חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החדרת מותג - מאמר ראשון

מאת: אליהיבוא ויצוא09/09/20111804 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברת נאופלם המשווקת מוצרי מטבח, בישול, אפיה, אחסון מזון ועוד היא דוגמא נהדרת לאיך להחדיר מותג חדש ואיך לתפוס מקום משמעותי בשוק.

חברת נאופלם הקוריאנית נוסדה בשנת 1990. בשנת 2001 יצאה מגבולות קוריאה הן מבחינת ייצור והן מבחינת שיווק. לחלק מהשווקים שנכנסה, הקימה חברות בנות, חלק אחר מינתה מפיצים ישראלים. לישראל נכנסה נאופלם לפני כשלוש שנים כאשר מינתה מפיץ מקומי אשר הקים חברה בשם נאופלם ישראל. מטרתה של החברה היה, כמו כל חברה שנכנסת לפעילות בשוק המקומי, להחדיר את המותג ולתפוס נתח שוק נאה. החברה (הישראלית) חתמה על הסכמי הפצה מקומיים עם הרשתות ועם חנויות לכלי בית שישווקו אותה, אבל אחד הדברים החשובים היה למתג את השם נאופלם ולבדל אותו מהמתחרים.

כמובן שהחברה השתמשה בכלי השיווק הרגילים, פרסום, יחסי ציבור, אירועי השקה, אבל הדבר המעניין שעשתה הוא הדרך בה בידלה את עצמה משאר המוצרים. במקום לשדר מסר מקובל כי "המוצרים שלנו הם הכי טובים" שידרה מסר אחר שהצליח "לגעת" בציבור: המוצרים שלנו בריאים.אחד הדברים המאפיינים את כלי הבישול של נאופלם הוא הציפוי הקרמי. ציפוי קרמי זה הקרוי אקולון הוא ציפוי שמטרתו היא כמובן למנוע את הדבקות המזון לסיר/למחבת בזמן הבישול, ובניגוד לרוב המוצרים שפעלו בישראל היה מדובר בציפוי קרמי לעומת ציפוי טפלון.חברת נאופלם יצאה בהכרזה כי הציפוי הקרמי הוא בריא ומוצריה בריאים ואינם פולטים חומרים רעילים ובמקביל הביאה מחקרים כי ציפוי הטפלון הוא לא בריא ומסרטן. יש להדגיש את העובדה שגם משרד הבריאות הישראלי וגם משרד הבריאות האמריקאי מאשרים שימוש במוצרים מצופים בטפלון.

נאופלם אף הציגה מחקר כלשהו של איגוד רופאים אמריקאי אשר הודיע כי הטפלון מסרטן. בכדי להדגיש את החלק הבריאותי העבירה נאופלם ישראל את מוצרי נאופלם למעבדה (מעבדה פרטית) אשר אישרה כי המוצרים שלה הם בריאים לשימוש.כמובן שלהכרזה זו יש אמנם תוקף מעשי - מעבדה רצינית הוציאה תוקף רשמי כי המוצרים של נאופלם לא מסוכנים, אבל הדבר הרי שקול להוצאת תעודת יושר. זה לא אומר דבר על המוצרים האחרים.

נאופלם הדגישה ומדגישה לכל הדרך כי המוצרים שלה הם בריאים (תוך רמיזות כי הם בריאים ביחס למוצרים המתחרים). יש להדגיש כי המסר הבריא מאפיין אך ורק את השיווק הישראלי, זהו אמנם אחד המסרים של מוצרי נאופלם בשווקים אחרים אך לא העיקרי שבהם.יש גם להדגיש כי המוצרים של נאופלם יפים. החברה מוציאה סדות מוצרים בצבעים ססגוניים מושכים את העין. כמו כן כנראה שהמוצרים הם גם טובים, ולמרות פה ושם תגובות של לקוחות לא מרוצים (תמיד יש כאלו) עושה רושם שרוב הלקוחות של החברה מביעים שביעות רצון.המסר הבריאותי יחד עם המסר הירוק במקביל למוצרים הססגונים תפסו.

שלוש שנים אחרי החדירה נאופלם הוא מותג מוכר ואף מוביל, מקבל התייחסות של כל השחקנים האחרים בשוק. המוצרים אמנם ממותגים מעט גבוה ומחירם יקר יחסית ולמרות זאת, הם נמכרים בהחלט יפה והם הצליחו לנגוס בנתח שוק משמעותי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליה

מאת: אליהמתכונים ואוכל - כללי29/09/111271 צפיות
המושג "בישול בריא" מתייחס לרוב לבישול ממוצרים אורגניים, או בישול נטול שומנים. מעטים הבשלנים אשר מודעים לעובדה כי כלי הבישול שלהם, הסירים והמחבתות עלולים להכיל קדמיום, מתכת רעילה ומסרטנת

מאת: אליהקורות חיים13/09/111394 צפיות
מסמך קורות החיים צריך להיות כתוב היטב, מדויק', כתוב על פי הכללים המקובלים ובכל זאת מועמדים רציניים רוצים לקבל עוד כמה נקודות זכות, להדגיש דברים מסוימים ובעיקר לשכנע את זה שיקרא את קורות החיים כי הם המתאימים ביותר, על כן מומלץ לצרף מכתב מקדים אל קורות החיים. למעשה המילה "מומלץ" היא יותר אנדרסטייטמנט, המילה הנכונה יותר היא "חובה", חובה לצרף מכתב מקדים למסמך קורות החיים.

מאמרים נוספים בנושא יבוא ויצוא

מאת: רונית אלפסייבוא ויצוא05/03/211019 צפיות
יבוא מוצרים בצורה מסחרית מחייב ללמוד מה נדרש לייבוא מה החוקים החלים על אותם מוצרים. על מנת לעסוק בייבוא יש להוציא רישיון לייבוא ממשרד התמ"ת.

מאת: SEONET קידום אתריםיבוא ויצוא02/12/181997 צפיות
אתם זקוקים למבנה נייד לעסק או לבית זמני? רגע לפני שאתם בוחרים מבנה נייד להשכרה או לקניה הכנו עבורכם מדריך קצר להשכרת מבנה נייד

מאת: yoni romיבוא ויצוא15/07/181069 צפיות
המפעלים של היום הם לא המפעלים של פעם, היום המפעלים נראים יותר טוב, עובדים בשיטות יותר מתקדמות,  איכות העובדים גבוהה יותר וכפועל יוצא מכך גם המכונות שאנו משתמשים בהן צריכות להיות חזקות ועוצמתיות יותר.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא12/01/171463 צפיות
ראש השנה הסיני הוא החג החשוב והארוך ביותר בלוח השנה הסיני- ידוע גם בשמו "פסטיבל האביב"

מאת: ליאוריבוא ויצוא20/06/161931 צפיות
לוקליזציה פירושה, להתאים מוצר כלשהו, לאוכלוסייה שהיא שונה, מן האוכלוסייה המקורית, שאליה המוצר נועד. לוקליזציה כוללת, התאמה לחוקים המקומיים. לוקליזציה כוללת, התאמה למנהגים מקומיים.

מאת: אירה סימנסיבוא ויצוא21/04/161985 צפיות
יבוא מסין של תבניות להזרקת פלסטיק הוא תהליך מורכב מאוד שצריך להתבצע בצורה חכמה ובליווי אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה. מדובר על תבנית שיכולה לשקול מאות קילוגרמים, ואותה יש לייצר על פי מפרט מדוייק וברמת דיוק גבוהה מאוד. מרגע שהתבנית יוצרה ונשלחה ארצה, הכדאיות להחזרתה לסין לצורך תיקונים ושיפורים, צוללת פלאים ונעלמת, ולכן חשוב שתהליך העבודה וההתקשרות מול היצרן בסין, יתבצע בצורה חכמה עם נציג של הלקוח הנמצא בסין ובוחן את הדברים לעומק לפני שהתבנית יוצאת למשלוח.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא20/03/161728 צפיות
במאמר זה אנסה לרכז את כל הקשור בנושא איתור מפעלים בסין, כיצד מתחילים ואיך מגישים הצעות מחיר. נעבור על שאלות חשובות לבחינת רמת המקצועיות ורמת האיכות של מפעל בסין. קריאה מהנה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica