חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הגדלת חזה - לא לעשות לפני שקוראים

מאת: sharonkal80יופי וטיפוח - כללי05/09/20111267 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגדלת חזה - לא לעשות לפני שקוראים

הגדלת חזה הינה פעולה מאוד מקובלת בימינו. יש מנתחים פלסטיים מומחים שדורשים לא מעט כסף בעבור השירות המסור שלהם מצב שני ישנם רמאים שינסו לשכנע אתכן כמה התוצאה תהיה "מדהימה" כאשר למעשה התוצאה הסופית תהיה אכזבה.

הגדלת חזה תיתן לך יותר ביטחון  ההליך להגדלת חזה קשור קשר ישיר לרמת הביטחון העצמי אצל הבחורה. בחורה עם חזה מורם ויפה בהרבה מן המקרים תהיה עם ביטחון גבוה כשמצד שני, בחורה עם ציצים קטנים תחוש לפעמים שהיא לא מספיק "אישה" בשביל המין הגברי

הגדלת חזה -  כבר לא כזה ביג דיל

לפני שנים לא רבות ניתוח להגדלת חזה היה נתפס בעיני רבים כמהלך רדיקלי. נכון להיום, הרבה בנות אף גאות בניתוח. הגדלת חזה אשר מקובל לחשוב שהיא מוצלחת הינה כזאת בפרופורציה מסויימת ואשר לא תיראה מוזר אם משווים זאת לבחורה שעשתה הגדלה. עם זאת, ישנן בחורות שיעשו את הניתוח למימדים גדולים מידי על מנת שהחזה שלהם יבלוט בחלק גדול מהפעמים זה פשוט נראה מוזר.

בימינו, בחלק גדול מהמקרים בנות עושות הקטנת חזה כיוון שחזה מאוד גדול לא מככב בימינו.

לסיכום:

הגדלת חזה יש לעשות אצל מישהו ממוסד מוכר.

כמובן שהרמת חזה הינו הליך שונה לגמרי ופעמים רבות יעשו אותו בנות אחרי היריון או נשים עם חזה שהן לא מרוצות ממנו.

בנוסף, כיום הדבר נהיה כל כך נפוץ עד כי אין כמעט מישהי שלא מכירה חברה שעשתה כבר את הניתוח להגדלת חזה.

לפרטים

 



תגיות המאמר: הגדלת חזה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון קל לשירותכם,

אחלה יום!!!

הלבנת שיניים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharonkal80

מאת: sharonkal80קייטרינג02/09/141939 צפיות
אחת מהאופציות הפופולאריות העומדות לרשותכם היא קייטרינג חלבי. קייטרינג של מוצרי חלב הפך להיות פופולארי מאוד באירועים בשנים האחרונות ויש לכך מספר סיבות.

מאת: sharonkal80שיפוצים31/08/14890 צפיות
בנייה בעץ יכולה להיות בנייה של צימרים או בתי מגורים. הבנייה יכולה להיות בכל גודל והיא מתאימה לבתי צימרים קטנים, גדולים ולבתים של ממש שאפילו יכולים להיות בגודל של 200 מ"ר.

מאת: sharonkal80שיפוצים26/08/14914 צפיות
כמעט בכל אשר תפנה תתקל בריצוף הדק המקסים, בעל המראה הטבעי, העשוי לרוב מעץ או משילוב עץ עם חומרים סינטטיים, ושמקנה לכל מקום מראה ייחודי ומלבב. גם הדק בחיפה זוכה להצלחה מסחררת.

מאת: sharonkal80טבעות אירוסין ונישואין25/08/14973 צפיות
רכישת טבעת יהלום מעוצבת מתאימה גם להצעת נישואין, אך היא מתאימה מאוד גם בתור מתנה ייחודית ומקורית לאישה שאתם אוהבים. טבעות יהלום מאז ומתמיד הם אהבתה של כל אישה- העיצוב הייחודי של היהלום, הנצנוץ הבולט למרחקים... כל אלה הופכים טבעות יהלומים מעוצבות למתנה מושלמת כביטוי לאהבה או להערכה

מאת: sharonkal80טבעות אירוסין ונישואין25/08/14971 צפיות
כל זוג שיעמוד בחלון הראווה של חנות התכשיטים או יסתכל בחנויות התכשיטים באתרי האינטרנט, ימצא למעשה את אותו הדבר- ניתן לבחור בין טבעות אירוסין בסגנון קלאסי לבין טבעות בסגנון יוקרתי ומעוצב.

מאת: sharonkal80גינון09/08/141022 צפיות
מתגוררים ברמת השרון? זקוקים לפרח או עציץ? משתלה ברמת השרון הינה בית עסק המספק ללקוחות מגוון של סוגי פרחים ועצים וכן אביזרים דקורטיביים עבור הגינה

מאת: sharonkal80קוסמטיקה09/08/141068 צפיות
רגע לפני שאת בוחרת לעשות ניתוח עפעפיים ולפני שאת מחליטה איפה לעשות את הניתוח הזה, כדאי יהיה שתבררי מידע בנושא.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185563 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183982 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184131 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184254 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173014 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172311 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172305 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica