חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הלוואות לעסקים – איך נכון להתחייב

לכל אחד יש חלום לעבוד במקום בלי בוס על הראש. להיות אדון לעצמך, להחליט על היקף העבודה שלך, להתעסק במה שאתה באמת אוהב ולא בכל הדברים הקטנים מסביב שהבוס מפיל עליך. להקים עסק מאל'ף ועד ת'ו ולהיות זה שאומר את המילה האחרונה. לעשות את הדברים שאתה הכי אוהב והכי מוכשר בהם. אבל כל אחד גם יודע, שבלי גב כלכלי יציב ותומך, מאוד קשה לפתוח עסק. הקמה של עסק כרוכה בהמון הוצאות, ובהתחלה אין כל כך הרבה הכנסות, ועל כן צריך יציבות כלכלית וכספים זמינים. רבים לא הולכים להגשים את חלומם בדיוק בשל החשש הזה.

הלוואות לעסקים

הפתרון לכך אינו רחוק, והוא מוצע לנו בדמות של הלוואות לעסקים קטנים וגדולים . אלו הלוואות ספציפיות, המיועדות לעסקים בגדלים שונים ומטרתן לעזור לייצב את העסק ולפתח אותו. ישנם שלושה מצבים עיקריים בהם עסקים נוהגים לקחת הלוואות מעין אלו. תחילה, כאשר פותחים עסק ויש צורך בהון ראשוני ובגב כלכלי לשם הקמת העסק והעמדתו על הרגליים. מצב נוסף הינו במקרה שהעסק כבר קיים אך בעל העסק מעוניין להרחיב אותו וזקוק לשם כך להלוואה. ישנו עוד מצב בהם לוקחים הלוואות לעסקים: במצב בו העסק נמצא במצב קשה וללא מזומנים נזילים, ויש צורך בהלוואה על מנת לייצב את העסק ולהמשיך בפעילות השוטפת בראש שקט.

איפה לוקחים הלוואות לעסקים?

הלוואות לעסקים ניתן לקחת במספר של מקומות: ראשית, כמו כל הלוואה, גם הלוואה מעין זו ניתן לקחת בבנק. הבנקים מציעים הלוואות בתוכניות עסקיות המיועדות במיוחד למקרים מעין אלו. בנוסף, ניתן לקחת הלוואה חוץ בנקאית מחברות האשראי. אפשרות נוספת שקיימת הינה לקיחת הלוואה ממגוון קרנות בערבות מדינה ייעודיות לכך. ישנן קרנות שבבעלות המדינה, המעניקות הלוואות לעסקים במספר מצבים מוגדרים. ישנן קרנות אחרות התומכות ביזמים צעירים ומלווים אותם לכל אורך פיתוח העסק.

מה צריך לבדוק?

הלוואות לעסקים הינו שם כולל למספר רחב של הלוואות, בתנאים רבים. מומלץ לנהל משא ומתן על גובה הריביות ועל תנאי ההחזר. כמו כן מומלץ לבדוק בין כל האופציות ולערוך השוואת מחירים ותנאים מקיפה, על מנת לקבל את ההלוואה האידאלית ביותר עבורך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Seo-Event חברת קידום אתרים בתחומים שונים.

בין לקוחותנו :  מוסיקה לאירועים , מועדון בת מצווה   ועוד רבים אחרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Seo-Event

מאת: Seo-Eventעסקים קטנים ובינוניים04/07/121256 צפיות
כל מה שיש לדעת על שליחויות משפטיות , מהן שליחויות משפטיות ולאן ניתן לבצע שליחויות משפטיות

מאת: Seo-Eventבריאות השן04/07/121108 צפיות
יישור שיניים הינו תהליך שמרבית בני הנוער חווים , קראו כיצד לצלוח תהליך יישור שיניים

מאת: Seo-Eventעסקים קטנים ובינוניים04/07/121212 צפיות
חשיבות בניית תוכנית עסקית להצלחת המיזם/ העסק שלך. דגשים לבניית תוכנית עסקית מנצחת

מאת: Seo-Eventשיווק05/04/121256 צפיות
הסבר על חשיבות כרטיסי ביקור איכותיים לבית העסק וכמו כן תרומתו של עיצוב / הדפסת כרטיסי ביקור איכותיים

מאת: Seo-Eventשיווק22/01/121476 צפיות
כל מה שיש לדעת על מגנטיים פרסומיים , איפה כדאי להזמין , מה כדאי להדפיס וכל מה שיש לדעת על סוגי מגנטים שונים.

מאת: Seo-Eventשיווק30/12/111285 צפיות
עיצוב פנקסי חשבוניות וכאטיסי ביקור לנשים שונה מעיצוב כרטיסי ביקור וחשבוניות לנשים. להלן כמה מהסיבות הנפוצות בהבדלים בין כרטיסי ביקור ופנקסי חשבוניות לנשים וגברים

מאת: Seo-Eventשיווק30/12/111123 צפיות
הקשר הין כרטיסי ביקור לפמיניזם , ההבדל בין עיצוב כרטיסי ביקור לבעלת עסק לעומת כרטיס ביקור המעוצב עבור בעל תפריד גברי

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211336 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211182 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211035 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211208 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201059 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201056 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20924 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica