חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סריקת מסמכים דיגיטלית

מאת: Shaiעיצוב גרפי10/08/20111299 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סריקת מסמכים דיגיטלית

כיום ברור לכל כי "המגמה הירוקה" היא אינה רק טרנד חולף. כיום כל אחד יודע כי אם לא נשמור על כדור הארץ שלנו, אף אחד לא יעשה זאת במקומנו. לכן, יותר ויותר אנשים מאמצים אורח חיים ירוק, לא רק בביתם הפרטי, אלא גם במקומות העבודה. מקומות עבודה רבים נרתמים למאמץ הסביבתי ומאמצים נורמות ושיטות עבודה אקולוגיות יותר. סריקת מסמכים דיגיטלית היא אחת הדרכים שבה כל משרד יכול לתרום את תרומתו הצנועה למען איכות הסביבה.

סריקת מסמכים דיגיטלית - איכות הסביבה בידיים שלנו

ככל שגדלה ההבנה כי אנו, במו ידינו, גורמים לזיהום כדור הארץ ולפגיעה במשאבים הטבעיים שלנו, כך יותר ויותר מקומות עבודה מאמצים חזון "ירוק", שנועד לצמצם את פגיעתם באיכות הסביבה. הדרכים לעשות זאת הן רבות ומגוונות: לחלק לעובדים כוסות אישיות מזכוכית כדי להימנע משימוש בזבזני בכוסות חד פעמיות, לרכוש מדפסות המאפשרות להדפיס מסמכים משני צדי הדף, וגם לעבור לשימוש בסריקת מסמכים דיגיטלית.

סריקת מסמכים דיגיטלית ע"י מכון העתקות - חושבים רחוק למען עתיד ירוק

לכל משרד יש ארכיון בו נשמרים המסמכים החשובים מפעילותו בשנים שחלפו: קבלות, הזמנות, סיכומי פגישות, נהלים, תדריכים ועוד. לכן, כל משרד זקוק לכמויות עצומות של נייר מדי שנה. ניירות אלו מיוצרים מעצים, וככל שהביקוש לנייר גדל כך אנו מאבדים יערות שלמים ופוגעים באיזון האקולוגי של כדור הארץ.

אף משרד לא יכול להימנע לחלוטין משימוש בניירות, אך כל משרד יכול למחזר נייר ובכך לצמצמם את הביקושים לנייר ואת צריכת הנייר ה"חדש" שלו. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות סריקת מסמכים דיגיטלית בבית דפוס דיגיטלי למשל. לו כל משרד היה סורק את כל מסמכיו ומאחסן אותם בארכיון דיגיטלי, השמור על גבי מחשבים ואמצעי אחסון דיגיטליים, הוא היה יכול להפנות את כל אותם מסמכים לטובת מחזור. נייר ממוחזר זה יחזור אליו, או אל משרד אחר, בצורת מוצרי נייר אחרים, ובכך תמנע כריתת עצים מיותרת שהיתה פוגעת באיכות הסביבה

סריקת מסמכים דיגיטלית – כל היתרונות למשרד שלך

פרט ליתרון הסביבתי החשוב והמשמעותי, לסריקת מסמכים דיגיטלית יש גם יתרונות רבים נוספים:

· חיסכון במקום – כל בעל משרד יודע שעלות השכרת המשרד, הנגזרת משטחו, היא יקרה ולכן יש לנצל בחוכמה כל מ"ר. סריקת מסמכים דיגיטלית תאפשר לכם לפנות חדרים שלמים שהוקצו לטובת אחסון קלסרים וארגזי מסמכים ולנצלם בצורה חכמה יותר. המסמכים הסרוקים מאוחסנים ומגובים בקבצים דיגיטליים שאינם תופסים מקום פיזי, ולכן אין צורך בשמירת העתקים פיזיים.

· חיסכון בזמן – ניהול ארכיון פיזי הוא תהליך שגוזל למשרד זמן רב, במיוחד כאשר מעוניינים לחפש מסמך מלפני מספר שנים. חיפוש המסמך המבוקש בכל הארגזים והקלסרים באופן ידני יכול להימשך שעות, וגם מלאכת הארגון, הסידור והקטלוג בארכיון גוזלת זמן רב. לעומת זאת, סריקת מסמכים דיגיטלית מאפשרת לשלוף כל מסמך מבוקש, מכל שנה שהיא, בקלות ובמהירות.

· חיסכון בכסף – ניהול ארכיון פיזי הוא גם תהליך יקר: ארגזי אחסון, קלסרים, מדפים וכדומה – כולם עולים כסף. גם העסקת מנהל ארכיון ושעות העבודה שהעובדים מקדישים לצורך אחסון ושליפת מסמכים מהארכיון עולים למשרד כסף רב. לעומת זאת, סריקת מסמכים דיגיטלית היא שיטה חסכונית לשמור על כל ארכיון הארגון בעלויות מינימליות.

לסיכום, סריקת מסמכים דיגיטלית טובה לא רק עבורך ועבור משרדך, אלא גם ובעיקר עבור איכות הסביבה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182621 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182639 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181303 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181100 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131276 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131805 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131143 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213661 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162301 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162016 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162397 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161966 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica