חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להיות סוחר מצליח - בניית תוכנית עבודה

מאת: גבע גזיתשוק ההון02/08/20091252 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

להיות סוחר מצליח - בניית תוכנית עבודה

מסחר בשוק ההון הוא מקצוע וכמו בכל מקצוע כדי להצליח צריך להיות מקצוען!

משיחות רבות עם סוחרים אני למד שרובם אם לא כולם, מתחילים לסחור ללא שום כיוון ותוכנית עבודה. לסחור ללא תוכנית מסודרת ומוגדת לכל מצב זה לא מקצועי וכשאין תוכנית ומטרה הסיכוי להצליח קטן.

אז איך בונים תוכנית עבודה?

שלב ראשון צריך להגדיר יעד רווח והכנסה. בדרך כלל רובנו מחשבים את ההכנסות שלנו על בסיס חודשי ומכאן עלנו לקבוע מהו היעד לרווח לכל חודש. לדוגמא: 2000$ בחודש.

את יעד הרווח נחלק למספר ימי המסחר בחודש, נגיד 20 ימי מסחר בממוצע בחודש. התוצאה היא היעד היומי, לפי הדוגמא 100$ ביום.

על-פי היעד היומי לרווח בכסף, 100$ ביום, נבדוק מה החוזה שבו אנחנו שוקלים לסחור, צריך לעשות, לנוע כדי להשיג את יעד הרווח. על ה- ES שתי נקודות, על ה- TF נקודה וכד'.

נחשב כמה פיפס השוק צריך לעשות כדי להשיג את יעד הרווח ונחליט על-פי ההכרות שלנו עם התנהגות החוזה בכמה פוזיציות נרצה להשיג את הרווח היומי.

נקבע באיזו חשיפה נכנס לפוזיציה, בחוזה 1 ולקחת שתי נקודות או 2 חוזים ולקחת נקודה אחת, לצורך ה- 100$ ביום.

לאחר שקבענו ומצאנו איך ומה עלינו לעשות כדי להרוויח את היעד היומי, נקבע באיזו שיטה, טכניקת מסחר נפעל, LEVEL2, גרפים, מתנדים וכל כלי ניתוח אחר, נרשום במדויק את הכללים הבאים:

מהו התנאי/ם שבו ניכנס לפוזיצה LONG?

מהו התנאי/ם שבו ניכנס לפוזיצה SHORT?

באיזה שעות במהלך היממה נסחור, ומתי בשום פנים ואופן לא נסחור או נהיה חשופים לשוק.

נקבע מהו יעד Stop Loss לכל מצב בשוק ולכל פוזיציה ואיך נמקם אותו.

לאחר שקבענו מהו יעד היציאה ברווח ואופן היציאה, מלא או בחלקים, נקבע מהן הפעולות לביצוע ותגובה כאשר השוק פועל ללא מומנטום ואינו מגיע ליעד הרווח שהצבנו לפוזיציה ומצד שני איך נפעל לגבי היציאה ברווח כאשר השוק במומנטום לכיוון שלנו.

לאחר כל זה, יש לפעול במדויק לתוכנית ללא שום סטיות, כמכונה, רובוט שמגיב למה שהשוק עושה ולא פועל מתחושות והשפעה מנטאלית.

הניסיון מראה כי גם לאחר קביעת תוכנית עבודה וכללים לכניסה ויציאה, רוב הסוחרים אינם נצמדים לתוכנית שבעצמם קבעו. אפשר להגיד שכל הסוחרים מושפעים ומגיבים מנטאלית כאשר מדובר בכסף אמיתי ויכולים להיכנס לסיחרור ושבירת כל החוקים בזמן חשיפה לפוזיציה שאינה הולכת לפי המצופה.

ביטול פקודת Stop Loss, הזזתה לרעה, הוספת חוזים לפוזיציה מפסידה ללא שום תיכנון מראש וכניסות אימפולסיביות לפוזיציה הן פעולות של חוסר משמעת שמובילות באופן מיידי וישיר להפסדים גבוהים.

הדרך היחידה ליצירת רווחים בשוק ההון הוא היצמדות לתוכנית עבודה שמגובה בחישובים סטטיסטיים שיוצרים תוחלת חיובית לאורך זמן בכל מצב התנהגות שוק. סטייה מהתוכנית או "קפיצה" משיטה לשיטה כל הזמן בחיפוש הסוד, תוביל אתכם להיות חלק מה- 95% סוחרים שאינם שורדים.

הסוד שאתם מחפשים נעוץ בעובדה שאנחנו רק בני אדם ושלהשפעה המנטאלית חשיבות עליונה להצלחה במסחר. לכן על מנת לנטרל השפעה זו אלנו להתנהג כרובוטים ולפעול כמכונה אוטומאטית לפי תוכנית קבועה מראש ולאורך זמן.

בהצלחה,

גבע גזית - מנכ"ל -
Geva International Trading
09-7678138, 054-2076655
חוזים והעתיד נראה מבטיח!
www.gevatrade.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גבע גזית - מנכ"ל -
Geva International Trading
09-7678138, 054-2076655
חוזים והעתיד נראה מבטיח!
www.gevatrade.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גבע גזית

מאת: גבע גזיתשוק ההון04/05/15942 צפיות
שימו לב לשני הבחורים האלה שעושים משהו מאוד לא רגיל. כמה מכם יכולים להגיד שהם יכולים לעשות את אותו דבר באותה רמה? האם אפשר לחקות דבר כזה?

מאת: גבע גזיתשוק ההון03/11/131021 צפיות
כולם רוצים להרוויח משוק ההון, הרבה כסף ומהר. אולם, במציאות רוב הסוחרים לא מצליחים להרוויח ובסופו של דבר פורשים ומחליטים שהתחום לא בשבילם.

מאת: גבע גזיתשוק ההון11/07/121367 צפיות
כן, אני רוצה לאסוף כסף מהרצפה. מחשבה שכל אחד מריץ ומחפש את התשובה. מחפש את הדרכים שיאפשרו לו להרוויח יותר כסף ממה שיש לו. אני הגעתי ומצאתי את הדרך הנגישה והמהירה ביותר לעשות כסף וזאת באמצעות המסחר בשוק ההון.

מאת: גבע גזיתמסחר יומי21/05/121169 צפיות
במשך השנים בהן אני מדריך וחונך סוחרים בשוק ההון, פונים אלי רבים לאחר שהפסידו כספים מהמסחר בשוק ההון. תמיד מתלווה להפסדים גם תחושת כישלון ואכזבה. גודל הכישלון הוא בדרך כלל כגודל הציפייה לאפשרות ליצירת רווחים גבוהים ומהירים מהמסחר בשוק ההון.

מאת: גבע גזיתשוק ההון09/02/12948 צפיות
רוב האנשים מחפשים ללמוד שיטות מסחר וכלים טכניים שיעשו להם כסף קל. כמרצה, אני יודע שהרבה יותר קל ללמד ולהראות כלים טכניים. איך הם עובדים וכמה קל לראות מה המגמה בשוק. אך אני יודע שבמציאות, רוב האנשים לא מצליחים להרוויח בעזרת הכלים הטכניים ורובם "קופצים" משיטה לשיטה ומגורו כזה לאחר....

מאת: גבע גזיתהשקעות24/08/091121 צפיות
אני נשאל בכל הזדמנות מהו סדר היום שלי....

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/213998 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193453 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193239 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910462 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192994 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182837 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181749 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica