חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכינה לעיצוב אופנה

מאת: דני שיקלובקורסים וסדנאות29/08/20111037 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכינה לעיצוב אופנה קם כפתרון לדרישה ההולכת וגוברת ללימודי עיצוב אופנה המביאה עמה גם עליה מתמדת בדרישות הקבלה ללימודי עיצוב האופנה. כיום על מנת להתקבל ללימודי עיצוב בכלל וללימודי עיצוב אופנה בפרט יש לעבור מבחני קבלה, ראיונות אישיים לבדיקת התאמתכם ללימודים ובנוסף תדרשו להציג תיק עבודות עם מיטב יצירותיכם שיעידו על היצירתיות שלכם ובמקביל על היכולות הפרקטיות שלכם להביא הלכה למעשה.

עיצוב אופנה ניתן ללמוד כיום גם במסגרת תואר ראשון לעיצוב אופנה הנקרא גם עיצוב טקסטיל. כלומר מעבר לרכישת המקצוע עצמו, הלימודים מקנים תואר ראשון. עצם העובדה כי אלו לא רק לימודי תעודה אלא לימודים אקדמאיים לכל דבר, רק מדגישים את ההכרה בחשיבות המקצוע ובכך שעל מנת להיות מעצב אופנה דרוש ידע רב ועמידה בסטנדרטים גבוהים. כדי לעמוד בסטנדרטים המתבקשים , רבים הם אלו הנרשמים של מכינה לעיצוב אופנה שתסייע להם להתחיל את לימודי התואר ברגל ימין. המכינה כוללת לימודים פרקטיים ועיוניים, סיוע בהכנת תיק העבודות ושיעורי הכנה וסימולציות לראיונות האישיים שיבטיחו כי בעת הראיון תהיו רגועים , מקצועיים, ומלאי בטחון.

מכינות לעיצוב אופנה ניתן ללמוד לא רק במוסדות שבהם נלמד התואר עצמו אלא גם במגוון מכונים יעודיים למטרה זו. לכן כדאי לבדוק במספר מקומות נוספים ולא להרשם אוטומטית ללימודי מכינה באותו המוסד שבו גם לומדים את התואר. כיום ניתן למצוא אופציות רבות, ובמקרה זה התחרות באה לטובתו של הצרכן, כלומר לטובתכם. בדקו והשוו בין מספר מקומות עד שתמצאו את המכינה המתאימה לכם ביותר מכל הבחינות.

לימודי עיצוב אופנה יוכלו להביא אתכם להשתלבות בתחום בארץ או בחו"ל במבחר של תחומים כמו למשל עיצוב בגדי ילדים, עיצוב הלבשה תחתונה, עיצוב בגדי ים, סטיילינג ,עיצוב בגדי גברים, עיצוב בגדי ערב וכלות וכן קניינות, הפקות אופנה, פרסום ושיווק אופנה, וצילום אופנה. החלום לא כל כך רחוק ובהחלט בר השגה.

אם אתם יצירתיים, יודעים לבטא את עצמכם, יכולים לעבוד תחת לחץ , בעלי משמעת עצמית גבוהה ויש בכם אהבה עמוקה לתחום האופנה, עיצוב אופנה הוא בוודאי התחום בשבילכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני שיקלוב

מאת: דני שיקלובטיפול בעור06/11/13956 צפיות
הפנים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו כלפי העולם ולכן מוטב שנשמור עליהם במצב מטופח ושמור. כיצד עושים זאת? קיימות כמה שיטות והשילוב ביניהן הוא זה שיוצר את התוצאות הרצויות לאורך זמן. ראשית, מומלץ להקפיד על תזונה בריאה ומאוזנת, להימנע מאלכוהול, סמים ועישון.

מאת: דני שיקלובחוק ומשפט - כללי10/10/131013 צפיות
איך מוצאים משרד עורכי דין מתאים? היכן מתחילים את החיפוש? האם להסתמך רק על המלצות מפה לאוזן? ואולי רק על חיפוש ברשת? כל השאלות הללו בוודאי עולות לסדר יומו של האדם שנזקק לשירותיו של משרד עורכי דין בתחום מסוים. במאמר הבא נלמד באילו צעדים כדאי לנקוט כדי למצוא את המשרד המתאים.

מאת: דני שיקלובניתוחים פלסטיים16/05/13851 צפיות
כמה מכם באמת מרוצים מהאופן שבו גופכם נראה? אם נהיה כנים ונענה על השאלה, סביר להניח שנגלה כי לרובנו יש אזור בעייתי או איבר פחות אהוב בגוף שהיינו רוצים לשנות ולעצב מחדש. לעתים באמצעות מוטיבציה ותחזוק אורח חיים בריא, אנו מצליחים להגיע לתוצאות הרצויות ולעתים ישנם אזורים עיקשים יותר אשר אינם מגיבים לאורח החיים הפעיל וכתוצאה מכך דרושה התערבות חיצונית כדי להעלימם...

מאת: דני שיקלובבריאות השן23/02/11991 צפיות
חולמים על שיניים לבנות? הלבנת שיניים היא הדרך באם לא נולדתם עם שיניים לבנות.הלבנת שיניים היא שיטה מהפכנית המאפשרת להבהיר את גוון השיניים הטבעי, אנשים רבים נולדים עם פיגמנט שיניים כהה והם הקהל שפונה לבצע טיפול של הלבנת שיניים.

מאת: דני שיקלובבריאות השן22/02/111062 צפיות
אסוציאציה ראשונה העולה בראשינו כאשר נשמעת המילה רופא, היא אדם בו אנו נותנים אמון שיפתור את כל בעיותינו. אמנם, בעת חיפוש במילון אחר הגדרת המילה "רופא" לא נמצא את המילים אילו במדוייק, אך אם נבחן זאת לעומק נגלה כי בסופו של דבר, זוהי ההגדרה לה אנו זקוקים.

מאת: דני שיקלובהסרת שיער11/12/10999 צפיות
בעולם שבו יופי ואסתטיקה מניעים תעשיות רבות ומשפיעים על חיי כולנו, הסרת שיער הפכה בשנים האחרונות לפופולארית מאוד, והיום, בין אם מדובר באישה או גבר, הצורך והביקוש להסיר שיער מאזורים שונים בגוף, או ממש מכולו הינם מצרך מבוקש.

מאמרים נוספים בנושא קורסים וסדנאות

מאת: pebקורסים וסדנאות03/03/191723 צפיות
קורס סלולר וניהול מעבדה המצב בשוק כיום הוא כזה, שכמעט לכל אדם מעת עמדו על דעתו, יש מכשיר סלולארי כלשהו, סמארטפון, טאבלט ואפילו שניהם. לעומת זאת המעבדות וטכנאים המוכשרים לתיקונים הנפוצים הנדרשים לאותם מכשירי סלולר – מועטים למדי ביחס לכמות העצומה של מכשירי הסלולר הנמצאים בשימוש כל הזמן ומועדים לתקלות מכל סוג. מסיבה זו, קיימת היום דרישה רבה לאנשי מקצוע מוסמכים, המסוגלים לתת את המענה המושלם לכל צורך בתחום תיקוני סמארטפונים או טאבלטים או כל מכשיר סלולארי אחר. למי מתאים להיות טכנאי סלולר?

מאת: pebקורסים וסדנאות03/03/191692 צפיות
למה דווקא טכנאי טלפונים סלולרים ? שכיר או עצמאי – לפתוח מעבדת תיקונים או לעבוד במעבדה פרטית או לעבוד בחברות הסלולריות אתגר – בחזית הטכנולוגית. שוק מפותח וגדל – התפתחות מדהימה בנושא הסלולר התפתחות טכנולוגית. פתיחת שוק המכשירים הסלולרים לתחרות. שימוש הולך וגדל – לא רק טלפון. תלות הולכת וגדולה במכשיר הסלולרי. מכשירי הטלפון שבחזית הטכנולוגית מתאימים לכל הגילאים. שינוי מרכז ההוצאה – העברת עלות השימוש מחברות הסלולר. המחיר הממוצע אותו אנו משלמים עבור המכשיר עלה. חבילות התקשורת מוזלות באופן משמעותי – י

מאת: נויקורסים וסדנאות28/09/172961 צפיות
יותר ויותר אנשים בוחרים ללכת וללמוד מקצוע דרך קורס מקצועי כזה או אחר כאשר לא כולם פונים ללימודי תואר ראשון. הסיבה לכך היא שאנשים מבינים כי סביבה משרדית או סביבה סגורה לא תמיד מתאימה לכולם.

מאת: מגניב קורסים וסדנאות29/09/161856 צפיות
העולם שבו אנו חיים כיום הוא ללא ספק עולם צרכני. הלקוח שלכם חשוף בכל רגע נתון למגוון מוצרים המוצעים למכירה על ידי אנשי מכירות מטעמה של החברה המתחרה. חשוב לזכור כי כישורי מכירה גבוהים הם אינם בהכרח משהו שנולדים איתו, אולם נכון שגישה שאפתנית וכריזמטית בהחלט תוכל לסייע לכם, יחד עם זאת ובסופו של יום מדובר בטכניקה מאד ברורה. השקעה גדולה יותר בשיפור יכולות המכירה על ידי קורס מכירות איכותי למשל, תאפשר לכם להצליח במשימה של הגדלת מכירות

מאת: רוני הכהןקורסים וסדנאות25/09/161712 צפיות
אחד הדברים הבולטים בכפר הקטן הזה שלנו הוא הקשרים שכולנו יוצרים עם אנשים זרים שהדרך היחידה לפתוח ערוצי תקשורת איתם באינטרנט היא על ידי הבנה של השפה הבינלאומית ברחבי הסייבר שהיא השפה האנגלית

מאת: אבי דוידיקורסים וסדנאות03/08/161856 צפיות
בקצרה על לימודי אנגלית למתקדמים עם רמה בסיסית תוך המלצה על לימודי אנגלית בטלפון בהתאמה אישית.

לגרום למישהו לא לעשן, שיטות להפסקת עישון, לשכנע את עצמך לא לעשן, איך להפסיק לעשן, לשכנע מישהו לא לעשן, דרכים לא לעשן, מאמן אישי מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: כן מה אתה אומר מההתחלה, מישהו. ש: מישהו רוצה להפסיק לעשן. אליעד: מישהו רוצה להפסיק לעשן כבר נפסלת עוף. ש: הוא טוען שהוא רוצה להפסיק לעשן. אליעד: אוקי תודה רבה אמר שהוא רוצה להפסיק לעשן אוקי עכשיו בא נתקדם כן, מישהו אמר שהוא רוצה להפסיק לעשן אוקי סיפור מעניין אוקי. ש: שואלים אותו למה אתה לא מפסיק לעשן. אליעד: שואלים אותו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica