חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית תוכנית עסקית

עולם העסקים הינו עולם רוחש פעילויות וסבוך במיוחד. מכל עבר צצים להם יזמים חדשים בעלי רעיונות מוצלחים יותר ומוצלחים פחות, ומנסים להשתלט על נתח השוק הגדול ביותר שהם יכולים.על כן חשב מאוד לכל יזם ולכל בעל עסק, לא להשאיר את סיכויי ההצלחה ליד הגורל, אלא לתכנן זאת בקפידה. לקבוע מטרות, לתכנן פעילויות ולקצור הצלחות. בשפה המקצועית זה נקרא בניית תוכנית עסקית.

בניית תוכנית עסקית

בניית תוכנית עסקית מהווה את הבסיס של כל חברה וכל יוזמה ופרויקט חדש. התוכנית העסקית תתחיל בראייה כוללת של היוזמה החדשה, מטרותיה והמקומות אליהם היא שואפת להגיע. לצורך בניית תוכנית עסקית יש לאסוף אינפורמציה בקפידה: מהי היוזמה? לאיזה קהל היא מיועדת? איזה מתחרים נוספים קיימים בשוק המצומצם ובשוק הכללי? מהי הייחודיות והתועלות שיש ביוזמה העסקית הזו? ועוד כהנה וכהנה. לאחר האיסוף של כל האינפורמציה, יש לעבד אותה ועל פיה לתכנן את האסטרטגיות והפעילויות בהן תנקטו לצורך הצלחת היוזמה.

בניית תוכנית עסקית – אסטרטגיות פעולה

אסטרטגיות הפעולה הינן קריטיות לצורך הצלחת היוזמה והחברה. האסטרטגיות כוללות את כל הפעילויות השיווקיות שיש לנקוט על מנת לשווק כראוי את החברה ואת המוצרים שלה, ובכך להגדיל את המכירות ואת נתח השוק שבו היא משחקת. אסטרטגיות אלו כוללות גם את שיטות העבודה שבהן יפעלו, החל מההיררכיה הניהולית בחברה וכלה בעובדים המוצבים בשטח ומהווים הנציגים של החברה.

בניית תוכנית עסקית על ידי המומחים בתחום

בניית תוכנית עסקית אינה דבר של מה בכך. לצורך בניית תוכנית מוצלחת, יש צורך בעין חדה אשר תבחן את כל התהליכים הארגוניים, לצד היכולות והשאיפות של החברה. בנוסף יש צורך באנשים אשר יבחנו את הכל ויגבשו את הדברים למסמך מרכזי שעל פיו יפעלו בעתיד. לא כל חברה מסוגלת לעשות בחינה פנימית כל כך בכוחות עצמה. על כן, ישנן חברות המתמחות בייעוץ כלכלי ובליווי עסקי ומציעות את שירותיהן לצורך בניית תוכנית עסקית. חברות אלו ילוו אתכם לאורך כל התהליך, ובסופו יגישו מסמך המלצות מגובש, אשר יצעיד את חברתכם מספר צעדים קדימה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Seo-Event חברת קידום אתרים בתחומים שונים.

בין לקוחותנו :  מוסיקה לאירועים , מועדון בת מצווה   ועוד רבים אחרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Seo-Event

מאת: Seo-Eventעסקים קטנים ובינוניים04/07/121256 צפיות
כל מה שיש לדעת על שליחויות משפטיות , מהן שליחויות משפטיות ולאן ניתן לבצע שליחויות משפטיות

מאת: Seo-Eventבריאות השן04/07/121108 צפיות
יישור שיניים הינו תהליך שמרבית בני הנוער חווים , קראו כיצד לצלוח תהליך יישור שיניים

מאת: Seo-Eventעסקים קטנים ובינוניים04/07/121175 צפיות
החלטתם לקחת הלוואה לעסק , קראו על מה חשוב לשים דגש לפני התחייבות להלוואות לעסקים

מאת: Seo-Eventשיווק05/04/121256 צפיות
הסבר על חשיבות כרטיסי ביקור איכותיים לבית העסק וכמו כן תרומתו של עיצוב / הדפסת כרטיסי ביקור איכותיים

מאת: Seo-Eventשיווק22/01/121475 צפיות
כל מה שיש לדעת על מגנטיים פרסומיים , איפה כדאי להזמין , מה כדאי להדפיס וכל מה שיש לדעת על סוגי מגנטים שונים.

מאת: Seo-Eventשיווק30/12/111285 צפיות
עיצוב פנקסי חשבוניות וכאטיסי ביקור לנשים שונה מעיצוב כרטיסי ביקור וחשבוניות לנשים. להלן כמה מהסיבות הנפוצות בהבדלים בין כרטיסי ביקור ופנקסי חשבוניות לנשים וגברים

מאת: Seo-Eventשיווק30/12/111123 צפיות
הקשר הין כרטיסי ביקור לפמיניזם , ההבדל בין עיצוב כרטיסי ביקור לבעלת עסק לעומת כרטיס ביקור המעוצב עבור בעל תפריד גברי

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211334 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211181 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211034 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211206 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201057 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201053 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20924 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica