חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילום הריון - תיעוד הריון מבעד לעדשה

מאת: ארון לאמב הול תאדצילום19/09/2011900 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק



מקצועות האמנות כגון פיסול, ציור, צילום ודומיהם, מיוחדים בכך שהם מאפשרים לאמן לבטא את עצמו באופן הרצוי לו, אך יחד עם זאת לקיים יחסי גומלין עם מושא היצירה. לכן, צלם אירועים, ובפרט צלם אירועים הרואה עצמו אמן, מצוי לעתים בדאגה עצומה לוודא שהאירוע המצולם יהיה הולם מבחינה אמנותית. תיעוד המוני הוא משימה לא קלה, אך למרות זאת, יש דבר מה המושך את הצלם להישאר מאחורי העדשה, ולהפעיל את המצלמה. כמו כן, צילום אמנותי כגון צילום הריון יכול לתת סיפוק עז לצלמת ולמצולמת, הן מבחינת עצם המושא – תיעוד של תהליך צמיחת חיים חדשים, והן מבחינת המזכרת הנפלא הנותרת למצולמת ולתינוקה.

תיעוד אירועים

לכל צלם אירועים ישנה ייחודיות שלו שיכולה לבוא לידי ביטוי בצילום בשחור-לבן, בצילום ממוקד, בצילום דיגיטלי, צילום אומנותי וכדומה.כשמדובר בצילום הריון, צלם האירועים יוכל בקלות לשלב את אחד האלמנטים המובאים כאן ולהפוך את הצילום המשמעותי והחד- פעמי של חוויות ההיריון לאירוע נוצץ ויוקרתי.
ביצירת שילוב זה, מתקבלת תוצאה הרמונית ומיוחדת שלא הייתה מתקבלת על ידי צילום חובבני של אחד מבני המשפחה של היולדת.

הריון מבעד לעדשה

יתרון ספציפי של צילום הריון על ידי צלם אירועים הוא הצנזורה ובחירת הפרטים שיוצגו בפני בני המשפחה לאחר הלידה. צלם האירועים יוכל להתחשב בבקשת האישה ההרה ולא לצלם רגעים מביכים, חושפים, בלתי רגילים והיסטריים שחווה האישה ההרה במהלך תקופת ההיריון. בהתחשב ברצונותיה הוא יוכל לייצג את כל התהליך בצורה הנעימה, הטבעית והרגועה שתתאפשר, וזאת מבלי להסתיר את רגשות האישה, הבעות פניה וכדומה.
יתרון זה הוא משמעותי ביותר משום שהאישה ההרה רוצה לזכור את התהליך שעברה בתור תהליך חיובי ומרגש שבו היא גם נראית טוב חיצונית כמה שיותר.


אמנות הצילום בישראל

כשאישה הרה רוצה לבחור באופציה של צילום הריון ובתהליך הלידה שתעבור היא יכולה למלא את מבוקשה על ידי בחירה של כל צלם אירועים הנמצא בשוק צילום האירועים הישראלי הענף. היא תוכל לבחור מאיזה שלב ועד איזה שלב בדיוק תרצה להשתמש בצלם האירועים ומה יהיה סגנון עבודתו. הצלם יוכל ללוותם בהתמדה או לסירוגין, פעם בשבוע, פעם בחודש עד לתאריך המיועד. במהלך צילום הריון צלם האירועים בוודאי ישתדל להפוך את האירוע לכמה שיותר נעים מבחינת היולדת וכמה שיותר מהודר מבחינת הביצוע הצילומי בפועל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים מומלצים:

אמבין - ארונות לאמבטיה

עו"ד ארביב פרץ - הוצאה לפועל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ארון לאמב הול תאד

מאת: ארון לאמב הול תאדאימון למערכות יחסים20/09/111160 צפיות
תכנון מסיבת בת מצווה מתחיל הרבה לפני האירוע עצמו. מסיבת בת מצווה, בדומה לכל אירוע גדול, זהו אירוע של פעם בחיים וכיוון שכך מדובר באירוע שהוא הפקה רצינית.

מאת: ארון לאמב הול תאדמחשבים נייחים20/09/118615 צפיות
מאז המצאת האינטרנט, יותר ויותר מערכות ותוכנות הופכות את התקנתן על המחשב למיותרת. כמעט כל תוכנה ניתן למצוא באינטרנט תוך שימוש בה ללא התקנתה הישירה על המחשב...

מאת: ארון לאמב הול תאדבניין ואחזקה - כללי20/09/111202 צפיות
העין שלנו רגילה לראות מטבחים ובהם ארונות מטבח ממינים שונים ומשונים, כשעליהם משטח שנראה לרוב חלק אינטגרלי ממערכת הארונות. פשוט כאילו ארונות מטבח נולדים עם הגג הזה עשוי השיש או כל חומר אחר.

מאת: ארון לאמב הול תאדשיפוצים20/09/111032 צפיות
בעבר, למטבח היה שימוש אחד עיקרי - חדר, או לפעמים אפילו סתם פינה קטנה בבית, שכל יעודו הוא הכנת מזון. הרהיטים והחפצים במטבח היו כולם ייעודיים לבישול ואפיה, בעוד שיופי ועיצוב היו אך ורק בשאר חדרי הבית.

מאת: ארון לאמב הול תאדבניין ואחזקה - כללי20/09/111080 צפיות
כל אחד צריך שיהיה לו בארנק שם או שניים של אינסטלטור טוב. מבין כל התיקונים שיכולים בעלי בית להזדקק להם, אינסטלציה הוא אחד התחומים המרכזיים.

מאת: ארון לאמב הול תאדבניין ואחזקה - כללי19/09/111074 צפיות
במטבח סגור יש אפשרות לפרטיות בעת הבישול במטבח, וניתן לסגור את המטבח בקלות מעיני האורחים כאשר הוא מבולגן. כאשר מתכננים עיצוב מטבחים בבית עם מטבח סגור, אין צורך להתאים בין המטבח לשאר חדרי הבית.

מאת: ארון לאמב הול תאדהפקות אירועים19/09/111195 צפיות
לפני שניגשים לבחור מקום לאירועים במרכז חשוב לבדוק מה הם הצרכים שלכם – כמה אנשים אתם מתכוונים להזמין ומה מסגרת התקציב. אחרי שהגדרתם ניגש לבדוק מקומות מתאימים, ניתן לבחור בין אולמות אירועים במרכז..

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182956 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172911 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172212 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172078 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173794 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174046 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171776 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica