חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משרד עורכי דין

מאת: דני שיקלובחוק ומשפט - כללי10/10/20131014 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך מוצאים משרד עורכי דין מתאים? היכן מתחילים את החיפוש? האם להסתמך רק על המלצות מפה לאוזן? ואולי רק על חיפוש ברשת? כל השאלות הללו בוודאי עולות לסדר יומו של האדם שנזקק לשירותיו של משרד עורכי דין בתחום מסוים. במאמר הבא נלמד באילו צעדים כדאי לנקוט כדי למצוא את המשרד המתאים.

המלצות, המלצות, המלצות
בוודאי תופתעו לגלות שתהילתן של ההמלצות מפה לאוזן עדיין לא פס מן היקום. אנשים עדיין מאוד רגישים לתגובותיהם והתרשמותם של אנשים אחרים ולעתים די בכך כדי לאתר משרד עורכי דין מתאים. כמובן שלפני שאתם מחפשים המלצה כזו, וודאו שהמשרד עליו ממליצים לכם אכן עוסק בתחום ההתמחות הרלוונטי לכם ולא מדובר במשרד של "כולבויניקים" שיסכימו לטפל בכם "על הדרך".

מה יעשה אדם שאינו מצליח להשיג המלצה חמה אודות עורך דין מתאים? או לחילופין אינו מעוניין לגלות לסובבים אותו שהוא מחפש אחר עורך דין? אחרי הכל, משרד עורכי דין נדרש לנו גם במצבים רגישים, למשל כשאנו זקוקים לייצוג בנושא גירושין או אפילו נושאים פליליים.

האנונימיות של האינטרנט
בדיוק למטרה זו קיימת רשת האינטרנט, המאפשרת לנו לחפש מידע אודות עורכי דין מבלי שנצטרך לחשוף את זהותנו ומבלי שאיש יצטרך לדעת מה אנחנו מחפשים. החיפושים באינטרנט מתבצעים בצורה דיסקרטית ומאפשרים ללקוח המתעניין לאסוף את כל המידע הדרוש לו מתוך נוחיות ביתו ובזמן שלו.

כיצד מבצעים חיפוש ברשת? מתחילים מאינדקסים של משרדי עורכי דין וממיינים לפי תחום התמחות ואזור פעילות. לאחר מכן מריצים חיפוש בגוגל אודות השמות הרלוונטיים שנותרו ברשימה, מבקרים באתר שלהם ומתרשמים ממה שיש להם להציע לפי הכתוב.
לא כדאי לדלג על האינדקס אלא לבחור במשרד עורכי דין ישירות מתוך מנוע החיפוש, שכן עורכי דין רבים רוכשים שטחי פרסום ממומנים המופיעים בראשית העמוד ולכן לא מדובר באינדיקציה בנוגע לאיכותם. משרד עורכי דין בוחרים לפי תחום התמחות, ניסיון ורושם מקצועי. כמו כן, חשוב מאוד להעמיד את הקריטריונים הללו במבחן המציאות, על ידי פגישה פנים מול פנים עם נציג מהמשרד. יש לוודא שהאדם שאיתו אתם נפגשים הוא אכן האדם שייצג אתכם בפועל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני שיקלוב

מאת: דני שיקלובטיפול בעור06/11/13958 צפיות
הפנים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו כלפי העולם ולכן מוטב שנשמור עליהם במצב מטופח ושמור. כיצד עושים זאת? קיימות כמה שיטות והשילוב ביניהן הוא זה שיוצר את התוצאות הרצויות לאורך זמן. ראשית, מומלץ להקפיד על תזונה בריאה ומאוזנת, להימנע מאלכוהול, סמים ועישון.

מאת: דני שיקלובניתוחים פלסטיים16/05/13852 צפיות
כמה מכם באמת מרוצים מהאופן שבו גופכם נראה? אם נהיה כנים ונענה על השאלה, סביר להניח שנגלה כי לרובנו יש אזור בעייתי או איבר פחות אהוב בגוף שהיינו רוצים לשנות ולעצב מחדש. לעתים באמצעות מוטיבציה ותחזוק אורח חיים בריא, אנו מצליחים להגיע לתוצאות הרצויות ולעתים ישנם אזורים עיקשים יותר אשר אינם מגיבים לאורח החיים הפעיל וכתוצאה מכך דרושה התערבות חיצונית כדי להעלימם...

מאת: דני שיקלובקורסים וסדנאות29/08/111039 צפיות
עיצוב אופנה ניתן ללמוד כיום גם במסגרת תואר ראשון לעיצוב אופנה הנקרא גם עיצוב טקסטיל. כלומר מעבר לרכישת המקצוע עצמו, הלימודים מקנים תואר ראשון. עצם העובדה כי אלו לא רק לימודי תעודה אלא לימודים אקדמאיים לכל דבר, רק מדגישים את ההכרה בחשיבות המקצוע ובכך שעל מנת להיות מעצב אופנה דרוש ידע רב ועמידה בסטנדרטים גבוהים. כדי לעמוד בסטנדרטים המתבקשים , רבים הם אלו הנרשמים למכינה לעיצוב אופנה שתסייע להם להתחיל את לימודי התואר ברגל ימין. המכינה כוללת לימודים פרקטיים ועיוניים..

מאת: דני שיקלובבריאות השן23/02/11994 צפיות
חולמים על שיניים לבנות? הלבנת שיניים היא הדרך באם לא נולדתם עם שיניים לבנות.הלבנת שיניים היא שיטה מהפכנית המאפשרת להבהיר את גוון השיניים הטבעי, אנשים רבים נולדים עם פיגמנט שיניים כהה והם הקהל שפונה לבצע טיפול של הלבנת שיניים.

מאת: דני שיקלובבריאות השן22/02/111064 צפיות
אסוציאציה ראשונה העולה בראשינו כאשר נשמעת המילה רופא, היא אדם בו אנו נותנים אמון שיפתור את כל בעיותינו. אמנם, בעת חיפוש במילון אחר הגדרת המילה "רופא" לא נמצא את המילים אילו במדוייק, אך אם נבחן זאת לעומק נגלה כי בסופו של דבר, זוהי ההגדרה לה אנו זקוקים.

מאת: דני שיקלובהסרת שיער11/12/101002 צפיות
בעולם שבו יופי ואסתטיקה מניעים תעשיות רבות ומשפיעים על חיי כולנו, הסרת שיער הפכה בשנים האחרונות לפופולארית מאוד, והיום, בין אם מדובר באישה או גבר, הצורך והביקוש להסיר שיער מאזורים שונים בגוף, או ממש מכולו הינם מצרך מבוקש.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231606 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212069 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211924 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211576 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211254 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201802 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201534 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica