חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תורת הנומרולוגיה, יעוד וזמנים - מאת שוקי גבאי - נומרולוג

מאת: שוקי גבאינומרולוגיה11/09/20112282 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהי תורת הנומרולוגיה?
תורת הנומרולוגיה היא תורה המתבססת בעיקרה על תאריך לידתו של האדם ושמו המלא. ניתוח הנתונים הללו על פי נוסחאות מתמטיות מאפשר הצצה אל תוך מסתרי חיינו ובתוך כך לגלות את ייעודינו בעולם.

תורת הנומרולוגיה מאפשרת לנו לחשוף תכונות אופי של בני האדם, סביבת עיסוק מתאימה וכן את הזמנים והעיתויים המומלצים ביותר לעשיית דברים.

"ייעודינו בעולם" - המשמעות.
לכל אדם תאריך הלידה שלו, אשר טומן בחובו מספר רב של אפשרויות, תכונות ומשמעויות.
בתקופות חיינו אנו נחשפים מדי פעם למגוון תורות שיש ביכולתן להעיד על השוני בין בני האדם רק על פי החודש שבו נולדו. כמו באסטרולוגיה השכיחה והמיסטיקה המקובלת.
הנומרולוגיה מתבססת על חישובים מתמטיים מדויקים. לנומרולוגיה יש נוסחה אשר באמצעותה ניתן לפרק את אופיים ותכונותיהם של בני האדם. יתר על כן, הנוסחה הנומרולוגית מתעמקת בשאלה, "מה ייעודינו בעולם" ולמה בעצם נולדנו דווקא בתאריך מסוים.

כל אדם ביום היוולדו נולד עם "שליחות" (= ייעוד בחיים), שמבחינת הגורל הוא אמור לממש ב - 36 השנים מיום "צאתו לדרך".
גם לגורל תפקיד בכל מערכת חיינו. תפקידו של הגורל הוא לכוון אותנו אל הייעוד שלנו, על כן במהלך שנות המימוש שלנו הגורל מנסה לתת לנו הזדמנויות ואפשרויות למימוש ייעודינו ומדי פעם בפעם גם "בודק" בשנת המשוב, אם אנו נמצאים בכיוון הנכון בדרך למימוש הסופי.

משפט המפתח בתורת הנומרולוגיה הוא "הכול צפוי והרשות נתונה".

"הכל צפוי" = לכל אדם יש ייעוד מוגדר שאתו הוא נולד ואותו הוא צריך להגשים.

"הרשות נתונה" = במהלך חייו אדם עומד בפני התלבטויות והחלטות שעליו לקבל: כל החלטה מקרבת או מרחיקה אותו מהגשמת ייעודו והגורל בודק מדי פעם, מתגמל את האדם כאשר הוא בדרך הנכונה, ואילו מעניק משוב שלילי ומכוון כאשר האדם סוטה מן הדרך. כך במהלך חיינו אנו מקבלים תשובות על הבחירות שעשינו בתחומים שונים בחיינו: זוגיות, מקום המגורים, עיסוק, פרנסה וכו.

דוגמה מהתחום הבן-אישי/זוגי: אם אנחנו פועלים נכון, הגורל "מפרגן" ומעודד לזוגיות והולדה. אם הקשר אינו מתאים, הגורל גורם לפרידה.

באופן דומה, הגורל בודק גם את עיסוקנו בדרך למימוש ייעודינו: אם אנו עוסקים בתחום שעוזר לנו להגיע למימוש הסופי, הרי הגורל "מפרגן" להרחבת בית העסק, או לקידומו של אותו עובד.
לעומת זאת, אם אנו עוסקים בעבודה, אשר אינה מתאימה לסביבתנו, הרי בסופו של דבר הגורל מתערב ומוציא אותנו משם, מתוך כך כנראה נפוטר מכל סיבה שהיא.

גדולתו של הנומרולוג נמדדת בהנחיה, יעוץ ובהכוונה לייעוד כדי למנוע החלטות שגויות ובכך גם למנוע מן הגורל חוסר "פרגון" ועכבות בחיינו.

זמנים ועיתויים
תורת הנומרולוגיה מתבססת בעיקרה על עשיית מהלכים בזמנים ובעיתויים הנכונים בכדי להצליח.

שנות חייו של אדם מחולקות למספר מחזורים. כל מחזור מורכב מ-9 שנים (ראה תרשים).
השנה האישית, שבה נמצא האדם, ניתנת לחישוב על-פי תורת הנומרולוגיה.
לפניכם סקירה קצרה של השנים והמהלכים הנכונים לעשייה בכל שנה ושנה.

שנה 1 = שנה של התחלות חדשות, שבה הגורל יוצר מצבים להתחלות חדשות בתחומים שונים.
שנה 2 = שנה של יצירת קשרים מכל הסוגים, הן זוגיים הן עסקיים.
שנה 3 = שנה של הזדמנויות, לפי יצירת הקשרים של שנה 2. בשנה זו הגורל יוצר לנו מצבים והזדמנויות בדרך למימוש ייעודינו.
שנה 4 = שנת משוב. שנה זו בודקת לאחור את המהלכים שבוצעו בשנים 9,8,3,2,1 בזוגיות, בעיסוק, במיקום, וכן נותנת את תשובותיה לחיוב או לשלילה.
שנה 5 = שנת שינויים, האדם בשנה זו עושה שינויים על-פי התשובות שקיבל בשנת המשוב.
שנה 6 = שנה של משפחתיות, שבה האדם מחויב יותר למשפחתו.
שנה 7 = שנת משוב נוספת הבודקת שוב אם בעקבות קבלת התשובות של שנה 4, עשינו את השינוי הנכון בדרך להגשמת הייעוד.
שנה 9,8 = אלו שנתיים של התלבטויות המכוונות אל ההתחלות החדשות לקראת מחזור חדש של 9 שנים נוספות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שוקי גבאי - נומרולוג

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שוקי גבאי

מאת: שוקי גבאינומרולוגיה26/09/111514 צפיות
ללמוד על זוגיות ועל הקשר ההדוק בין מציאת בן זוג מתאים לבין תורת הנומרולוגיה. תורת הנומרולוגיה מאפשרת לנו לקבל הצצה ליעודנו ולסייע לנו לעשות את הבחירות בחיינו בעיתוי הנכון. קורס נומרולוגיה בסיסי מספק לכם את הכלים והנוסחאות ליישם את תורת הנומרולוגיה על חייכם וחיי הסובבים אתכם.

מאמרים נוספים בנושא נומרולוגיה

מאת: מאיר בן מרוםנומרולוגיה22/07/152252 צפיות
הנומרולוגיה היא תורת המספרים, ועל פיה לכל אות יש משמעות מספרית, שהיא גם משמעות "ערכית". כל אחת מן האותיות נושאת עמה ערך מספרי המשקף תכונות מסוימות, מאפיינים, מתנות ואתגרים. לפיכך, כאשר בוחרים שם לילד, חשוב להיות מודעים לכך. צירוף האותיות והיחסים ביניהן ייתנו ערך מספרי שונה, ובהתאם לכך – המעטפת האנרגטית של הילד תהיה שונה.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה22/04/146272 צפיות
אנו נולדים כעולם כפני עצמו וממשיכים להתנהג כך כל חיינו. מצד שני, המצב הטבעי האמיתי הוא הצורך שלנו ל"איחוד כוחות" עם אדם אחר ושונה מבחינה גנטית, נפשית, חברתית, כלכלית וריגשית... ואיתו אנו רוצים למזג את החיים שלנו. אבל זהו סוד הבריאה: לכך בדיוק נבראנו, כדי ליצור המשכיות באמצעות האיחוד. איך אנו מוצאים את ה"חצי השני" שלנו? האם הוא באמת החלק המשלים, או דווקא ההיפך?

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146365 צפיות
בשלב כזה או אחר של חייו כל אדם נדרש להכרעה גורלית: מהי הקריירה הנכונה עבורו וזאת כמובן החלטה הנוגעת כמעט לכל האספקטים המרכזיים של החיים, הן כמובן מבחינה כלכלית והן רגשית ואינטלקטואלית. זוהי אכן אחת ההחלטות הגורליות ביותר.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146192 צפיות
הניתוח הנומרולוגי מאפשר לבחון את העבר והשפעותיו, עד לרגע הזה ממש ולהצביע על ההחלטות שקבעו את מהלך חיינו עד כה. נכון, מהלך החיים קבוע ומתוכנן מראש ע"י הכוחות העליונים,. אבל "הכל צפוי והרשות נתונה" ולכן ניתן לשנות את המסלול שנקבע עבורנו. משום כך, חשוב לדעת מה "כתוב" לנו כדי שנוכל לקבל את ההחלטות הנכונות לנו ביחס לעתיד.

מאת: מיכאל רומנסקינומרולוגיה18/12/139032 צפיות
בשנים האחרונות הגישה המערבית המודרנית לשיטות טיפול ואבחון לא קונבנציונאליות התרככה מאוד. אם בעבר כל מה שהריח אפילו במעט ממיסטיקה נחשב למוקצה, הרי שהיום אפילו בתי החולים הממשלתיים כבר פותחים את שעריהם בפני מטפלים מתחום הדיקור, השיאצו ועוד. שיטות כגון פלדנקרייז, פאולה, פרחי באך והומאופתיה כובשות את לב הקהל הישראלי שפעמים רבות נואש מדרכי הטיפול המודרניות שבמקרים רבים לא מסוגלות להביא למזור.

מאת: tkidumנומרולוגיה25/11/138488 צפיות
אם אתם מעוניינים לגלות פרטים שונים על עצמכם, רוצים להכיר את עצמכם, את המגבלות שלכם, את היתרונות שלכם, רוצים לשאול שאלות בנוגע לחיי האהבה,

מאת: לוטונטנומרולוגיה25/07/128701 צפיות
הימורים ממוסדים הם הימורים המוכרים על ידי המדינה, מפוקחים על ידה וכוללים מיסוי על ידה. כל סוג אחר של הימורים שאינו מוכר על ידי המדינה אסור ואינו חוקי לרבות בתי קזינו פרטיים, מכונות מזל ללא היתר, משחקי קלפים למטרת הימורים ועוד. בישראל, גם הימורים דרך רשת האינטרנט, גם אם אלו הנעשים באתרים שאינם ישראלים אסורים על פי חוק. במדינת ישראל קיימים שני גופים הרשאים על פי חוק להציע הימורים לקהל הרחב, אלו הם מפעל הפיס והמועצה להסדרת ההימורים בספורט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica