חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עוברים לביתר עילית!

חוזרים לבית ההורים? מתחילים ללמוד? יש אנשים שמצליחים להשאר באותו אזור. חלק מהותי מאנשים רוצים לעבור לבית אחר מס' פעמים בתקופות קצרות. עבור רובנו מעבר דירה הוא תהליך ארוך ומייגע. המאמר הזה רלוונטי מאוד לאלו שעוזבים את הבית שלהם עוד זמן קצר, ובו נכללות מס' נק' למחשבה על הובלות מעלה אדומים.

לא הכל חייב להיות קשה


אל תשכחו למה אתם עוברים. רוב האנשים עושים מעבר מסיבות משמחות של מעבר למשרד בסביבה טובה יותר או כשרוצים לשפץ בית קיים. ודאי, לעבור דירה זה שלב מתיש אבל גם אותו אפשר להעביר בקלות ובחיוך.

מיטב הטיפים למעבר דירה נעים מהיר וללא דאגות


אל תתמהמהו, בצעו בדיקה של אופציות להעברת תכולת הבית שלכם מספר שבועות לפני. אם תקפידו לעשות זאת תמנעו מהוצאות לא צפויות וכך יעבור יום המעבר בדרך הטובה ביותר.

אין רגע לארוז? ישנן מבחר חברות המציעות שירות של אריזה בנוסף לשירותי הובלה. צוות אריזה יגיע לעסק מס' ימים לפני יום ההובלה בכדי לארוז הציוד שלכם.

אם קרה ואתם חייבים לפנות לפני המועד בו ביכולתכם להכנס למשרד אליו אתם עוברים הסירו דאגה מליבכם! בחלקים שונים של הארץ קיימים מספר חברות שבבעלותן מחסנים המושכרים למטרת אחסנת תכולת דירות. המחסנים מושכרים על בסיס יומי אך יש גם אחסון לזמן ארוך יותר ואפילו תקבלו מחיר טוב יותר.

לא עושים פשרות על הובלות ביתר עילית


אם אתם אורזים את תכולת הבית או שלקחתם את שירותי חברת הובלה למשימה זו מומלץ מאוד לארוז את החפצים שבבעלותכם בצורה מוקפדת כך הם יגיעו בבטחה למעונכם החדש. לא הייתם רוצים לראות את פסלון הסבורבסקי שסבתא רבא ברוריה הורישה לכםישבר בטלטלות הדרך, נכון?.

לא מתקמצנים על חברת הובלות מקצועית, לא כל אחד עם טנדר הוא מוביל בעל ניסיון. הובלת חפצים מסוימים כמו: מכונת כביסה, מקרר וכדומה דורשים מיומנות רבה. בנוסף, רהיטים כמו: ספות גדולות ארונות הזזה אשר יצטרכו פרוק והרכבה. עקב כך, מומלץ לוודא שחברת ההובלה שלקחתם מסוגלת לתוספת זו. פעולה זו דורשת תוספת מיוחדת.

בדקו את המעברים השונים בבניין הנוכחי ובבניין אליו אתם מעבירים את החפצים. במידה ודלתות החדרים צרות מדי יתכן ותצטרכו להוסיף שירותי מנוף.

יש לכם אופציה לשכור שירות מנופאי מחברה בנפרד אך מומלץ לכם לערוך בדיקה אם חברת ההובלות שאותה לקחתם לביצוע העבודה מספקת שירותי מנוף, כך תחסכו מעט בעלות. יש מצבים שמומלץ להשתמש במנוף להובלה, גם אם אין חובה. שימוש במנוף יכול לחסוך זמן וטלטול מיותר של החפצים בדרך הארוכה למשאית.

רוצה לשמוע מידע נוסף? מעוניינים בבדיקת מחירים זריזה?
כנסו עוד היום לפורטל בו תמצאו פרטים, טיפים, מחירים והצעות ממיטב נותני השירות בתחום.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב אקבולוט

מאת: יעקב אקבולוטטיולים בחו"ל19/08/121182 צפיות
הרווח שלך מעבודה במדינה אחרת הוא שגם קיבלת טיול ארוך ומספק. אין פה ויכוח, העבודה מאוד פיסית והימים ארוכים ומעיקים, אולם, אתה חופשי בסופ"ש, סופג תרבויות שונות וחווה הרפתקות במקום זר לתקופה מסויימת.

מאת: יעקב אקבולוטתקליטנים19/08/121113 צפיות
מעבר להחלטה על המקום, שללא ספק היא מרכזית וחשובה, מומלץ לחשוב בנוסף על המנות שיוגשו שיהיו במשתה. גם אם זה בחתונת כסף או בכלל במסיבת סיום חטיבה, חלקים אלו הם בגדר חובה ואי לזאת, כדאי לחשוב עליהם לעומק.

מאת: יעקב אקבולוטאחסון אתרים16/08/121274 צפיות
באינטרנט ניתן למצוא לא מעט טכנולוגיות נפרדות, דפי אינטרנט נבנים באופן שונה ולא כל סוג שרת מתאים לאחסן את האתר שברשותכם. יש צורך לברר בטרם עת אם השרתים של החברה מתאימים לאתרכם.

מאת: יעקב אקבולוטהריון ולידה16/08/121150 צפיות
כל תחום הקטנטנים מלא בלא מעט מונחים שכנראה לא הכרנו עד לשלב ההריון. החל מהמוצצים לתינוק וכלה במשחקים המיוחדים ובמיטות שילוו את הילד לאורך שנות ההתפתחות. מהסיבה הזאת כשתהיו הורים חשוב לרכוש לא מעט רהיטים ואביזרים לביתכם.

מאת: יעקב אקבולוטאירועים וחתונות – כללי16/08/121209 צפיות
המיקום שתבחרו מיועד לשקף את בעלי השמחה ואת הקריטריונים שחשובים לכם. וילה בכוכב יאיר תשקף אקסקולוסיביות, חתונה על הים תעיד על ילדותיות מבורכת, אולם חגיגי ירמוז על עושרכם בעוד שגן או אולם אינטימי ישקף חמימות.

מאת: יעקב אקבולוטבגרויות16/08/121280 צפיות
ככל שיותר זמן עובר לאחר סיום התיכון - ככה תתקשו יותר להשלים בגרויות. זה למה, שווה לפתוח בתהליך בשלב מוקדם. יש הרבה מוסדות שתוכלו להירשם אליהם. עוד מידע על מוסדות אלו אפשר למצוא ללא בעיה באינטרנט. היה ואתם חיילי סדיר, קבע, או אם השתחררתם לאחרונה, ניתן לקבל הטבות והנחות מסויימות על קורסי השלמת בגרות.

מאת: יעקב אקבולוטהדברה08/08/121158 צפיות
מצאתם לשלשת יונים? כשיש בסביבה ריבוי יונים, אין צורך לעשות שימוש בחומרים רעילים. היום קיימות כל מיני שיטות שמרחיקות יונים בלי לפגוע בהן. כמו מה? רשתות מיוחדות ודיסקים תלויים.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222853 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223178 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211385 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211342 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211604 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211579 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211786 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica