כל איש מקצוע בתחום עיצוב הפנים על הצד הטוב ביותר. גם כאן לחוזק תפקיד חשוב שהרי נפוץ מאוד לראות דירות אשר מרצפות השיש שלהן כשלו מלעמוד כנגד שחיקת הזמן ומציגות שברים ובקעים.

על חיפויים וציפויי קיר כבר שמעתם?

אחד הדברים החמים ביותר כיום בתחום עיצוב הפנים הוא חיפוי וציפוי הקירות. במקום לצבוע שוב ושוב את קירות הבית במראה אשר רק מזכיר שיש, ניתן כיום להשתמש באלמנט שיש של ממש על קירות ביתכם או סוגי דלפקים שונים בתחומי הבית (כגון דלפקי אכילה ופנאי). שיש אבן קיסר מאפשר למעצבי הפנים לבצע חיפויי קירות מרהיבים אשר משאירים את הצופים פעורי פה ומלאי התרגשות. התחושה היא תחושה של מלכות ויוקרה, בדיוק כפי שמרגישים כאשר נמצאים בלובי של מלון מפואר או בניין הייטק יוקרתי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל דור

מאת: גיל דורשיפוצים09/08/11839 צפיות
שיש למטבח חייב לענות על הקריטריונים החשובים: עלות מתאימה, נוחות, עמידות ויופי. השאיפה שלנו תמיד היא להגיע למיצוי ושילוב של ארבעתם ברכישת המוצר החשוב כל כך לחלל המרכזי ביותר בבית.

מאת: גיל דורשיפוצים09/08/11872 צפיות
משטחי עבודה, המשמשים לצרכים שונים בבית, עוברים עם השנים תהפוכות, שינויים ושידרוגים. כך למשל, את השיש ההיסטורי שהיה בכל בית מטבח, יכולה להחליף, בין השאר, אבן ססגונית יותר, שמייצרים במפעלים, וכך קיבלנו שיש אבן קיסר .

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232625 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223290 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212872 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211346 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211224 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201399 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201131 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica