חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים

מאת: עידןבניית אתרים08/09/2011705 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניית אתרים הוא אחד מן התחומים שהחלו להיכנס לחיינו במהירות מפתיעה.המון חידושים שונים נוצרים באתרי אינטרנט ולכן מקצוע של בניית אתרים באינטרנט נחשב למקצוע מוביל . כאשר תרשמו בגוגל את המילה בניית אתרים תקבלו מעל 14,000,000 מיליון תוצאות. בניית אתרים באינטרנט זהו תהליך שיכול להתמשך כשלושה שבעות ומעלה, כמובן תלוי מורכבותו של האתר שאתם מעוניינים לבנות. אם מדובר באתר אינטרנט קטן ופשוט יחסית הבניית תוכל להיערך עד שלושה שבועות, ואם מדובר באתר אינטרנט גדול על ומורכב זה יכול לקחת עד חודשיים של עבודה. כל אתר אינטרנט לא משנה אם הוא גדול או קטן חייב עדכון שוטף. בעל עסק שמעוניין לשווק את העסק שלו, הפעולה הנחוצה מבחינתו היא פנייה לחברה לבניית אתרים באינטרנט בכדי לבנות אתר. אומנם ניתן לבנות אתר באופן עצמאי אך לא מומלץ מכיוון שאם אתם אינכם בקיאים בכל הקשור לבניית אתרים באינטרנט, כדאי להשקיע ולפנות לחברה לבניית אתרים באינטרנט.

ראשית, בחירת חברה לבניית אתרים באינטרנט שתבנה עבורו אתר אינטרנט איכותי בחירה זו תעשה על פי התרשמותך מעבודות קודמות והמלצות. חשוב ביחד עם החברה לבניית אתרים באינטרנט להגדיר את מטרותיו של האתר,איפיון האתר, כלומר על מה לשים דגש. העלאת תוכן רלוונטי לאתר ובדיקה עם האתר עובד כפי שאתם רוצים ללא תקלות. אחרי שהאתר עובד ונראה יפה, מה שנותר הוא קידום אתרים. קיימות חברות המספקות בניית אתרים וקידום אתרים תחת קורת גג אחת.

מטרות

אתר אינטרנט משמש עבורכם כרטיס הביקור שלכם ברשת. לכן לפני שאתם מחליטים על בניית האתר תגדירו מה מטרתו של האתר? לאיזה קהל יעד הוא מיועד?כמובן שלעיצוב חלק מרכזי באתר, ויש לתת את הדעת לגבי עיצוב נכון של האתר. עיצוב האתר יהיה החלטתכם בשיתוף החלטת החברה לבניית אתרים. חשוב להתאים את עיצוב האתר לקהל היעד המיועד. אחד מהעקרונות החשובים אשר קיימים בתחום בניית אתרים באינטרנט, הינו התוכן. כתיבת תוכן איכותי ומדויק יכול לגרום לאתר שלכם לעלות למעלה בתוצאות החיפוש.

כאשר בעל עסק רוצה לבנות אתר אינטרנט עליו לשים דגש לכמה דברים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן

מאת: עידןבניית אתרים04/09/11710 צפיות
אתרי אינטרנט מצליחים אלו הם אותם אתרים שמצליחים למכור הכי הרבה, האתרים חייבים להיות בנויים היטב ולמשוך את העין, האתרים חייבים להיות בנויים כך שהניווט בהם יהיה פשוט ונוח למשתמש, מעבר לכך רצוי שבאתרים יהיו פונקציות מעניינות. אתרים מסחריים הם הדוגמא הטובה ביותר לכך.

מאת: עידןצרכנות04/08/111080 צפיות
הראשונים לאמץ את המותג בירקנשטוק היו דווקא פלח אוכלוסיה שנאמר עליו כי לא היה חינוכי ונבון. פלח האוכלוסיה היה זה ילדי הפרחים, ההיפים.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213665 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194094 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175752 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174890 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172733 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172302 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162146 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica