חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער למתחילים

מאת: דני שיקלובהסרת שיער11/12/20101000 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעולם שבו יופי ואסתטיקה מניעים תעשיות רבות ומשפיעים על חיי כולנו, הסרת שיער הפכה בשנים האחרונות לפופולארית מאוד, והיום, בין אם מדובר באישה או גבר, הצורך והביקוש להסיר שיער מאזורים שונים בגוף, או ממש מכולו הינם מצרך מבוקש.

אם כך לא פלא מדוע מכוני יופי המתמחים בהסרת שיער צצים כמו פטריות אחרי הגשם, ונגישים לכול המינים והגילאים. כיום ישנן אפילו נערות אשר לקראת הקיץ רצות בשמחה למכונים, "נפטרות" מכול העודפים, ובכך מאפשרות לעצמן קיץ עם עור חלק משערות ונעים למגע, והכי חשוב – ללא התעסקות וטרדה יומיומית בנוגע לשיער הגוף.

מבנה השערה או שיעור קצר באנטומיה

לא נלאה ביותר מידי פרטים יבשים, אבל כדאי לדעת איך כול הסיפור עובד אצלנו בגוף, בכדי להבין לעמוק איך עובדות השיטות המתקדמות שלתחום יש להציע בכול הנוגע להסרת שיער.

העור מורכב משלוש שכבות עיקריות. אפידרמיס, השכבה העליונה ביותר של העור. דרמיס, השכבה האמצעית שהיא למעשה העור עצמו, והיפודרמיס -  השכבה העמוקה ביותר.

השערה עצמה אינה רקמה חיה ואינה מכילה כלי דם או עצבים, לכן כאשר מסירים שיער בסכין גילוח או אפילו גוזרים את שיער הראש, לא חשים בכאב כלל.

השערה מחוברת לזקיק, שנמצא במעמקי העור.בצמוד לזקיק נמצאות בלוטות החלב, שתפקידן לסכך את איזור הקרקפת והשיער, להפריש שומנים מיוחדים ולהגן גם על העור וגם על השיער.

קצב צמיחה וגורמים משפיעים

את שלב צמיחת השיער ניתן לחלק לשלוש – אנגן, קטגן, טלוגן. השלב הראשון הוא שלב צמיחת השערה ולרוב אורך מספר שנים.

השלב השני, קטגן, הינו שלב הביניים, הוא אורך מספר שבועות ומהווה שלב מעבר.

השלב השלישי, טלוגן, לוקח בין 3-4 חודשים והוא השלב האחרון, בו השערה מתנתקת מהשורש ולבסוף נושרת.

מעניין לדעת כי קצב צמיחת שיער הגוף יכול להיות מושפע ממזג אויר, מין וגיל.

שיטות שונות להסרת שיער

השוק רווי במבחר שיטות להסרת שיער. אפשר לחלק את השיטות לשתי קבוצות עיקריות – השיטות הישנות והשיטות המתקדמות להסרת שיער.

השיטות הישנות והקלאסיות מוכרות לרובנו, ולרוב ניתנות לביצוע גם בבית ולא מחייבות קביעת תור במכון.

הראשונה היא השיטה הנפוצה ביותר – הסרת שיער בסכין או מכונת גילוח. בדרך זו ניתן להסיר את השיער בזמן קצר מאוד וללא כול מאמץ מיותר. החיסרון הגדול הוא קצב צמיחת השיער והצורך ב"תחזוקה" יומיומית.

השיטה השנייה היא הסרת שיער בשעווה. למרות שנהוג לעשות זאת אצל קוסמטיקאית, יד מיומנת תוכל לבצע זאת בבית. התוצאות טובות יותר מאשר גילוח ומחזיקות לאורך זמן רב.

המאה ה-21 כבר כאן

ואיתה הגיעו שיטות מתקדמות להסרת שיער הכוללות הסרת שיער בלייזר, אינפרה אדום, גלי קול, תדר רדיו והרשימה בלתי נגמרת.

התוצאות מעולות, מחזיקות זמן רב ומשוות לעור מראה חלק ורך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני שיקלוב

מאת: דני שיקלובטיפול בעור06/11/13956 צפיות
הפנים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו כלפי העולם ולכן מוטב שנשמור עליהם במצב מטופח ושמור. כיצד עושים זאת? קיימות כמה שיטות והשילוב ביניהן הוא זה שיוצר את התוצאות הרצויות לאורך זמן. ראשית, מומלץ להקפיד על תזונה בריאה ומאוזנת, להימנע מאלכוהול, סמים ועישון.

מאת: דני שיקלובחוק ומשפט - כללי10/10/131014 צפיות
איך מוצאים משרד עורכי דין מתאים? היכן מתחילים את החיפוש? האם להסתמך רק על המלצות מפה לאוזן? ואולי רק על חיפוש ברשת? כל השאלות הללו בוודאי עולות לסדר יומו של האדם שנזקק לשירותיו של משרד עורכי דין בתחום מסוים. במאמר הבא נלמד באילו צעדים כדאי לנקוט כדי למצוא את המשרד המתאים.

מאת: דני שיקלובניתוחים פלסטיים16/05/13852 צפיות
כמה מכם באמת מרוצים מהאופן שבו גופכם נראה? אם נהיה כנים ונענה על השאלה, סביר להניח שנגלה כי לרובנו יש אזור בעייתי או איבר פחות אהוב בגוף שהיינו רוצים לשנות ולעצב מחדש. לעתים באמצעות מוטיבציה ותחזוק אורח חיים בריא, אנו מצליחים להגיע לתוצאות הרצויות ולעתים ישנם אזורים עיקשים יותר אשר אינם מגיבים לאורח החיים הפעיל וכתוצאה מכך דרושה התערבות חיצונית כדי להעלימם...

מאת: דני שיקלובקורסים וסדנאות29/08/111038 צפיות
עיצוב אופנה ניתן ללמוד כיום גם במסגרת תואר ראשון לעיצוב אופנה הנקרא גם עיצוב טקסטיל. כלומר מעבר לרכישת המקצוע עצמו, הלימודים מקנים תואר ראשון. עצם העובדה כי אלו לא רק לימודי תעודה אלא לימודים אקדמאיים לכל דבר, רק מדגישים את ההכרה בחשיבות המקצוע ובכך שעל מנת להיות מעצב אופנה דרוש ידע רב ועמידה בסטנדרטים גבוהים. כדי לעמוד בסטנדרטים המתבקשים , רבים הם אלו הנרשמים למכינה לעיצוב אופנה שתסייע להם להתחיל את לימודי התואר ברגל ימין. המכינה כוללת לימודים פרקטיים ועיוניים..

מאת: דני שיקלובבריאות השן23/02/11992 צפיות
חולמים על שיניים לבנות? הלבנת שיניים היא הדרך באם לא נולדתם עם שיניים לבנות.הלבנת שיניים היא שיטה מהפכנית המאפשרת להבהיר את גוון השיניים הטבעי, אנשים רבים נולדים עם פיגמנט שיניים כהה והם הקהל שפונה לבצע טיפול של הלבנת שיניים.

מאת: דני שיקלובבריאות השן22/02/111063 צפיות
אסוציאציה ראשונה העולה בראשינו כאשר נשמעת המילה רופא, היא אדם בו אנו נותנים אמון שיפתור את כל בעיותינו. אמנם, בעת חיפוש במילון אחר הגדרת המילה "רופא" לא נמצא את המילים אילו במדוייק, אך אם נבחן זאת לעומק נגלה כי בסופו של דבר, זוהי ההגדרה לה אנו זקוקים.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818374 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184315 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142340 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142574 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144017 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144370 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148368 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica