חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרגולות

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/2009763 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרגולות אפשר לראות היום כמעט בכל חצר פרטית בארץ ישראל ואפשר לראות גם לא מעט פרגולות בתוך בתים פרטיים משותפים, שאין להם חצר פרטית וגדולה שלהם בלבד, אלא שהפרגולות נבנות היום גם במרפסות הקטנות שיש לכולנו ואלו הפרגולות הופכות לחביבות יותר ויותר, ואפשר לשים לב היום שלא מעט בתים מתהדרים גם בכל מיני פרגולות מאוד מיוחדות מבחינת מראה. פרגולות מוסיפות המון לעיצוב החצר שלנו. אז באמת יש כמה סוגים של פרגולות כשסוג הנפוץ ביותר הוא של פרגולות עץ רגילות, כאלו שלטובת מעשה בנייתן אנו מזמינים את איש הפרגולות וזה מגיע עם הטנדר שלו ועם כמה לוחות עץ וכלים בסיסים ועל המקום הוא מתכנן את הפרגולות ומשרטט הכל לשביעות רצוננו ולאחר מכן מתחיל במלאכת בניית פרגולות ממש אצלנו בחצר. ואם חשבתם שמדובר בפרויקט של כמה ימים, אז הרי לכם הטעות. אם נוציא את הזמן שיש להמתין לצבע להתייבש מהפרגולות אזי שאנו מדברים על פרוייקט בניית פרגולות שאינו עולה על כמה שעות בודדות בלבד, ובאמת היום המתקינים הם כבר מאוד מקצועיים ולפעמים אלו מתקינים פרגולות בשלושה אתרים שונים ביום אחד. סוג אחר של פרגולות שהופך להיות לנפוץ יותר ויותר הן אותן הפרגולות אלא שבמקום עץ, הן פרגולות אלומיניום. את אלו גם אפשר לראות בתקופה האחרונה יותר ויותר בחצרות הבתים הפרטיים וכנראה שהצרכן החל להבין את היתרון של פרגולות אלומיניום על פני פרגולוץ עץ. האלומיניום כידוע היא מתכת מאוד קלה ומאוד נוחה לעבודה, ואם אנו מנסים להשוות בינה לבין העץ אזי שהיתרון הבולט שיש למתכת האלומיניום על פני העץ הוא יתרון הטמון בעמידותן של פרגולות אלומיניום לעומת פרגולות עץ. שכן פרגולות אלומיניום כמו פרגולות עץ הן כאלו שמוצבות מחוץ לבית מן הסתם, כלומר, חשופות במהלך כל שעות היממה לפגעי מזג האוויר. אז באמת היכן שפרגולות עץ עלולות להיות בעייתיות מצד התחזוקה השוטפת שיש להשקיע בהן ומצד ההגנה שיש לספק להן מפני פגעי מזג אוויר שונים, ברור שכל אלו לא קיימים בפרגולות מאלומיניום שכן האלומיניום היא מתכת שמתמודדת טוב יותר עם כל הפגעים של מזג האוויר. אז יבוא מי שישאל אבל מה עם כל הערך המוסף של הפרגולות עץ, כלומר, הנוכחות של העץ בחצר שלנו. שהרי אין תחליף לתחושה הטבעית של העץ בחצר שלנו ואיך אפשר באמת לחשוב על להחליף את הפרגולות עץ, אלו שמשתלבות כל כך יפה בנוף החצר שלנו ועוד מוסיפות תוכן לנוף זה, כיצד זה נחליף אותן בפרגולות אלומיניום. אז נכון, אי אפשר להשוות מבחינת המראה, אבל מבחינת התחזוקה השוטפת הרי שפרגולות אלומיניום הן פרגולות מאוד אטרקטיביות. מה גם שבקלות אנו יכול לגדל צמח מטפס שיטפס וילפף את פרגולות אלומיניום וכך בעצם גם המתכת הקרה זוכה ללבוש טבע והכל מרוצים.

 



תגיות המאמר: פרגולות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל עיצוב

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091606 צפיות
דלתות כניסה

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091169 צפיות
סורגים

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091419 צפיות
פינות אוכל

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091217 צפיות
מערכות ישיבה

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091219 צפיות
דלתות

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091272 צפיות
מטבחים

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091385 צפיות
ריהוט כפרי

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232625 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223290 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212871 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211346 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211224 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201399 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201131 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica