חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חתונה במסעדת פאר

מאת: יעקב אקבולוטמסיבות20/09/2011859 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעוניין בחתונה רומנטית?

כל מי שהתנסה בעבר בחגיגת מסיבה או אירוע ודאי מכיר את הדילמה הזו - כיצד אפשר לערוך אירוע מיוחד אך שונה? איך להפתיע את המוזמנים שיגיעו ללא הקלישאות הרגילות? איזה שירותים לשכור לארוע? על מה לבזבז כסף ואיפה אפשר לחסוך? וכל זה מבלי להזכיר חתונה במסעדה...

אין מה לומר, כיום ארגון אירוע זה עניין מורכב, ועם זאת קיימת גם אופציה שתהיה תמיד מיוחדת - עריכת אירוע בטבע. חגיגה בחוץ ולא באולם היא עדיין בגדר חוויה די מפתיעה לרוב האנשים (שהיו נוכחים באירועים סטנדרטיים למדי), ברם יש לה היכולת להפוך את האירוע הקטן שלכם למסיבה של השנה!

מארגנים ארוע בטבע

כשמציינים ארוע עולה בכם מחשבה לגבי גנים ואולמות? אז חכו רגע, יש כמה הצעות שכדאי לגלות לפני. רק לאחרונה זוגות החלו לחשוב על ההצעה של אירועים בחוף או ביער קק"ל, אך לרובנו זה נשמע כמו רעיון בלתי ניתן ליישום. איך בכלל אפשר לארגן עשרות או מאות אורחים במקום פתוח? איפה כולם ישבו? ומה לגבי שירות קיטרינג?

בתקופה האחרונה חגיגה במקום פסטורלי הפכה לפופולרית ולא חסרים ספקים שמתעסקים בארגון ארוע בטבע. יש לא מעט חברות קייטרינג, תקליטני אירועים ואפילו חברות עיצוב אירועים שיעזרו לכם בהכנות בכל ארוע, לא משנה אם בפנים או בחוץ.

עולה לכם פחות, יותר מקורי והרבה יותר כיף!

תתחילו לשכוח מהמראה המוכר של שולחנות צפופים תחת אורות חזקים, מומלץ לשכוח גם מהבגדים הלא נוחים והתחושה החונקת. במקום זה דמיינו איך המוזמנים שיגיעו כנראה יסתובבו בחופשיות, יתרשמו מהאירוע ולא יוכלו לחדול מלהחמיא לכם על האירוע המוצלח…

נשמע לכם מעניין? רק נותר לכם לבחור מיקום? טוב שאתם כאן. ליותר מידע לגבי אירוע כפרי ולעצות נוספות שיעזרו לכם להרים אירוע שאיש לא ישכח, חזרו אלינו וקבלו את כל האינפורמציה. שיהיה אירוע מוצלח!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב אקבולוט

מאת: יעקב אקבולוטטיולים בחו"ל19/08/121173 צפיות
הרווח שלך מעבודה במדינה אחרת הוא שגם קיבלת טיול ארוך ומספק. אין פה ויכוח, העבודה מאוד פיסית והימים ארוכים ומעיקים, אולם, אתה חופשי בסופ"ש, סופג תרבויות שונות וחווה הרפתקות במקום זר לתקופה מסויימת.

מאת: יעקב אקבולוטתקליטנים19/08/121106 צפיות
מעבר להחלטה על המקום, שללא ספק היא מרכזית וחשובה, מומלץ לחשוב בנוסף על המנות שיוגשו שיהיו במשתה. גם אם זה בחתונת כסף או בכלל במסיבת סיום חטיבה, חלקים אלו הם בגדר חובה ואי לזאת, כדאי לחשוב עליהם לעומק.

מאת: יעקב אקבולוטאחסון אתרים16/08/121266 צפיות
באינטרנט ניתן למצוא לא מעט טכנולוגיות נפרדות, דפי אינטרנט נבנים באופן שונה ולא כל סוג שרת מתאים לאחסן את האתר שברשותכם. יש צורך לברר בטרם עת אם השרתים של החברה מתאימים לאתרכם.

מאת: יעקב אקבולוטהריון ולידה16/08/121142 צפיות
כל תחום הקטנטנים מלא בלא מעט מונחים שכנראה לא הכרנו עד לשלב ההריון. החל מהמוצצים לתינוק וכלה במשחקים המיוחדים ובמיטות שילוו את הילד לאורך שנות ההתפתחות. מהסיבה הזאת כשתהיו הורים חשוב לרכוש לא מעט רהיטים ואביזרים לביתכם.

מאת: יעקב אקבולוטאירועים וחתונות – כללי16/08/121201 צפיות
המיקום שתבחרו מיועד לשקף את בעלי השמחה ואת הקריטריונים שחשובים לכם. וילה בכוכב יאיר תשקף אקסקולוסיביות, חתונה על הים תעיד על ילדותיות מבורכת, אולם חגיגי ירמוז על עושרכם בעוד שגן או אולם אינטימי ישקף חמימות.

מאת: יעקב אקבולוטבגרויות16/08/121240 צפיות
ככל שיותר זמן עובר לאחר סיום התיכון - ככה תתקשו יותר להשלים בגרויות. זה למה, שווה לפתוח בתהליך בשלב מוקדם. יש הרבה מוסדות שתוכלו להירשם אליהם. עוד מידע על מוסדות אלו אפשר למצוא ללא בעיה באינטרנט. היה ואתם חיילי סדיר, קבע, או אם השתחררתם לאחרונה, ניתן לקבל הטבות והנחות מסויימות על קורסי השלמת בגרות.

מאת: יעקב אקבולוטהדברה08/08/121150 צפיות
מצאתם לשלשת יונים? כשיש בסביבה ריבוי יונים, אין צורך לעשות שימוש בחומרים רעילים. היום קיימות כל מיני שיטות שמרחיקות יונים בלי לפגוע בהן. כמו מה? רשתות מיוחדות ודיסקים תלויים.

מאמרים נוספים בנושא מסיבות

מאת: קרוסלה הריון ולידהמסיבות19/03/193500 צפיות
עבור אנשים רבים הכלים החד פעמיים הם כלי פלסטיק לבנים ומשעממים שאינם מתאימים לאירועים. אך ההיפך הוא הנכון. קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים לכל אירוע שאינם נבדלים בהרבה מהכלים הרב פעמיים. כך שאם יש לכם אירוע, זה הזמן להזמין את הכלים הייחודיים האלה.

מאת: עידן אברהמימסיבות17/09/181553 צפיות
השכרת גנרטורים | גנרטור להשכרה רוב אירועי החוץ לא היו יכולים להתקיים בלי גנרטור להשכרה שיספק לו את האנרגיה הדרושה. אירועים מסוג זה מלווים בדרך כלל על ידי מוזיקה, אוכל ושתייה שזקוקים גם הם למתקנים שיחזיקו אותם במצב תקין. השכרת גנרטורים נעשית על ידי פניה לחברת השכרה בתחום זה. חברות כאלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולבדוק מה הן מציעות ללקוחות.

מאת: אבי דוידימסיבות08/02/162244 צפיות
הפעלות ליום הולדת מתוך עולם הטבע, הפעלות עם כלבים לילדים שאוהבים כלבים ולכאלו שעדיין לא מכירים כלבים.

מאת: נינה כהןמסיבות01/02/162001 צפיות
נדרש פתרון מושלם למוסיקה באירוע

מאת: אבי דוידימסיבות18/10/152212 צפיות
לאחר חבלי לידה משונים, הגיע הרגע המיוחל שבו בתכם מגיחה אל העולם ונקראת בשם. לאחר החיבוקים, הנשיקות וההתרגשות העצומה, ודאי תהיו מעוניינים לחפש מקום לאירוע הבריתה. בריתה היא כינוי למסיבת "זבד הבת", שמטרתה להפגיש את המשפחה והקרובים עם הנסיכה החדשה שזה עתה הצטרפה למשפחה, בחגיגה גדולה.

מאת: רוןמסיבות16/09/152005 צפיות
מאמר על מועדונים לבת מצווה

מאת: בולי בלוןמסיבות16/11/144040 צפיות
האם חשבתם פעם מה המקור של הבלונים שאתם מחזיקים? האם פעם חשבתם על הקישוט המיוחד הזה, ומהיכן הוא מגיע אלינו? כדאי לכם לקרוא!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica