חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורסים בנומרולוגיה. גבר\אישה אדם\חווה, זוגיות ע"פ הנומרולוגיה. מאת שוקי גבאי

מאת: שוקי גבאינומרולוגיה26/09/20111515 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קורסים בנומרולוגיה. גבר\אישה אדם\חווה, זוגיות ע"פ הנומרולוגיה. מאת שוקי גבאי

בגוף האישה - במוחה ובריחמה - מתגלמות שתי נשים: לילית ברחמה וחווה במוחה.
בכדי לסייע בידי האישה למצוא את הגבר שיפרה, יגן ויעזור בפרנסתה, חווה (מוח האישה) קיבלה את היכולת לזהות תוך זמן קצר, אפילו בתוך מספר דקות, אתפוטנציאל הגבר שלה, את יכולותיו ברמת הפרנסה, הפיריון והגנה. כלומר, מוחהאישה בנוי לזיהוי הזכר (תשאלו את הרופאהנוירולוג ).
לילית, המצויה ברחם האישה,נכנסת לפעולה לאחר פעולת הזיהוי שלחווה - לילית קיבלה את כוח הפיתוי בכדי למשוך אליה את הגבר שזוהה על ידימוח האישה...
אולם חשוב לדעת כי, לפי הקבלה, על מנת שהאישה תהיה בטוחה בבחירה שלה,היא צריכה להמתין ולבחון את הזוגיות במשך שלושה חודשים. אישה שלא תיתןלעצמה את ה- 3 חודשים לבדיקה יכולה גם לבחור בחירה לא נכונה. אישה שיוצאתעם בחור ומיד נכנסת איתו למיטה מאבדת את חושיה של חווה ואז בחירותיה גם הןעשויות להיות שגויות.

הרי לכם דוגמה, הממחישה את השילוב של הפוטנציאל הרשום ושל יכולת הבחירה:
אם במוח האישה רשום שבפוטנציאל הגבר של חייה: סביבתיות של מבנים וקרקעות, חו"ל וחוקים,שלושה ילדים, הדרכה וטיפול - היא יכולה לבחור: (א) להתחבר לגבר שלומד משפטים בתחום המקרקעין ובעצמהללמוד הדרכה וטיפול, לנסוע לחו"ל וללדת 3 ילדים (במקרה זה, גם הגבר וגםהאישה ממלאים יחדיו את הפוטנציאל הרשום), או (ב) להיות קרייריסטית, ללמודמשפטים להתמחות במקרקעין ודיני נזיקי גוף (במקרה זה, האישה ממלאת בעצמה אתכל הרשום בפוטנציאל, ולמעשה אינה משאירה לגבר אפשרות לממש את חלקו). במיליםאחרות, יש לקחת בחשבון כי אישה שבוחרת בקריירה בלבד עשויה לפגוע בזוגיותשלה. הדבר רלוונטי בייחוד כיום, בעידן שבו קיים צורך חזק של נשים להיותקרייריסטיות ויותר גברים ממעטים לקחת אחריות על תחום הפרנסה בבית.חשובלשמור על האיזון הקרייריסטי הנכון בבית ולאפשר גם לגבר לפרנס בכבוד.

בשונה מהאישה, בגופו של הגבר מצויים האדם והנחש. לאדם, המצוי במוחו של הגבר, יש פוטנציאל היכול להתאים למספר נשים וגם לנחש, המצוי בגופו, יש את היכולת הפיזיולוגית להתחבר לצורך הפיריון ליותר מאישה אחת.
מרגע שהגבר התחבר לאישה, מחובתו למלא את כל צרכי זוגתו וילדיה; כלומר,הוא מתחבר אלייה ומתחייב לה, כרשום בכתובה. אולם גבר הפועל מתוך יצריםופיתויים חיצוניים, עשוי שלא להחליט ולא להתחייב. ולכן חשוב שהאישה תיקח אתהזמן ותאפשר להתחברות להיות כנה ואמיתית.

לסיכום, תפקיד הגבר הוא לספק את צרכי זוגתו וילדיה, והאישה יודעת לבחור את הגבר של חייה ולהניע אותו למלא את צרכיה וצרכי ילדיה.
אז איך ניתן להסביר את הנישואין המאוחרים בימינו ואת אחוז הגירושין הגבוה?
היום אנו חיים בעידן מודרני שבו יש חופשיות מינית, חוסר איזון (ואףמאבקי כוח) בזוגיות בין גבר לאישה בנושא הקריירה, זאת בשילוב של הפיתוייםוההשפעות החיצוניות הרבות (הזמינות והנגישות הגבוהה של בני זוג חליפיים).בנוסף לכך, הגברים היום פחות מוכנים מפעם להתאמץ לטובת הנשים ולנשים, מצדן,קיים קושי לתת לחווה את הזמן הדרוש לה על מנת לזהות את הגבר הנכון לה.

שוב, נשים - יש לכן את היכולת לדעת מיהו הגבר שלכן, אבל קחו את שלושת החודשים שלכן, אל תמהרו ללכת סביב יצרי הגבר, ותדעו שאם הוא מתחבר -גם הוא ידע וגם אתן תדעו. יש לכן את הבינה ואם אתן בספק - אז אל תמשכו אתהזמן. אם בן הזוג שלכן לא יוצא בהצהרות ובמעשים - תסיימו וצאו לדרךחדשה (הכוונה לפנויים ולפנויות שביניכם).
נשים - אל תשכחו לפרגן לבני הזוג שלכן, לאהוב אותם והם יחזירו לכן אהבה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שוקי גבאי - נומרולוג

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שוקי גבאי

מאת: שוקי גבאינומרולוגיה11/09/112289 צפיות
תורת הנומרולוגיה היא תורה המתבססת בעיקרה על תאריך לידתו של האדם ושמו המלא. ניתוח הנתונים הללו על פי נוסחאות מתמטיות מאפשר הצצה אל תוך מסתרי חיינו ובתוך כך לגלות את ייעודינו בעולם.

מאמרים נוספים בנושא נומרולוגיה

מאת: מאיר בן מרוםנומרולוגיה22/07/152255 צפיות
הנומרולוגיה היא תורת המספרים, ועל פיה לכל אות יש משמעות מספרית, שהיא גם משמעות "ערכית". כל אחת מן האותיות נושאת עמה ערך מספרי המשקף תכונות מסוימות, מאפיינים, מתנות ואתגרים. לפיכך, כאשר בוחרים שם לילד, חשוב להיות מודעים לכך. צירוף האותיות והיחסים ביניהן ייתנו ערך מספרי שונה, ובהתאם לכך – המעטפת האנרגטית של הילד תהיה שונה.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה22/04/146273 צפיות
אנו נולדים כעולם כפני עצמו וממשיכים להתנהג כך כל חיינו. מצד שני, המצב הטבעי האמיתי הוא הצורך שלנו ל"איחוד כוחות" עם אדם אחר ושונה מבחינה גנטית, נפשית, חברתית, כלכלית וריגשית... ואיתו אנו רוצים למזג את החיים שלנו. אבל זהו סוד הבריאה: לכך בדיוק נבראנו, כדי ליצור המשכיות באמצעות האיחוד. איך אנו מוצאים את ה"חצי השני" שלנו? האם הוא באמת החלק המשלים, או דווקא ההיפך?

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146366 צפיות
בשלב כזה או אחר של חייו כל אדם נדרש להכרעה גורלית: מהי הקריירה הנכונה עבורו וזאת כמובן החלטה הנוגעת כמעט לכל האספקטים המרכזיים של החיים, הן כמובן מבחינה כלכלית והן רגשית ואינטלקטואלית. זוהי אכן אחת ההחלטות הגורליות ביותר.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146194 צפיות
הניתוח הנומרולוגי מאפשר לבחון את העבר והשפעותיו, עד לרגע הזה ממש ולהצביע על ההחלטות שקבעו את מהלך חיינו עד כה. נכון, מהלך החיים קבוע ומתוכנן מראש ע"י הכוחות העליונים,. אבל "הכל צפוי והרשות נתונה" ולכן ניתן לשנות את המסלול שנקבע עבורנו. משום כך, חשוב לדעת מה "כתוב" לנו כדי שנוכל לקבל את ההחלטות הנכונות לנו ביחס לעתיד.

מאת: מיכאל רומנסקינומרולוגיה18/12/139033 צפיות
בשנים האחרונות הגישה המערבית המודרנית לשיטות טיפול ואבחון לא קונבנציונאליות התרככה מאוד. אם בעבר כל מה שהריח אפילו במעט ממיסטיקה נחשב למוקצה, הרי שהיום אפילו בתי החולים הממשלתיים כבר פותחים את שעריהם בפני מטפלים מתחום הדיקור, השיאצו ועוד. שיטות כגון פלדנקרייז, פאולה, פרחי באך והומאופתיה כובשות את לב הקהל הישראלי שפעמים רבות נואש מדרכי הטיפול המודרניות שבמקרים רבים לא מסוגלות להביא למזור.

מאת: tkidumנומרולוגיה25/11/138488 צפיות
אם אתם מעוניינים לגלות פרטים שונים על עצמכם, רוצים להכיר את עצמכם, את המגבלות שלכם, את היתרונות שלכם, רוצים לשאול שאלות בנוגע לחיי האהבה,

מאת: לוטונטנומרולוגיה25/07/128701 צפיות
הימורים ממוסדים הם הימורים המוכרים על ידי המדינה, מפוקחים על ידה וכוללים מיסוי על ידה. כל סוג אחר של הימורים שאינו מוכר על ידי המדינה אסור ואינו חוקי לרבות בתי קזינו פרטיים, מכונות מזל ללא היתר, משחקי קלפים למטרת הימורים ועוד. בישראל, גם הימורים דרך רשת האינטרנט, גם אם אלו הנעשים באתרים שאינם ישראלים אסורים על פי חוק. במדינת ישראל קיימים שני גופים הרשאים על פי חוק להציע הימורים לקהל הרחב, אלו הם מפעל הפיס והמועצה להסדרת ההימורים בספורט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica