חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמאות מקרקעין ותהליך פיקוח בניה

מאת: Seo-Eventבתים משותפים15/08/2011798 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצים לבנות בית?

תהליך בניית בית הינו תהליך ארוך ומורכב. ראשיתו של התהליך מתחיל ברכישת קרקע עליה אפשר יהיה לבנות את הבית. מה היא הדרך הנכונה לרכוש קרקע וכיצד ניתן לדעת האם הקרקע אכן טובה וראויה לבניה? הדרך הפשוטה ביותר לקבלת החלטות בנוגע לקרקע היא פשוט לפעול באופן מקצועי על ידי שימוש בשירות שמאות מקרקעין, באמצעות שירות של שמאות מקרקעין ניתן לגבש את ההחלטה ראויה מה ערכה של הקרקע והאם כדאי לרכוש את הקרקע. נותני השירות של שמאות מקרקעין הינם שמאים שעברו מבחנים מיוחדים של משרד התעסוקה לאישור רמת המקצועית ורמת הבקיאות שלהם בנהלים, חוקים וידע טכני לקבלת החלטות על ערך הקרקע.

השלב השני לבניית הבית הוא התחלת תהליך של בניה בפועל. תהליך הבניה הוא תהליך מורכב מאוד, על מנת לבנות את הבית כראוי יש לשכור את שירותיו של איש מקצוע מומחה וותיק בבניה.איש זה מכונה 'קבלן', על הקבלן האחריות לפעול בהתאם להוראות של האדריכל והמהנדס וליישם בפועל את התוכניות המתבקשות.

איך אפשר לדעת כי הוא אכן ביצע את הפעולה כראוי? האם אפשר לסמוך על הקבלן?

התשובה היא חד משמעתית – לא!

הכיצד ניתן להפקיר סכומי כסף רבים כל כך אצל גורם זר? עלות הבניה הינה גבוהה חייב להיות פיקוח לאורך כל הזמן על רמת הבניה של הקבלן.

פיקוח בניה הוא השם של השירות שתפקידו הוא לפקח על הבניה ולוודא כי הקבלן עושה את תפקידו בצורה הטובה ביותר. פיקוח בניה הינו תפקיד משמעותי מאוד בחוליה של בעלי התפקידים בתהליך הבניה. על מנת להפיק  את המרב מהבניה שלכם ולצמצם נזקים חובה שתהיה מעורבות של אנשי פיקוח בניה שיעכבו בדריכות על כל התלבטות או פעולה שמבצע הקבלן ותבדוק לא רק אם היא עושה את זה כמו שצריך אלא היא גם תעשה את זה בצורה היעילה ביותר. ישנם שיטות שונות לביצוע דברים זהים, הדרך היחידה לדעת האם הקבלן שלכם בוחר בדרך שתעלה לכם הכי זול ויהיה הכי יעיל  גם בפועל היא רק שכירת שירותיו של מפקח בניה האמון על תחום פיקוח בניה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Seo-Event חברת קידום אתרים בתחומים שונים.

בין לקוחותנו :  מוסיקה לאירועים , מועדון בת מצווה   ועוד רבים אחרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Seo-Event

מאת: Seo-Eventעסקים קטנים ובינוניים04/07/121258 צפיות
כל מה שיש לדעת על שליחויות משפטיות , מהן שליחויות משפטיות ולאן ניתן לבצע שליחויות משפטיות

מאת: Seo-Eventבריאות השן04/07/121110 צפיות
יישור שיניים הינו תהליך שמרבית בני הנוער חווים , קראו כיצד לצלוח תהליך יישור שיניים

מאת: Seo-Eventעסקים קטנים ובינוניים04/07/121214 צפיות
חשיבות בניית תוכנית עסקית להצלחת המיזם/ העסק שלך. דגשים לבניית תוכנית עסקית מנצחת

מאת: Seo-Eventעסקים קטנים ובינוניים04/07/121178 צפיות
החלטתם לקחת הלוואה לעסק , קראו על מה חשוב לשים דגש לפני התחייבות להלוואות לעסקים

מאת: Seo-Eventשיווק05/04/121257 צפיות
הסבר על חשיבות כרטיסי ביקור איכותיים לבית העסק וכמו כן תרומתו של עיצוב / הדפסת כרטיסי ביקור איכותיים

מאת: Seo-Eventשיווק22/01/121477 צפיות
כל מה שיש לדעת על מגנטיים פרסומיים , איפה כדאי להזמין , מה כדאי להדפיס וכל מה שיש לדעת על סוגי מגנטים שונים.

מאת: Seo-Eventשיווק30/12/111287 צפיות
עיצוב פנקסי חשבוניות וכאטיסי ביקור לנשים שונה מעיצוב כרטיסי ביקור וחשבוניות לנשים. להלן כמה מהסיבות הנפוצות בהבדלים בין כרטיסי ביקור ופנקסי חשבוניות לנשים וגברים

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222345 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222955 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223118 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222950 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222979 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211273 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201728 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica