חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול שן בעייתית

מאת: אתי פרקשבריאות השן22/08/2011772 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אסתטיקה ובריאות -

לא מעט בחיינו אנו מרגישים שכל האנשים נראים מושלמים ושהם לא מכירים פגמים גופניים. ולמרות כל זאת, אם פעם נברר זאת נבין שאין אדם שלא דואג בשל בעיה עם המראה. העניין יכול להיות כמעט כל דבר - נק' חן, ורידים בולטים, צלוליטיס ברגל ואפילו שן בולטת. ממש לא משנה כמה נשכנע אדם שהוא נורמלי ושאין שום בעיה, אם הוא יסרב להאמין לכך בעצמו, זה לא יעזור. אז למה להיות אומללים?

שן - אל דאגה, יש פתרון!

גם בהנחה שזה לא מקרה מסכן חיים, אם אתם לא מרגישים יפים, ניתן לעשות דברים בנידון. שיקום פה, תיקון אף, העלמת קמטים - זה רק מספר דוגמאות קטנות מהתחום של רפואת האסתטיקה. בימים אלה יש לא מעט טיפולים, פשוטים או מורכבים, שיכולים להעלים בעיות גופניות ונפשיות ולשדרג את רמת חייכם.

אז מה אתם מחפשים?

אם יש לכם מושג באיזה חלק תרצו לטפל, אתם יכולים לצעוד עוד שלב אל עבר היופי. היפגשו עם רופא ותתייעצו איתו בדבר אפשרויות הטיפול שיתאימו לכם. לא בכל מצב זה אפשרי לתקן הכל באורח פלא, אולם אפשר לצמצם את הפגמים והכי חשוב, לאפשר לכם להרגיש טוב יותר לגבי עצמכם.

לא חשוב אם אנחנו מדברים על משהו קטן כמו למשל שיניים תותבות או ניתוח מסוכן, חשוב לוודא שאכןמטפל בכם אדם מקצועי. בדקו את הרקע של הקליניקה שלכם, חקרו גם לגבי הניסיון הקודם של הרופא ובקשו לבדוק הצלחות של פציינטים אחרים. לא משנה אם זה הליך קליל ומהיר, עלול להיגרם לכם נזק קשה, משהו שלא מומלץ לחוות.

בררו איך בדיוק מומלץ להיערך נפשית לפני הניתוח העתידי, והתייחסו ברצינות להנחיות הרופא שלכם. אסור לשכוח שבסופו של דבר, אתם עומדים לחוות פרוצדורה רפואית ורצוי מאוד לעבור זאת על פי הכללים, אחרת אולי תיאלצו לעשות את זה פעם נוספת.

אם יש לכם עוד שאלות או חששות, אל דאגה. מידע לגבי רפואה ואסתטיקה וטיפים מפי הרופאים, תוכלו לראות באתר האינטרנט הבא http://www.mandolin.co.il/. כולם יכולים לשפר את איכות החיים שלכם!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אתי פרקש

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111110 צפיות
כמו שצויין קודם לכן, מערכת הצנרת יכולה להיות מערכת מסובכת מאוד. המערכת בנויה מסט כפול של צינורות, כאשר הראשון תפקידו הובלת מים תקינה מצינור המים של המועצה האזורית והשני במספר מטרתו היא הובלת המים אל הביוב המרכזי. הצינורות מותקנים במרבית מהמקומות תחת הרצפה - דבר ההופך את מציאת הבעיה במערכת הצנרת הביתית למשימה של ממש.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111119 צפיות
זכרו מאיזו סיבה אתם עוברים. חלקים נרחבים מהאוכלוסיה עוזבים את הדירה למקום חדש מסיבות חיוביות כמו רכישה של דירה בבניין חדש יותר או כשרוצים לשפץ בית קיים. באמת, המעבר יכול להיות שלב מייגע נוסף בדרך אך גם אותו אפשר להעביר בחיוך.

מאת: אתי פרקששיפוצים11/09/111389 צפיות
בין אם אתם מעוניינים למצוא מקלחון מעוצב במחירי מבצע, מרהטים את הבית ואתם בחיפוש אחרי מראות יפות, אם אתם רוצים להחליף חלונות בחדשים או רק לתקן את הקיימים, להחליף שמשה שבורה או להשקיע בפיסול מודרני, אתם צריכים למצוא משווקי זכוכית.

מאת: אתי פרקשגינון11/09/111404 צפיות
התכנון של הגינה שלכם, זהו מהלך חיוני ביותר. הצורה שבה תתכננו את גינתכם, היא בעלת השפעה על הפונקציונליות של הגינה.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111370 צפיות
מה תכלית השער והגדר? גדר יכולה להיות רק דקורטיבית, להוות מחסום מרתיע, להקנות פרטיות ואף למנוע כניסתם של גורמים עוינים.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111126 צפיות
יש עכברים בבית? יש היום כל מיני דרכים לטיפול בבעיית עכברים בבית; באפשרותכם להציב מלכודות, לפזר במרתף חומרים מדבירים או להיות עדינים ולפזר איזשהו חומר בעל ריח מיוחד המפחיד את המכרסם ללא פגיעה ממשית.

מאת: אתי פרקששיפוצים11/09/111349 צפיות
היא מחכה שתתקן את החור בקיר כבר שנתיים? היא לא מוכנה לגור בבית שנראה ככה?? סביר להניח שהיא צודקת. רוב האנשים אומרים עוד שנה,

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201591 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181669 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181780 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181591 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171507 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171506 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171381 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica