חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה כולל ביטוח בריאות פרטי איכותי

מאת: גל בוגביטוח בריאות23/08/20111093 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה מילים על הרפואה העכשווית

ביטוח רפואי הוא דבר חשוב מעין כמותו. בלי ביטוח דירה כנראה שתשרדו רק אולי קצת יותר עניים, בלי ביטוח מקיף לרכב גם אולי תסתדרו. לעומת זאת בלי ביטוח רפואי איכותי אתם לא יכולים לזוז, זה הדרך הכי חשוב שיש לכם בתור אזרחים, למזלכם חלק ארי מהביטוח הרפואי מכוסה על ידי המדינה במה שנקרא ביטוח בריאות ממלכתי שהוא ביטוח חובה שאותו יש לכל אזרח ישראלי באשר הוא בלי הבדל בין דת גזע ומין. זוהי בעצם שכבת ההגנה העיקרית שלכם כשמדובר על ביטוח בריאות. בלעדיה יש לכם בעיה אמיתית. הנקודה היא שביטוח בריאות ממלכתי לא נותן לכם את הכיסוי האופטימאלי ולכן אתם מוצאים את עצמכם רוכשים ביטוחים משלימים מחברות הביטוח

אילו הגנות תקבלו עם תרכשו ביטוח רפואי פרטי איכותי

מימון תרופות שלא כלולות בסל הבריאות – ועדת סל הבריאות מחליטה מידי שנה אילו תרופות חדשות יכנסו לסל הבריאות ואילו לא. תמיד יהיו כמה שלא יכנסו בגלל בעיות תקציב. ואם חס וחלילה נפל בגורלכם להיות אלו שזקוקים להן זה יכול להיות ממש לא נעים.

מימון ניתוחים בארץ ובחו"ל שאינם מכוסים על ידי חוק בריאות ממלכתי – בדומה לתרופות שלא בסל גם לא כול הניתוחים והטיפולים נכנסים לתוך הסל. חשוב שתדעו את זה. עולם הרפואה מתקדם כל הזמן וקשה לכסות הכול.

מימון השתלות וטיפולים שונים בחו"ל שאינם כלולים בסל הבריאות – השתלות היא נקודה כואבת במיוחד לאור העובדה שבישראל יש בעיה עם תורמים.

כמה טיפים לפני שאתם עושים ביטוח בריאות פרטי

לפני שאתם עושים ביטוח בריאות פרטי חשוב שתדען כמה דברים חשובים, קודם כל תלמדו היטב את הצרכים הפרטיים שלכם כדי שתדען לקראת מה אתם הולכים. קחו בחשבו שייתכנו החרגות לגבי מחלות כרוניות אותם תציגו מראש. הימנעו מכפל ביטוחים – אחת הצרות עם ביטוחי הבריאות המשלימים והפרטיים זוהי החפיפה הפוטנציאלית בינם.. אנחנו מציאים להתייחס לנקודות אותן העלנו ודרכן לבחון את איכות הביטוח המוצע.מעבר לכך חשוב להגדיר את הצרכים שלכם על סמך הפרופיל האישי למשל, אם אתם טסים הרבה לחו"ל יתכן ותרצו לשלב בביטוח סעיף הנוגע לכיסוי טיפולים רפואיים בחו"ל; האם במשפחה קיימות מחלות כרוניות או גנטיות שונות?, האם יש לכם היסטוריה רפואית משפחתית או אישית? – אם כן, על הפוליסה לכלול מרכיבים שיותאמו אישית לעניינים אלה. למעשה, בבואכם לבחור ביטוח בריאות עליכם לקחת בחשבון, כי קיימות פוליסות ביטוח שונות בעלות תנאי כיסוי שונים, והגדרה ראשונית של צרכים היא הכרחית.

ביטוחים נוספים שאתם חייבים

ביטוח סיעודי נותן לכם עוד הגנה חשובה בשעה שאתם נופלים למשכב בגלל מחלה קשה או אחרי תאונה. אתם זוכים לכיסוי כספי מלא עבור עזרה סיעודית כזאת שבלעדיה יהיה לכם קשה מאוד לעבור את התקופה הלא נעימה.

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא גם ביטוח בריאות, אתם חייבים לעשות אותו כדי שיהיה לכם כיסוי ביטוחי מהרגע שאתם עולים על מטוס לחופשה או נסיעת עבודה. וכדי שתמנען ממצבים ממש לא נעימים שיכולים לעלות לכם הרבה מאו כסף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל בוג

מאת: גל בוגביטוח בריאות28/08/111208 צפיות
ביטוח בריאות חינמי הוא בסיס שלכם, אתם זכאים לקבל אותו בתור אזרחים. הביטוח עצמו מתבסס על סל הבריאות הממלכתי שכולל סדרה שלמה של טיפולים, ניתוחים ותרופות להם אתם זכאים בתור חולים. הסל הזה הוא משהו שמתעדכן מפעם לפעם בעקבות השינויים שקורים כל הזמן ברפואה המודרנית. החל מתרופות חדשות שמפותחות ועד לטיפולים

מאת: גל בוגביטוח בריאות24/08/111058 צפיות
פעם חולים היו מתים יחסית מהר, הרבה מאוד מחלות היו קטלניות. היום לעומת זאת ישנן הרבה מאוד מחלות שהפכו לכרוניות בזכות טיפולים רפואיים כדוגמת מחלות לב וסרטן. הרפואה מתקדמת כל הזמן ואתם בתור צרכנים וחולים פוטנציאלים רוצים שיהיה לכם ביטוח רפואי איכותי שיכסה אתכם מכול צרה ל

מאמרים נוספים בנושא ביטוח בריאות

מאת: נינה כהןביטוח בריאות18/05/155096 צפיות
כאשר מתכוננים נכון לקראת סיכונים עתידיים, אי אפשר להיות מופתעים. רק בעזרת שמאי סוקר סיכונים אפשר לדעת מראש מה עלול לקרות, ולהיות מוכנים בעוד מועד מבחינת הפסדים וסיכונים.

מאת: יוניביטוח בריאות13/10/142878 צפיות
ביטוח בריאות מאפשר תהליכים מהירים יותר ולא מצריך מאיתנו המתנה מרובה לרופא, לניתוח או לכל הליך רפואי. לעיתים לאור ההמתנה המרובה שאנחנו נאלצים לחוות כתוצאה מביטוח רפואי לא פרטי...

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח בריאות18/08/143379 צפיות
האם הולך להתחולל פה מהפך בתחום הרפואה הציבורי? ועדת גרמן בדיוק מנסה לטפל בנושאים אלו, כדי שלא תישארו מאחור סקרנו את מסקנות הביניים של הוועדה עם פרשנות אישית שלנו

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח בריאות27/06/144753 צפיות
התשובה לכך ברורה: בהחלט כן! ביטוח תאונות אישיות, הנחשב לאחד הביטוחים החשובים ביותר, מציע כיסוי ביטוחי במקרה של תאונה. התאונות, לצערנו, גובות מחיר כבד. הן יכולות לגרום אמנם לנזקים קלים והפיכים, אולם במקרים רבים הן גורמות לנזקים קשים ביותר, ואפילו למוות. ביטוח תאונות אישיות, שמוצע כיום על ידי חברות הביטוח בארץ, כולל במסגרתו תנאים שונים, הניתנים לכל אחד שמבוטח בו. מה מציע ביטוח זה? כיצד בוחרים בפוליסה המתאימה? ו – מהם יתרונותיו של הביטוח? התשובה – לפניכם.

מאת: chen bergerביטוח בריאות27/03/148013 צפיות
כל מה שצריך לדעת על חשיבות ביטוח בריאות פרטי, מוצר הדגל של חברות הביטוח. ביטוח בריאות פרטי תפור למידותך.

מאת: אוהד ז.ביטוח בריאות23/02/148545 צפיות
במאמר הבא נדבר על ביטוחים סיעודיים שאדם עושה בהווה כל עוד הוא בריא, המסייעים לו להתמודד עם מקרים קשים שעלולים למרבה הצער להתרחש בעתיד, בהם הוא הופך לחולה סיעודי שאינו יכול לבצע פעולות בסיסיות בעצמו, ובנוסף, נדבר על הצורך החיוני של כל אדם להבטיח את עתידו הפיננסי, ולבסוף, נדבר על שירותי חברת נטו משווקים הוותיקה, שסוכני הביטוח שלה ויועציה הפיננסים, עוזרים לכל אדם להבטיח את עתידו הכלכלי והרפואי.

מאת: שלום כהןביטוח בריאות16/02/148188 צפיות
יש יותר מידי אנשים שהרגישו בריאים כל החיים ודווקא אחרי בדיקה שגרתית אצל רופא המשפחה גילו שיש להם מחלה כזו או אחרת, והאמת היא, שלא עבור כולם ההתמודדות עם המחלה הייתה קלה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica