חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח חובה

מאת: יוני גולשיחביטוח רכב17/11/20115443 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח חובה

ביטוח חובה הוא אולי הביטוח החשוב ביותר שקיים, השם ביטוח חובה מסגיר את חשיבותו בפני רשויות החוק והאכיפה.

הביטוח נועד למענכם ולמען משפחתכם ומטרתו הבטחת הכיסוי בעת פגיעה שלכם באדם או חפץ אחר והוא נע לשני הצדדים.

מהו למעשה ביטוח חובה?

בעת קניית רכב ביטוח חובה הוא הבטחה לכיסוי שלכם מבחינה כלכלית בעת תאונה. במידה וחלילה עשיתם תאונת דרכים ופגעתם ברכוש או אדם, התביעה שתוגש תהיה לפוליסת הביטוח שלכם.

במידה ואתם נוהגים ללא ביטוח חובה התביעה תוגש נגדכם והתשלום בגינה יצא מכיסכם הפרטי ,ביטוח החובה אמנם לא מכסה 1005 את פגיעת התאונה ומאלץ אתכם לשלם השתתפות עצמית אך זוהי עלות קטנה ביחס לתביעה אשר תוכלו לקבל על פגיעה באדם או ברכב יוקרה.

ביטוח החובה איננו מכסה את נזקי רכבכם,אך במידה ואתם לא אשמים בתאונה אתם יכולים וצרכים לתבוע  את פוליסת ביטוח החובה של בעל הרכב הפוגע.

מה קורה בתאונה בה שני הצדדים טוענים כי התאונה קרתה באשמת האחר?

במצב בו שני הצדדים טוענים כי הצד השני הוא האשם בתאונה ,חברות הביטוח יעברו להתקוטט ביניהם.

בעלי הרכב יתבקשו ללכת לשמאי רכבים ולהעריך את הנזק לרכבם ואז לתקן אותו ולשמור את המסמכים ביחד עם דוח השמאות.

בהתחלה חברות הביטוח ינסו לגשר ביניהם ואם מאמצים אלו יעלו בתוהו אז המאבק ילך למשפט תביעות קטנות,שם יבחן שופט את העובדות ויחליט על הצד אשר אשם.

חברת הביטוח של הצד האשם תתחייב לשלם לצד הנפגע את מלוא התשלום שהשופט קבע.

 



תגיות המאמר: ביטוח, ביטוח חובה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוני גולשיח

מאת: יוני גולשיחשיפוצים02/02/12896 צפיות
כולנו עוברים בשלב זה או אחר בחיים את תקופת השיפוצים הקשה בביתנו, השיפוץ בדרך כלל נעשה בצורה כזו אשר תאפשר לנו להמשיך לחיות בבית ( אמנם באי נוחות אבל לפחות נישאר בית) על ידי חילוק הבית לאזורים ושיפוצם לפי תורות.

מאת: יוני גולשיחרכב02/02/126125 צפיות
רכבי עבודה בדרך כלל עומדים בעומסים גדולים וקשים במהלך היום יום , חלקם אף משמשים במאמץ אמיתי לעבודות שונות כגון: גרר , טנדר הובלות וכ"ו....

מאת: יוני גולשיחטיולי תרמילאים12/01/121675 צפיות
זהו מנהג של שנים רבות שעשרות אלפי ישראלים שמים טרמיל על גבם ויוצאים לחרוש את רחבי העולם הגדול

מאת: יוני גולשיחקניות 05/01/121176 צפיות
תכשיטי כסף משובצים באבני חן נכנסו בשנים האחרונות לאופנה ושלל טבעות ,תליונים ועגילים משובצים באבני חן מרהיבות מקשטים את ידיהים,אוזניהם וצווארם של רבים.

מאת: יוני גולשיחשיפוצים12/12/11911 צפיות
בחירת קבלן עבור שיפוץ הבית או המשרד בעסק ,זוהי החלטה קשה אשר תגרור אחריה השלכות לטווח ארוך, איכות הבנייה וחוזק המבנה יקבעו לפי איכות עבודתו של הקבלן ובחירת החומרים איתם הוא עובד.

מאת: יוני גולשיחשיפוצים01/12/11905 צפיות
אם נרצה או לא בכל מספר שנים יזדקק ביתנו לשיפוץ כללי עקב בלאי והתיישנות החומרים, תהליך השיפוץ הוא מעיק, מלכלך ומעצבן אך כאשר רוצים לתחזק בית כראוי,אין ברירה אחרת מאשר לשפץ ולרענן את הבית אחד לכמה שנים.

מאת: יוני גולשיחבניין ואחזקה - כללי31/10/111350 צפיות
כאשר המקרר מראה סימנים של ירידה באפקט הקירור או סימנים כגון : נזילות מים ורעשים מוזרים, כדאי לנו להתייחס אל סימנים אלו כאל איתות לפני תקלה ולהזמין מהר טכנאי קירור אשר מתמחה בתחום תיקון מקררים.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171732 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164121 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163363 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163085 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163065 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143606 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147844 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica