חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אפשר לחסוך! ביטוח רכב מקיף בישראל

מאת: seowebביטוח רכב23/07/20091218 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איזה ביטוח רכב לרכוש ואיך לחסוך כסף?

ראשית, ביטוח חובה, כמובן. ביטוח חובה לרכב – כשמו כן הוא, כל רכב מנועי בישראל מחויב על פי חוק בביטוח חובה. ביטוח רכב חובה מכסה נזקי גוף שיגרמו כתוצאה משימוש ברכב לנהג, לנוסעים, או להולכי רגל. גובה הפרמיה של ביטוחי רכב חובה נקבע על פי פרמטרים שונים, כמו סוג הרכב, נתוניו של הנהג העיקרי, מסמר הנהגים הנוספים ונתוניהם

ביטוח רכב נוסף שמומלץ לרכוש בכל מקרה, הוא ביטוח רכב צד ג'. לרוב, ביטוח זה כלול בתוך פוליסת ביטוח מקיף לרכב, אך אם רכבכם ישן וערכו הנמוך אינו מצדיק רכישת ביטוח מקיף, תוכלו להסתפק בפוליסה המכסה נזקים שיגרמו לצד ג' כתוצאה משימוש ברכב.

זכרו, גם הנהגים הזהירים ביותר עלולים לעשות טעות ובהיעדר ביטוח רכב צד ג', הטעות הזו תעלה לכם הרבה כסף. בדקו היטב את התנאים שמציעות לכם חברות ביטוח רכב בפוליסת ביטוח צד ג', לעיתים ניתן להוזיל, או ליקר את גובה הפרמיה בכפוף לגובה ההשתתפות העצמית.

ישנן חברות ביטוח המאפשרות אפילו כיסוי מלא במסגרת ביטוח רכב צד ג', ללא כל השתתפות עצמית, בתמורה לתוספת תשלום.

איך למצוא ביטוח רכב משתלם?


ענף ביטוח רכב הוא ענף תחרותי, בייחוד בתחום ביטוח רכב מקיף. ניתן למצוא הבדלים משמעותיים בין התנאים שמציעות חבות ביטוח שונות, כמו גם במחירי פוליסות הביטוח שהן משווקות.

על מנת לקבל את התמורה הגבוהה ביותר לעלות הנמוכה ביותר, כדאי לעשות השוואת מחירים ולבדוק היטב את כדאיותה של כל פוליסת ביטוח רכב.

איך להוזיל עלויות ביטוח רכב?

ראשית, כדאי לבדוק אם יש באפשרותכם לרכוש ביטוח רכב יד שניה כחלק מביטוח קולקטיבי במקום עבודתכם, או במקום עבודה של בני משפחה. פוליסת ביטוח רכב קולקטיבית היא למעשה פוליסה הנרכשת על ידי הארגון וחברת הביטוח, שמעוניינת למכור ביטוח רכב למספר רב של עובדים בארגון, מוכנה להציע הטבות שונות בתמורה ולהוזיל את העלויות.

חשוב להבין היטב את הפרמטרים לפיהם נקבע גובה הפרמיה בפוליסת הביטוח שמציעים לכם. כך למשל, לעיתים ניתן להוזיל עלויות אם אינכם נוהגים בשבת. נתוני הנהג העיקרי ברכב מאוד חשובים, כך גם מספרת ונתוניהם של נהגים נוספים.

בדקו איזו חברת ביטוח יכולה לתת לכם הצעת מחיר לביטוח רכב משתלמת שמתאימה לנתונים שלכם. חסכון של כמה מאות שקלים בשנה הוא חסכון כספי משמעותי, לא כל שכן כאשר המדובר ברכישת פוליסת ביטוח רכב מקיף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018525 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101957 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102473 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101774 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101741 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102183 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102185 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171739 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164127 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163369 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163092 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163071 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143614 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147853 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica