חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יעדים מועדפים על טרמילאים ישראליים

יעדים מועדפים על טרמילאים ישראליים

זהו מנהג של שנים רבות שעשרות אלפי ישראלים שמים טרמיל על גבם ויוצאים לחרוש את רחבי העולם הגדול, אנחנו יותר מכל עם אחר צרכים את השחרור והחופש,את המרחבים והנופש ואת הסכנות והאנדרנלין ,הנופים והערים, כל זה אנו צרכים רק מפני שהחופש שלנו נשלל מאיתנו ל3 שנים ארוכות וקשות בהן נתנו את ימינו ולילותינו לבטחון המדינה, צייתנו לפקודות ובנינו חומות של שתיקה וצייתנות וכל אשר נאגר לנו בפנים חייב להישתחרר וכמה שיותר.

יעדים מעודפים על ישראלים:

ישנם 4 יעדים מועדפים על הישראלים כאשר שניים מהם הם היעד העיקרי שאליו נודדים הישראלים.

היעד הראשון הוא המזרח הרחוק והוא כולל טיול ליבשת הודו הגדולה, בהודו נמצאים ישראלים רבים אשר מטיילים עם טרמיל על גבם וחורשים את הייבשת מהצפון ועד לדרום.

טיול בהודו הפך מאד פופלארי אצל ישראלים רבים מהסיבה שהשילוב של נופים מרהיבים ,תרבות שונה ומחירים זולים מאד חוברים לשימוש מוגבר בסמים, בכל רחבי הייבשת כמעט ללא התערבות השלטונות המקומיים.

הטיול במזרח פעמים רבות ממשיך מיבשת הודו לטיול בתאילנד וחופיה המדהימים , משם חלק מהמטיילים ממשיך לוויאטנם , לאוס וקמבודיה.

היעד השני הוא טיול לדרום אמריקה והוא כולל שילוב גדול של ארצות דרום אמריקה המרהיבות ביופיין ומגוון תרבויותיהן.

את הטיול לדרום אמריקה עושה כל אחד בסדר שלו ובזמן שלו אך על מספר ארצות כמעט ואף מטייל איננו מפספס, למשל טיול לארגנטינה , ברזיל וקולומביה נחשב כטיול שאסור לפספס.

2 היעדים האחרים הם טיול למרכז אמריקה וארצות הברית וטיול לאוסטרליה וניו זילנד, אבל טיולים אלו פחות מבוקשים.

עכשיו מה שנשאר לכם לעשות זה לפתוח מפות של המדינות הנחשקות הללו ולבחור איכן אתם מתחילים את טיולכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוני גולשיח

מאת: יוני גולשיחשיפוצים02/02/12896 צפיות
כולנו עוברים בשלב זה או אחר בחיים את תקופת השיפוצים הקשה בביתנו, השיפוץ בדרך כלל נעשה בצורה כזו אשר תאפשר לנו להמשיך לחיות בבית ( אמנם באי נוחות אבל לפחות נישאר בית) על ידי חילוק הבית לאזורים ושיפוצם לפי תורות.

מאת: יוני גולשיחרכב02/02/126125 צפיות
רכבי עבודה בדרך כלל עומדים בעומסים גדולים וקשים במהלך היום יום , חלקם אף משמשים במאמץ אמיתי לעבודות שונות כגון: גרר , טנדר הובלות וכ"ו....

מאת: יוני גולשיחקניות 05/01/121177 צפיות
תכשיטי כסף משובצים באבני חן נכנסו בשנים האחרונות לאופנה ושלל טבעות ,תליונים ועגילים משובצים באבני חן מרהיבות מקשטים את ידיהים,אוזניהם וצווארם של רבים.

מאת: יוני גולשיחשיפוצים12/12/11911 צפיות
בחירת קבלן עבור שיפוץ הבית או המשרד בעסק ,זוהי החלטה קשה אשר תגרור אחריה השלכות לטווח ארוך, איכות הבנייה וחוזק המבנה יקבעו לפי איכות עבודתו של הקבלן ובחירת החומרים איתם הוא עובד.

מאת: יוני גולשיחשיפוצים01/12/11905 צפיות
אם נרצה או לא בכל מספר שנים יזדקק ביתנו לשיפוץ כללי עקב בלאי והתיישנות החומרים, תהליך השיפוץ הוא מעיק, מלכלך ומעצבן אך כאשר רוצים לתחזק בית כראוי,אין ברירה אחרת מאשר לשפץ ולרענן את הבית אחד לכמה שנים.

מאת: יוני גולשיחביטוח רכב17/11/115444 צפיות
ביטוח חובה הוא אולי הביטוח החשוב ביותר שקיים, השם ביטוח חובה מסגיר את חשיבותו בפני רשויות החוק והאכיפה.

מאת: יוני גולשיחבניין ואחזקה - כללי31/10/111350 צפיות
כאשר המקרר מראה סימנים של ירידה באפקט הקירור או סימנים כגון : נזילות מים ורעשים מוזרים, כדאי לנו להתייחס אל סימנים אלו כאל איתות לפני תקלה ולהזמין מהר טכנאי קירור אשר מתמחה בתחום תיקון מקררים.

מאמרים נוספים בנושא טיולי תרמילאים

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים31/10/182351 צפיות
היתרונות של הבאת טלפון לוויני לדרום אמריקה ושאר אזורים לטיולי תרמילאים כה גדולים, עד כי בהחלט משתלם לבצע את ההשקעה הכספית אשר שכרה בצידה.

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים31/05/181263 צפיות
עם טלפון לוויני לדרום אמריקה יכולים להגיע בכיף ולחזור בשלום גם

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים18/03/181338 צפיות
חלק מבינים את החשיבות של הבאת טלפון לוויני לדרום אמריקה הפראית, ולהם תהיה דרך ליצור קשר בכל שעה נקובה.

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים25/08/162246 צפיות
מה קורה כאשר הם יוצאים אל אחד מאותם טיולי שטח במקומות שכוחי אל הרחק בעולם הגדול? במקום לקוות שהם ייקחו עמם מכשיר לוויני כנראה שאולי כדאי לנקוט בצורת פעולה אחרת.

מאת: אהודטיולי תרמילאים03/12/139357 צפיות
יש אנשים שאוהבים לצאת לטיולים כל השנה, כולל לינה בשטח. עבורם קמפינג זה חלק מהשגרה שלהם. טיילים וותיקים יודעים בדיוק מה הם צריכים לקחת ולקראת ישום שישי הם כבר הספיקו לארוז את כל הציוד הנדרש לקמפינג. מי שרגיל ומנוסה ביציאה לטיולים ולקמפינג, יודע עד כמה חשוב התפקיד של אוהלים איכותיים ואמינים, במיוחד כשבחוץ קר וגשום.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138627 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: אהודטיולי תרמילאים15/08/131659 צפיות
בחירה לצאת לטיול בשטח יכולה להיות ספונטנית מאוד, אך חשוב לעת להתארגן בהתאם. במאמר זה נציג ציוד למטייל שחיוני לרוב טיולי השטח השונים בארץ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica