חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יורו דולר – סקירת שוק

מאת: יריב ברקוביץמט"ח19/08/20111314 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדולר האמריקני הנו המטבע המייצג של ארה"ב והוא הנפוץ ביותר ברחבי העולם במסחר כמטבע זר. הבנק המרכזי של ארה"ב, הפדרל רזרב אחראי על הדפסת מטבע הדולר ועל הפצתו ברחבי העולם. מאידך, מטבע היורו הנו המטבע הרשמי של כחמש עשרה מדינות של האיחוד האירופי והוא הנפוץ ביותר ביבשת אירופה

שוק יורו דולר זכה להתפתחות אינטנסיבית אודות כמויות של דולר אמריקאי אשר הופקד בבנקים מחוץ לארה"ב והביאה לטריגר להמרתו במטבע היורו. שוק זה החל פעילותו עוד משנות ה50 בעת מאגרים גבוהים של הדולר מחוץ לארה"ב ולאורך השנים, חב' אמריקאיות החלו ללוות בחו"ל בשוקי היורו ואף לונדון תרמה לכך כזירה פיננסית עולמית

מסחר בשוק יורו דולר מאפייני מסחר

מסחר מט"ח מבוסס על מתאמים בין מטבעות, כאשר מדובר על צמד של מטבעות בעלות מתאמים הפוכים וכתוצאה צמד מסוים ירוויח תשואה ואחר יפסיד או נע לכיוון המטבע ההופכי שלו במסחר מט"ח ממוחשב.יורו דולר הנו צמד המטבעות הגדול, הנזיל והמשפיע ביותר בשוק מט"ח ומקבל ערך 1 במתאם צמדי מטבעות אחרים.

שער חליפין של צמד יורו דולר מותנה משינויים בשערי דולר/יורו, משינויים במדד 500 המניות מארה"ב, מחירי סחורות, הדולר אינדקס והפרש ריביות בין ECB ל Fed. ניתן לראות כיום מגמה ברורה של התחזקות היורו לעומת הדולר והוא גם הערך הקובע את שיא המזומנים המשולבים במחזור הכספים בשוק דינמי ואינטנסיבי זה

שוק יורו דולר- לקראת רווחיות בשוק היורו דולר

רווחיות בשוק יורו דולר תלויה בתחזיות נכונות. לכן קיימים שני סוגי ניתוחים לחיזוי מגמות בשוק זה. הראשון, ניתוח פונדמנטלי המאפשר לקבוע האם הדולר או היורו צפוי להיחלש או להתחזק. השני, ניתוח טכני מציג נקודות אפשריות של כניסה ויציאה. רצוי לשלב את שניהם כדי לאפשר תחזית כמה שיותר מדויקת ואף נכונה

מכיוון שהמסחר בשוק יורו דולר הנו 24 שעות ביממה יש צורך לעקוב ללא הרף במגמות הקיימות כדי לנתח ביעילות סוג מסחר זה לכן כדאי להיעזר בפלטפורמה מתקדמת המותקנת במחשב הסוחר והמנתחת באופן רציף אחר תנועות הצמד ע"י ניתוחים חישוביים וסטטיסטיים שונים ואף מבצעת את העסקה בדיוק רב וביעילות

 



תגיות המאמר: מטח, יורו דולר, שער חליפין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופניים חשמליות לשמירה על הסביבה ומניעת זיהום האוויר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יריב ברקוביץ

מאת: יריב ברקוביץאופניים16/07/13949 צפיות
כולנו בוודאי שומעים מדי יום, או לפחות מדי שבוע, על הבעייתיות אשר יוצר זיהום האוויר המאסיבי שמתרחש בחברה המודרנית המערבית: זיהום מתחנות כוח אשר משתמשות בשריפה של דלקים שונים, זיהום משריפה של דלק להסקה ולחימום, זיהום משריפה של ערימות אשפה ופסולת חקלאית, זיהום ממפעלי תעשייה שונים, ומעל הכל – זיהום הנוצר ממנועים של כלי רכב שונים. זיהום האוויר מורגש ברחבי העולם המערבי בעיקר בערים הגדולות, בהם מרוכזים המפעלים הגדולים ובהן יש את תנועת כלי הרכב הרבה ביותר. אין כל ספק כי ישנו קשר ממשי בין איכות החיים שלנ

מאת: יריב ברקוביץאופניים26/09/112563 צפיות
כיום אין זה כלל נדיר לראות אנשים בוחרים להשתמש מידי יום באופניים חשמליות. תחשבו שאם אתם בוחרים להשקיע כמה אלפי שקלים באופניים חשמליות, אתם בוחרים לחסוך כסף על דלק ובעיקר בוחרים לחסוך מידי בוקר את כאב הראש של הפקקים וחיפוש בלתי פוסק אחר חנייה או גם תשלום על חנייה שיכול להיות גבוה.

מאת: יריב ברקוביץאופניים18/09/112570 צפיות
בדלק וכמובן ידידותי לסביבה. אם תסתובבו ברחבי הערים הגדולות אל תתפלאו לראות אנשים נוסעים בהם סתם לשם הטיול או גם בדרכם לעבודה. ככה שגם אם אתם רוצים לקנות זוג של אופניים חשמליות זה לא בשמיים.

מאת: יריב ברקוביץאופניים18/09/111802 צפיות
בדלק וכמובן ידידותי לסביבה. אם תסתובבו ברחבי הערים הגדולות אל תתפלאו לראות אנשים נוסעים בהם סתם לשם הטיול או גם בדרכם לעבודה. ככה שגם אם אתם רוצים לקנות זוג של אופניים חשמליות זה לא בשמיים.

מאת: יריב ברקוביץאופניים12/09/112379 צפיות
אופניים חשמליים הם ללא ספק הטרנד הכי חם בקרב רוכבי אופניים בארץ ובעולם. אופניים חשמליים מאפשרים לכל אחד ואחת מאיתנו להתנייד באופן יעיל ונוח יותר ובפחות מאמץ. חוקי החזקת אופניים חשמליים משתנים ממדינה למדינה, ובמדינת ישראל, הן הוכנסו למסגרת החוק ככלי תחבורה רק בתחילת שנת 2010.

מאת: יריב ברקוביץאופניים04/09/111455 צפיות
מוצאים את עצמכם מבזבזים זמן יקר בפקקי ועומסי תנועה? מרגישים צורך באמצעי תחבורה פשוט ונוח שיאפשר לכם להתנייד בקלות ובנוחות? רוצים להגיע בזמן לכל מקום מבלי להתעכב על חיפוש חנייה וכדומה? אופניים חשמליים למטרת רכיבה עירונית הם ללא ספק הפתרון הדו גלגלי עבורכם!

מאת: יריב ברקוביץמסחר יומי23/08/111871 צפיות
הזירה האינטרנטית שופעת אפשרויות מבחר אלקטרוני וניתן לנהל מסחר במטבע חוץ מהבית באמצעות תוכנות שונות המוצעות ברשת. השירותים שנותנות החברות השונות מגוונים מאוד ומאפשרים לנהל מסחר יומי מורכב ואינטנסיבי ביעילות רבה. ניתן לנצל את הפלטפורמות השונות המוצעות על ידי החברות השונות לניהול מסחר יומי מקיף ולצבירת רווחים נאים מאוד, אך העיסוק בתחומים אלה דורש ידע מדוקדק ומיומנות גבוהה.

מאמרים נוספים בנושא מט"ח

מאת: מסחר בינלאומימט"ח08/06/152457 צפיות
בשנים האחרונות אנו שומעים הרבה על מסחר בפורקס, אתם בוודאי יודעים שזה משהו הקשור לשוק ההון. אך לא כולם יודעים מהו בדיוק מסחר בפורקס ומה ההבדל בינו לבין מסחר בשוק ההון. הרשו לי להסביר לכם בקצרה מהו מסחר בפורקס ומדוע הוא הופך להיות לכל כך פופולארי.

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151899 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: רן טוביהמט"ח12/01/151976 צפיות
מהו למעשה "המסחר החברתי"? מדוע מתרבות החברות שמצטרפות למתן שירות לסוג מסחר זה? האם זה אמור ללמד שמדובר בסגנון מסחר שלכאורה מאוד כדאי?

מאת: שמעוןמט"ח24/12/141959 צפיות
מטבחים הם המקום שבו אנחנו מכינים לעצמנו אוכל, בין אם זה אוכל בסיסי, ארוחות גורמה או אפילו ארוחות מוכנות שאנחנו פשוט מכניסים לתוך המיקרוגל ומחכים 30 שניות.

מאת: רן טוביהמט"ח15/12/141863 צפיות
סוחרים שמנתחים את השוק בגישה הפונדמנטלית עושים שימוש נרחב בחדשות הכלכליות. האם הסוחר בגישה הטכנית אמור להתעלם מהן? מסתבר שאפשר - אך בהחלט לא תמיד רצוי!

מאת: רן טוביהמט"ח08/12/141854 צפיות
הטעות הגדולה ביותר שעושים סוחרים כשהם בוחרים עם איזו תוכנה הם מעוניינים לעבוד, וכיצד אתה תימנע מאותה טעות! ואם בכל זאת כבר שגית - איך תתקן זאת אחת ולתמיד.

מאת: רן טוביהמט"ח30/11/141880 צפיות
למסחר במטבע חוץ אכן יש פוטנציאל רווח אדיר ותוך אפשרות שזה יקרה בפרק זמן קצר, אבל גם אסור לך להתייחס בביטול או זלזול למספר לא קטן של מהמורות שיכולות להסב לך נזק!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica