חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופניים חשמליים או ערכת הסבה- יתרונות וחסרונות

מאת: יריב ברקוביץאופניים26/09/20112560 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום אין זה כלל נדיר לראות אנשים בוחרים להשתמש מידי יום באופניים חשמליות. תחשבו שאם אתם בוחרים להשקיע כמה אלפי שקלים באופניים חשמליות, אתם בוחרים לחסוך כסף על דלק ובעיקר בוחרים לחסוך מידי בוקר את כאב הראש של הפקקים וחיפוש בלתי פוסק אחר חנייה או גם תשלום על חנייה שיכול להיות גבוה.

לכן אם חשבתם לרכוש אופניים חשמליות בהחלט מומלץ לכם לעשות זאת. מעבר לחיסכון הכלכלי שתוכלו לעשות תחשבו גם על היתרונות הנוספים שיש ברכישה של אופניים חשמליות, לדוגמא בכך שמדובר בכלי תחבורה שקט מאוד ופרט לזה שאי השימוש בדלק חוסך כסף ככה גם אתם תורמים לאיכות הסביבה.

האם אופניים חשמליים יכולים להיות על בסיס אופניים רגילים שאני אוהב, כלומר להסב אותן?

בהחלט. ישנם שני סוגים עיקריים של אופניים חשמליות. הדגם הראשון שקיים הוא בעצם האופניים המוגמרות שמגיעות מהחברה ישירות אל הלקוח. ישנן אופניים רגילות ואופניים מתקפלות. האופניים הרגילות מתאימות לכל אחד, אלו המתקפלות מתאימות למי שרוצה לקחת את האופניים בתחבורה ציבורית לדוגמא.

באשר לערכת ההסבה, תוכלו לקחת כל אופניים שאתם חפצים בהם ואוהבים אותם ופשוט לקנות להם ערכה המסבה אותה לאופניים חשמליות. הערכה כוללת בעצם: גלגל , בקר מהירות, סוללה ומנוע (לרוב בתוך הגלגל). ניתן לבצע את ההסבה לבד (למי שמבין בכך) או באמצעות חנות המתמחה בתחום.

אז למה כדאי לקנות ערכה להסבת אופניים חשמליים?

ראשית, אחד היתרונות הגדולים שיש בקניית ערכה להסבה לאופניים חשמליות הן הסיבה הפשוטה שאתם לוקחים אופניים שאתם אוהבים ומרגישים בנוח איתם והופכים אותן להיות אופניים חשמליות. אין הרגשה טובה מזה שפשוט לקחנו את האופניים האהובות עלינו ושדרגנו אותם למשהו יותר טוב.

חסרון שיכול להיות בקניית הערכה להסבת לאופניים חשמליות הוא שיראו היטב שמדובר במוצר שעבר הסבה ולא במוצר מוגמר. לא ממש צריכה להיות לזה השפעה עליכם, שכן אתם בסופו של דבר רוצים אופניים חשמליים שאתם בוחרים ונוח לכם איתם, כך סביר להניח שהדבר האחרון שיטריד אתכם זה המראה שלהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופניים חשמליות לשמירה על הסביבה ומניעת זיהום האוויר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יריב ברקוביץ

מאת: יריב ברקוביץאופניים16/07/13949 צפיות
כולנו בוודאי שומעים מדי יום, או לפחות מדי שבוע, על הבעייתיות אשר יוצר זיהום האוויר המאסיבי שמתרחש בחברה המודרנית המערבית: זיהום מתחנות כוח אשר משתמשות בשריפה של דלקים שונים, זיהום משריפה של דלק להסקה ולחימום, זיהום משריפה של ערימות אשפה ופסולת חקלאית, זיהום ממפעלי תעשייה שונים, ומעל הכל – זיהום הנוצר ממנועים של כלי רכב שונים. זיהום האוויר מורגש ברחבי העולם המערבי בעיקר בערים הגדולות, בהם מרוכזים המפעלים הגדולים ובהן יש את תנועת כלי הרכב הרבה ביותר. אין כל ספק כי ישנו קשר ממשי בין איכות החיים שלנ

מאת: יריב ברקוביץאופניים18/09/112568 צפיות
בדלק וכמובן ידידותי לסביבה. אם תסתובבו ברחבי הערים הגדולות אל תתפלאו לראות אנשים נוסעים בהם סתם לשם הטיול או גם בדרכם לעבודה. ככה שגם אם אתם רוצים לקנות זוג של אופניים חשמליות זה לא בשמיים.

מאת: יריב ברקוביץאופניים18/09/111800 צפיות
בדלק וכמובן ידידותי לסביבה. אם תסתובבו ברחבי הערים הגדולות אל תתפלאו לראות אנשים נוסעים בהם סתם לשם הטיול או גם בדרכם לעבודה. ככה שגם אם אתם רוצים לקנות זוג של אופניים חשמליות זה לא בשמיים.

מאת: יריב ברקוביץאופניים12/09/112379 צפיות
אופניים חשמליים הם ללא ספק הטרנד הכי חם בקרב רוכבי אופניים בארץ ובעולם. אופניים חשמליים מאפשרים לכל אחד ואחת מאיתנו להתנייד באופן יעיל ונוח יותר ובפחות מאמץ. חוקי החזקת אופניים חשמליים משתנים ממדינה למדינה, ובמדינת ישראל, הן הוכנסו למסגרת החוק ככלי תחבורה רק בתחילת שנת 2010.

מאת: יריב ברקוביץאופניים04/09/111452 צפיות
מוצאים את עצמכם מבזבזים זמן יקר בפקקי ועומסי תנועה? מרגישים צורך באמצעי תחבורה פשוט ונוח שיאפשר לכם להתנייד בקלות ובנוחות? רוצים להגיע בזמן לכל מקום מבלי להתעכב על חיפוש חנייה וכדומה? אופניים חשמליים למטרת רכיבה עירונית הם ללא ספק הפתרון הדו גלגלי עבורכם!

מאת: יריב ברקוביץמסחר יומי23/08/111870 צפיות
הזירה האינטרנטית שופעת אפשרויות מבחר אלקטרוני וניתן לנהל מסחר במטבע חוץ מהבית באמצעות תוכנות שונות המוצעות ברשת. השירותים שנותנות החברות השונות מגוונים מאוד ומאפשרים לנהל מסחר יומי מורכב ואינטנסיבי ביעילות רבה. ניתן לנצל את הפלטפורמות השונות המוצעות על ידי החברות השונות לניהול מסחר יומי מקיף ולצבירת רווחים נאים מאוד, אך העיסוק בתחומים אלה דורש ידע מדוקדק ומיומנות גבוהה.

מאת: יריב ברקוביץחוק ומשפט - כללי23/08/111268 צפיות
עריכת מסמכים חשובים ותרגומם כרוכים לעיתים בשירותי נוטריונים מקצועיים. כיוון שבתחומים רבים יש צורך בהצגת מסמכים בפני רשויות שונות, יש צורך לוודא שהמסמכים האמורים אכן אותנטיים לגמרי ולהבטיח את אמיתותם המלאה. שירותי נוטריונים נועדו לאשר את המהימנות של מסמכים שונים בעלי חשיבות גדולה.כיוון שהרשויות אינן מסוגלות לעיתים לוודא את אמיתות המסמכים השונים , התפתח מוסד הנוטריון המשמש מעין זרועה משפטית לצרכי אישור וניהול תהליכים שונים הדורשים רמת ודאות גבוהה.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: nirאופניים30/05/213872 צפיות
תזונה לרוכבי אופניים - חשוב מאוד לדעת שאכילה לא נאותה במשך השבוע, לאלו הרוכבים בעיקר בסופי השבוע, לא מאפשרת הרזייה או הורדת אחוזי שומן ! עוד מידע >>

מאת: עידן אברהמיאופניים21/02/182349 צפיות
הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת ליהנות מאינספור אפשרויות חיוביות ומעולות לשפר ולשדרג את איכות החיים של כל אדם ובכל מצב. הדבר המדהים אפילו יותר, הוא שניתן לעשות זאת גם תוך שמירה על איכות הסביבה ויצירת ערך רב גם לדורות הבאים. כל זה משתלב באופן מובהק ברכישת אופניים חשמליים בתור אמצעי התחבורה העיקרי בחיינו.

מאת: עידן אברהמיאופניים17/02/182012 צפיות
מנעולים לאופניים כל דבר בעל ערך דורש יחס עדין ומחושב – משום שאחרת אפשר לאבד אותו מהר מאוד. ולפיכך, כאשר רוכשים זוג אופניים, חשוב מאוד שלא להקל ראש בכל הקשור לבטיחות שלו ולדאוג לרכוש גם מנעול לאופניים שילווה אתכם נאמנה כל זמן שהאופניים נמצאים ברשותכם. לכן סקר שוק בתחום מנעולים לאופניים על מנת לבחור את האופציה הנוחה ביותר מצד אחד, אך גם כזאת שתשדר לגנבי האופניים הפוטנציאליים שאין להם מה לחפש כאן.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152475 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאת: ענת אמראופניים25/06/152131 צפיות
כולנו מכירים את האופניים הירוקות של תל אופן וכולנו רואים מדי יום אנשים רוכבים ברחובות על אופניים. בעיר, לרוב, אנו רואים אופניים פשוטות יחסית שנועדו לרכיבה יומיומית בתנאים נוחים סך הכל.

מאת: ענת אמראופניים28/04/152241 צפיות
הכל על רכיבה נכונה ושדרוג האופניים.

מאת: elichai rubinאופניים24/02/151897 צפיות
ם בעבר האופניים הרגילות היו מונעות על ידי כוח רגליו של האדם, כיום אופניים חשמליות מונעות על ידי מנוע עזר אשר נמצא על האופניים עצמם. שדרוג זה התאפשר בעיקר של התפתחות בשני תחומים עיקריים - תחום הסוללות אשר אפשר יצירת סוללה קלת משקל ובעלת קיבולת אנרגיה רבה ובתחום המנועים שאפשר לייצר מנוע חזק וקטן מספיק אשר יניע את האופניים, אך לא יצור עומס על הרוכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica