חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסעות עובדים

הסעות עובדים

הסעות עובדים חייבות להיות חלק אינטגרלי מהתפעול הכללי

לא פשוט לנהל עסק בישראל ולכן אף בעל עסק לא מעוניין להוסיף על עצמו טרדות מיותרות שיפריעו לו בניהול שוטף וביצירת הכנסות. אם ניקח את הנושא של הסעות עובדים נראה כי חשוב להתייחס אליו הרבה יותר מאשר אל קבלת שירות חיצוני אחר. ארגונים שונים נהנים משירותיהם של מסיעים רבים לא רק בגלל בעיות תחבורה המונעות מעובדים להגיע למקומות עבודה שונים אלא גם בשל רצונם לספק לעובדים תנאים טובים יותר. אך רק יצירת מערך הסעות שעליו ניתן לסמוך במאת האחוזים הוא כזה שיביא לתפעול שוטף המדגיש כיצד כל הסעה היא חלק מהיקף העבודה ושניתן להסתמך עליה בכל היקף של פעילות בארגון.

הזמינות החשובה בכל הסעות עובדים

הסעות עובדים שתהיינה חלק מהיקף העבודה תצגנה את הגעת העובדים בצורה מדויקת למשמרותיהם (גם בשעות הלילה כמובן). מסיעים מקצועיים אינם רק נוהגים בהתאם לחוק או מציגים זריזות וזהירות בהעברת העובדים ממקום העבודה ואליו. מסיעים מקצועיים הם כאלו שהופכים להיות זמינים עבור הארגון שלו הם מספקים שירות של הסעות עובדים. זמינות זו מסייעת רבות למפעל שחייב לשנות משמרות או שהוא זקוק לתגבור מיידי של כוח אדם בצורה חריגה. אם ניקח למשל חברת הסעות שמפעילה מוקד טלפוני עם מענה אנושי במשך 24 שעות הרי שמדובר ביתרון עצום עבור כל מפעל שעובד ב-3 משמרות.

הערך המוסך של חברת הסעות איכותית

יצירת מערך תחבורה איכותי עבור ארגונים גדולים יכולה להיות לעתים מאוד לא קלה. כאן זקוק ארגון גדול או מי שמציג היקף פעילות רחב במשך כל שעות היממה שירות של הסעות בעל ערך מוסף. ישנן חברות המאפשרות ללקוחותיהן להתקין תוכנה של ארגון הסעות (שהן מספקות ללקוח) וכך להיעזר בה כשהם משבצים עובדים למשמרות השונות. הלקוח זוכה כאן לשירות מקצועי ביותר המאפשר לו מעקב מושלם אחר השירות וגם כלי מוחשי לדון בו מול החברה במקרה של בעיות שונות מול נהגי הסעות או כל דבר אחר. הדבר תורם גם לשיפור העבודה בין מסיעים מקצועיים ללקוחות ומביא לשירות הסעות שאחוז התקלות בו מינימאלי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוני גולשיח

מאת: יוני גולשיחשיפוצים02/02/12896 צפיות
כולנו עוברים בשלב זה או אחר בחיים את תקופת השיפוצים הקשה בביתנו, השיפוץ בדרך כלל נעשה בצורה כזו אשר תאפשר לנו להמשיך לחיות בבית ( אמנם באי נוחות אבל לפחות נישאר בית) על ידי חילוק הבית לאזורים ושיפוצם לפי תורות.

מאת: יוני גולשיחרכב02/02/126125 צפיות
רכבי עבודה בדרך כלל עומדים בעומסים גדולים וקשים במהלך היום יום , חלקם אף משמשים במאמץ אמיתי לעבודות שונות כגון: גרר , טנדר הובלות וכ"ו....

מאת: יוני גולשיחטיולי תרמילאים12/01/121676 צפיות
זהו מנהג של שנים רבות שעשרות אלפי ישראלים שמים טרמיל על גבם ויוצאים לחרוש את רחבי העולם הגדול

מאת: יוני גולשיחקניות 05/01/121177 צפיות
תכשיטי כסף משובצים באבני חן נכנסו בשנים האחרונות לאופנה ושלל טבעות ,תליונים ועגילים משובצים באבני חן מרהיבות מקשטים את ידיהים,אוזניהם וצווארם של רבים.

מאת: יוני גולשיחשיפוצים12/12/11911 צפיות
בחירת קבלן עבור שיפוץ הבית או המשרד בעסק ,זוהי החלטה קשה אשר תגרור אחריה השלכות לטווח ארוך, איכות הבנייה וחוזק המבנה יקבעו לפי איכות עבודתו של הקבלן ובחירת החומרים איתם הוא עובד.

מאת: יוני גולשיחשיפוצים01/12/11905 צפיות
אם נרצה או לא בכל מספר שנים יזדקק ביתנו לשיפוץ כללי עקב בלאי והתיישנות החומרים, תהליך השיפוץ הוא מעיק, מלכלך ומעצבן אך כאשר רוצים לתחזק בית כראוי,אין ברירה אחרת מאשר לשפץ ולרענן את הבית אחד לכמה שנים.

מאת: יוני גולשיחביטוח רכב17/11/115444 צפיות
ביטוח חובה הוא אולי הביטוח החשוב ביותר שקיים, השם ביטוח חובה מסגיר את חשיבותו בפני רשויות החוק והאכיפה.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213563 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204156 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205073 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181521 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica