חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בואנוס איירס - מלונות - אטרקציות

מאת: פיני לויטיולי תרמילאים05/09/20111238 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בואנוס איירס היא אחת הערים המפותחות ביותר בדרום אמריקה. העיר בה תוכלו למצוא כמעט הכל, ביום לא חסר מקומות לטייל בהם רחובות,פארקים,גני חיות,צניחה חופשית ועוד...

אז הנה רשימה של כמה מקומות שלא כדאי לפספס אם אתם מתכננים ביקור בבואנוס איירס:

שכונת לה בוקה - השכונה אולי הצבעונית ביותר בעולם תציע לכם אווירה יחודית מאוד. במקום תוכלו לצפות בריקודי טנגו,ביניינים צבעונים,דוכנים של מתנות וכמובן את האיצטדיון הבייתי של קבוצת בוקה ג'וניורס.(מומלץ לטייל ביום)

גן החיות לוחאן - אינני יודע האם להמליץ על מקום זה בגלל שהחוויה האישית שלי שם היתה לא נעימה בכלל ובמקום להנות מלצפות בחיות ולהצטלם איתם(כמו שכמעט כולם עושים) הייתי שקוע בדיכאון על איך שמתעללים בחיות. בקיצור אפשר לוותר.

הגנים היפנים - גנים הממוקמים בשכונת פאלרמו יספקו לכם בריחה מהלחץ והרעש של בואנוס איירס. מקום מעולה ליום שבו תרצו להירגע.

ריקולטה - בכיכר תמצאו שוק "דוכנים" ,מסעדות מעולות (לא זולות),מדשאות ועוד. בסמוך לכיכר ריקולטה נמצא גם בית הקברות המפורסם של בואנוס איירס בו קבורים גדולי האומה כגון אוויטה.

צניחה חופשית - הרבה ישראלים שמגיעים לבואנוס איירס עושים בה צניחה חופשית אין לי מקום ספיציפי לספר לכם עליו אבל כמעט בכל הוסטל/מלון יתנו לכם את כל הפרטים הדרושים כל שנשאר לי הוא במקרה זה לאחל לכם בהצלחה.

בבואנוס איירס תמצאו גם כמה מקומות של קארטינג טוב - מרחק של 20 דק ממרכז העיר(יש לשם אוטובוס מאבנידה די מאיו)

עוד פרטים על בואנוס איירס ניתן למצוא פה - אטרקציות בבואנוס איירס , מלונות בבואנוס איירס.

 



תגיות המאמר: בואנוס איירס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פיני לוי

מאת: פיני לוירהיטים03/12/12926 צפיות
בשנים האחרונות התפתח מאוד ענף מדבקות קיר בארץ ובחו"ל, יותר בתים ועסקים משדרגים את המראה בעזרת מדבקה אותה הם מדביקים באופן די פשוט. המדבקות מהוות תחליף לצביעה של הקירות או לחילופין במקום תליית תמונה על קיר, בהשוואת עלויות האופציה של מדבקות קיר קורצת הרבה יותר משתי האפשרויות האחרות אם כי לא כולם עדיין רואים לנכון להשתמש במדבקה כפריט עיצובי לבית.

מאת: פיני לויבתי מלון05/07/121022 צפיות
מי מה מהם היא באמת הבירה של ישראל? אומנם ירושלים היא בירת ישראל הרישמית אך רובנו נותים להסתכל על תל אביב כמרכז החיים בארצנו.

מאת: פיני לויבתי מלון25/01/121122 צפיות
טוב האמת שאין לנו הרבה אפשרויות בארץ ושרוצים חופשה חמה בתקופת החורף אילת היא האופציה הכי טובה שיש בארץ.

מאת: פיני לויאבטחת הבית10/01/121116 צפיות
זה קרה לכם לפחות פעם אחת.. נתקעתם מחוץ לבית ללא מפתח או שבמקרה יש לכם דלת שלא ניתן לפתוח בלי מפתח והמפתח אופס נשאר בתוך הבית.

מאת: פיני לויטיולים בארץ21/12/111181 צפיות
גם בחיפה וגם בירושלים תמצאו אטרקציות טובות שחובה לטייל בהם הערים הקסומות האלו מציאות לכם אטרקציות תיירותיות,היסטוריות, מסעדות טובות, חנויות רבות כולל את כל המותגים הגדולים, מקומות בילוי רבים וכמובן מלונות לפי כל סוג תקציב מלונות יוקרה לצד מלונות 2 כוכבים

מאת: פיני לויטיולים בחו"ל21/12/111840 צפיות
אז מה באמת יש לעשות בלונדון? לא משנה מאיזה סיבה הגעתם ללונדון ובאיזה תחום אתם מתעניינים סביר מאוד להניח שלא תשתעממו בלונדון לרגע, העיר שסימן ההיכר שלה הוא "הלונדון האי" מוצגת בהמון סרטים, קליפים ספרים ועוד.

מאת: פיני לויטיולים בחו"ל18/12/111003 צפיות
מאמר מספר 2 על ברזיל מקומות ששוה לבקר בהם ולא כדאי לכם לפספס.

מאמרים נוספים בנושא טיולי תרמילאים

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים31/10/182356 צפיות
היתרונות של הבאת טלפון לוויני לדרום אמריקה ושאר אזורים לטיולי תרמילאים כה גדולים, עד כי בהחלט משתלם לבצע את ההשקעה הכספית אשר שכרה בצידה.

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים31/05/181268 צפיות
עם טלפון לוויני לדרום אמריקה יכולים להגיע בכיף ולחזור בשלום גם

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים18/03/181340 צפיות
חלק מבינים את החשיבות של הבאת טלפון לוויני לדרום אמריקה הפראית, ולהם תהיה דרך ליצור קשר בכל שעה נקובה.

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים25/08/162250 צפיות
מה קורה כאשר הם יוצאים אל אחד מאותם טיולי שטח במקומות שכוחי אל הרחק בעולם הגדול? במקום לקוות שהם ייקחו עמם מכשיר לוויני כנראה שאולי כדאי לנקוט בצורת פעולה אחרת.

מאת: אהודטיולי תרמילאים03/12/139360 צפיות
יש אנשים שאוהבים לצאת לטיולים כל השנה, כולל לינה בשטח. עבורם קמפינג זה חלק מהשגרה שלהם. טיילים וותיקים יודעים בדיוק מה הם צריכים לקחת ולקראת ישום שישי הם כבר הספיקו לארוז את כל הציוד הנדרש לקמפינג. מי שרגיל ומנוסה ביציאה לטיולים ולקמפינג, יודע עד כמה חשוב התפקיד של אוהלים איכותיים ואמינים, במיוחד כשבחוץ קר וגשום.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138632 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: אהודטיולי תרמילאים15/08/131662 צפיות
בחירה לצאת לטיול בשטח יכולה להיות ספונטנית מאוד, אך חשוב לעת להתארגן בהתאם. במאמר זה נציג ציוד למטייל שחיוני לרוב טיולי השטח השונים בארץ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica