חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אלי שביט : איך להיות מיליונר ולהצליח בעסקים

מאת: רונן הללעסקים - כללי05/09/20111129 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאת אלי שביט

הילדים שלנו לומדים היום בבית הספר הרבה מאד מקצועות כמו חשבון, אנגלית, היסטוריה, אומנות ועוד אבל אף בית ספר לא מלמד אותם איך להרוויח כסף וגם אתכם אף אחד לא לימד עדיין – לא הורים וגם לא הסבא וסבתא שלכם.

בבתי הספר של היום ממלמדים את ילדיכם שכדאי להיות תלמידים טובים, ראוי לאמץ ערכים טובים והכי חשוב לאהוב את המדינה ואת הדגל. עוד מלמדים בבית הספר שכדאי לרכוש השכלה גבוהה וללמוד באוניברסיטה מקצוע לחיים - אבל אף אחד לא מלמד איך להרוויח כסף ואיך אפשר להפוך למיליונרים!

בישראל כ-10 אחוז מהאוכלוסייה עצמאיים, כאשר הרוב הגדול עובד בשביל מישהו אחר, בשביל בוס כזה או אחר. הרוב חיים בפחד ושומרים על מקום העבודה והמשכורת שלהם כאילו שזה הדבר הכי יקר בעולם. רק בודדים מבינים שכדי להצליח צריך ללמוד את הסוד להצלחה בחיים וליישם את עקרונות ההצלחה כדי להרוויח הרבה כסף ואולי גם להפוך למיליונרים.

ישראל היא מעצמת הייטק עולמית והיא מדורגת במקום השישי בעולם בחדשנות וכושר המצאה, זאת על פי הפרסום של העיתון פיננשל טיימס. כמו כן ישראל ניצבת בצמרת העולמית בכל הקשור למספר חברות הסטארט אפ ביחס לאוכלוסיה ובמספר הפטנטים שמפותחים בה מידי שנה. אם כן, יש פוטנציאל אבל הוא לא ממומש.

ישראל גם מדורגת בעשירייה הראשונה בעולם במספר המיליונרים על בסיס היחס שבין מספר המיליונרים וגודל האוכלוסייה. מספר המיליונרים בישראל מוערך בכ--8500 איש, כלומר כאלה שיש להם הון נזיל של יותר ממיליון דולר וברור שהם מהווים קומץ מתוך כלל האוכלוסייה שמונה על פי הנתונים (נכון לסוף יוני 2011), כ-7,759,300 תושבים‏‏. נתון זה מאד מתסכל ופועל יוצא לכך הוא שישנה קבוצה מצומצמת מאד של מיליונרים ומיליארדים שמחוזרים על ידי הממשלה וקרובים מאד לצלחת.

אם המציאות הנוכחית לא מוצאת חן בעיניכם ואם התמונה לא מתאימה לכם אני קורא לכם לצאת מהמסגרת, לקחת צבעים וללמוד לצייר! כדי לעשות כסף צריך ללמוד, לצבור ידע ולעשות. הכוונה לא לצבור סתם ידע לא שימושי אלא ללמוד איך להרוויח ובגדול ליישם את זה יום יום שעה שעה.

ג'ק ניקולסון אמר פעם "אם אתה עובד רק בשביל המשכורת שלך, לא משנה כמה אפסים יש בה, אתה עדיין בתחתית סולם ההגשמה העצמית שלך", ואני אומר שאם אתה צריך לחשוב ולהפעיל את הראש שלך אז למה שלא תחשוב בגדול ותשאף להיות מיליונר?

כדי להיות מיליונר צריך לחשוב בגדול ולא לפחד.

כדי להיות מיליונר צריך לעשות שינוי ובחיים להתמיד בדרך.

כדי להיות מיליונר צריכה להיות תוכנית שתסמן את המסלול ההמראה ותמנף את העבודה שלך ואת העשייה שלך ושל אחרים לטובתך.

כדי להיות מיליונר אתה צריך ללמוד להכפיל ולהגדיל בעשרות מונים את ההכנסות שלך וללמוד לייצר הכנסות יצירתיות.

כדי להיות מיליונר אתה צריך ללמוד להגדיל את הנכסים וההכנסות שלך ולהקטין עד כמה שניתן את ההוצאות שלך.

בדרך כלל עשיר ומצליחן הוא זה שמנהל עסק עצמאי ושאינו שכיר. גם אתה מוזמן להתחיל בשינוי!

בקורס סטארט אפ ניתן ללמוד לפתוח עסק עצמאי ללא הון התחלתי ולהתחיל בתהליך של בניית עתיד טוב יותר. בקורס לומדים על עשייה אמיתית, על הגשמה עצמית ועל עמידה ביעדים. כמו כן בקורס רוכשים את ארגז הכלים להצלחה העסקית והפיננסית שלך ומקבלים מפתחות שעשויות להוביל להצלחה ולהגשמה. בקורס סטארט אפ תלמד מה שלא מלמדים באף בית ספר... ואולי תלמד ליישם את הסוד בדרך להפוך למיליונר.

לקורס סטארט אפ של אלי שביט לחץ כאן  www.start-up.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

רונן הלל,

רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור

03-6855282

052-2508109

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן הלל

מאת: רונן הללניהול12/07/142460 צפיות
הצלחה עסקית בכוחות עצמך, האם זה אפשרי? אלי שביט עם הפתרונות והדרכים, בחמישה צעדים קלים וברי ביצוע

מאת: רונן הללעסקים - כללי03/05/141494 צפיות
בבניית בניין בן 5 קומות + 2 קומות מרתפי חנייה , 24 יחידות דיור עבור קבוצת קבוצת רכישה יהודה הימית, המורכבת מאנשי עסקים, עורכי דין, בעלי מקצועות חופשיים ופרסומאים.

מאת: רונן הללשיווק19/04/141906 צפיות
רשת אלטו איטליה, המתמחה גם בנעלי עור מגביהות לגברים, מתרחבת ומודיעה על פתיחת 4 סניפים חדשים בתל אביב, בראשון לציון, בירושלים ובאילת, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח.

מאת: רונן הללספורט ימי 19/04/146118 צפיות
נבחרות השייט של ישראל יצאו לאליפות אירופה לנוער בגלשני ביק בגרדה, איטליה,ולגביע העולם בהייר, צרפת

מאת: רונן הללתיירות ונופש - כללי05/09/131306 צפיות
מדריך הטיולים אבי קומפני מזמין אתכם להיות שגרירים של רצון טוב עבור מדינת ישראל

מאת: רונן הללעסקים, מימון וכספים29/08/132422 צפיות
מאת רו"ח מוסא מושיק ג'ריס

מאת: רונן הללעסקים - כללי14/07/131164 צפיות
אמירת תודה זו דרך מצוינת להודות על נתינה ולהעריך קבלה ועשייה. בקורס סטארט אפ של אלי שביט לומדים הסטודנטים איך להקים עסק מצליח בלי שום הלוואה ועל כך תודתם. הנה דברים שכתבו הסטודנטים והתלמידים של אלי שביט. אנו בחרנו להציגם כאן לפניכם, כדי שגם אתם תחשפו לקורס סטארט אפ של אלי שביט ותכירו את היתרונות של מעבר מסטטוס של שכיר לעצמאי. וזה הזמן להגיד גם לכם תודה רבה ובהצלחה.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231766 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222669 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221827 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221878 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222055 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221923 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221531 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica