חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הילד נפצע במסגרת בית הספר - את מי לתבוע ?

מאת: עו"ד אמיר לוי ביטוח28/09/2011828 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תאונות אישיות תלמידים

 

תלמידים רבים נפגעים במסגרת לימודיהם בבית הספר בין בפעילות בתוך שטח בית הספר והן בפעילות מחוץ לבית הספר (טיולים, פעילויות חברתיות, סיורים וכו').

כאשר תלמיד נפגע ניתן לבדוק 2 מסגרות של פיצוי.

האחת – כיסוי במסגרת פוליסת תאונות אישיות תלמידים.

השנייה – האם התאונה ארעה עקב רשלנות של בית הספר.

תקופת ההתיישנות בתאונות אישיות תלמידים היא 3 שנים בלבד ו7 שנים בתביעת רשלנות  ( חשוב לציין כי מניין השנים מתחיל בהגיע הילד לגיל 18).

פוליסת תאונות אישיות תלמידים

חשוב לדעת כי כל תלמיד מבוטח 24 שעות ביממה בביטוח תאונות אישיות תלמידים אשר מבוצע ע"י המועצה המקומית.

פוליסה זו כוללת כיסויים שונים בעיקרם כיסוי למקרה נכות כתוצאה מתאונה, תשלום עבור ימי העדרות, הוצאות רפואיות וכו'.

כיום עומד סכום הכיסוי המלא על כ- 376,000 ₪ ל- 100% נכות. בגין כל אחוז נכות החל מ- 5% יקבל הנפגע 3,760 ₪.

רשלנות בית הספר

בכל מקרה של פגיעה בבית הספר יש לבדוק האם הפגיעה ארעה עקב רשלנות של בית הספר. כמו בכל תביעת נזיקין יש לבדוק את קיומה של הרשלנות כמעשה או מחדל של הגורמים האחראיים ואת הנזק שנגרם עקב כך. בתי המשפט קבעו כי קיימות חובת פיקוח מוגברת על התלמידים כמו חובה על הורה לבנו.

הורים רבים נרתעים מתביעה בשל אי נעימות מבית הספר. יש לדעת כי מרביתן המכריע של התביעות מוגשות כנגד משרד החינוך ו/או המועצה המקומית וחברות הביטוח שלהן ולא כנגד בית הספר או צוות המורים ספציפית.

1) אם מדובר במפגע כדאי לצלם את המפגע.
2) לבקש את פרטי ביטוח תאונות אישיות תלמידים.
3) הקבלות.

חשוב לזכור כי אין אחריות מוחלטת ויש לבדוק כל מקרה לגופו שכן מידת הפיקוח הנדרשת על התלמידים משתנה ממקרה למקרה ותלויה בגורמים שונים בהם גיל התלמידים, אופי הפעילות וכו'. לכן כדאי להתייעץ עם עו"ד מתמחה בתחום כדי לבחון את האפשרות והסיכויים.

 

לקביעת פגישת ייעוץ ללא תשלום הנך מוזמן ליצור קשר עם משרדנו. ליצירת קשר לחץ כאן.

 

המידע הנ"ל הינו כללי בלבד ואינו מהווה יעוץ משפטי או תחליף לו או המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם, כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד. בהגשת תביעה ו/או לצורך ייצוג בוועדה רצוי לפנות אל עו"ד מנוסה. להערכת סיכויי תביעתך הנך מוזמן לפנות לפגישת יעוץ ראשונה במשרדנו אשר איננה כרוכה בתשלום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בכבוד רב,

אמיר לוי עו"ד

אמיר לוי ושות' משרד עורכי דין

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עו"ד אמיר לוי

מאמרים נוספים בנושא ביטוח

מאת: רוי ורלביטוח29/01/201234 צפיות
נדל"ן מסחרי הוא עסק רווחי מאוד עבור אנשים רבים. אין בזה שום קסם. אתה צריך ידע, מוסר עבודה טוב ויש לך את הדחף להצליח. במאמר זה יש כמה הצעות שיעזרו לכם בנדל"ן. לפני שאתה רוכש נכס כלשהו, ​​התבונן ברמות ההכנסה המקומיות, בשיעור האבטלה והאם האזור הזה גדל או לא. אם אתה מסתכל על נכס שקרוב לדברים כמו אוניברסיטה, מרכזי תעסוקה, אוניברסיטאות או חברות גדולות, ייתכן שתוכל למכור אותו מהר יותר ובכסף רב יותר.

מאת: מגניב ביטוח09/08/162167 צפיות
ובכן, התשובה היא לא עניין של כדאיות אלא של אפשרות. יש לכם בהחלט את האפשרות לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחול מקופת החולים בה אתם חברים, אם כי עליכם לזכור שקופת חולים הוא גוף ציבורי שלא תמיד מעניק את השירות הטוב ביותר, בזמן שאתם הכי צריכים אותו, וכן קופת חולים מתמחה בתחום של ביטוחי נסיעות בהקשר הרפואי, בעוד שאתם זקוקים לפתרון גם בהיבט של רכוש וכסף שאותם אתם לוקחים יחד איתכם לטיול.

מאת: מאיר סוויסה ביטוח05/11/153939 צפיות
טיפים לבחירת חברת הובלות בקריות תושבי חיפה והצפון זקוקים מדי פעם לשירותי הובלה מחברה מקצועית ואמינה. חברת הובלות בקריות מציעה שירות מקצועי לכלל לקוחותיה ומכירה את כל שכונות ורחובות העיר ואת כל אזור הצפון. לחברת הובלות בקריות יש צי חדש של רכבי הובלה וצוות מקצועי ומנוסה מבצע את העבודה במהירות וביעילות לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

מאת: רוי ורלביטוח22/09/153385 צפיות
Purchasing life insurance policy is a wise decision.This can make you to wonder where to begin to start with your research. Your beneficiary can pay the mortgage, including your mortgage, as well as be able to provide for your spouse's well-being and finance your children's education.

מאת: Shiraביטוח17/06/148266 צפיות
חברות ביטוח רבות נעזרת במשרדי חקירה פרטיים על מנת לאמת הצהרות של מבוטחים התובעים מן הביטוח סכומי כסף בגין פגיעה שנפגעו בה בהיותם מבוטחים. רבות מחקירות ביטוח אלה נעשות בתחום ביטוח הרכב כאשר אנשים מעורבים בתאונות דרכים והם תובעים את הביטוח באשר לנזק שנגרם להם.

מאת: יעקב שקלארביטוח08/01/149278 צפיות
מהי תאונת דרכים? כל פגיעה הנגרמת משימוש ברכב מנועי כגון מכונית, אופנוע, קטנוע, אוטובוס, משאית או טרקטור אשר נועד לנסיעה על הקרקע, נכנסת להגדרת "תאונת דרכים".

מאת: אורי תבורביטוח01/12/138985 צפיות
בטרם שתרכשו פוליסת נכות מתאונה, רצוי לבחון האם ביטוח נכות מתאונה נחוץ לכם והאם אין ברשותכם כבר פוליסת ביטוח אחרת אשר מכילה בתוכה כיסוי נכות מתאונה בסכום ראוי. צעדיכם הם שיכריעו מה תקבלו, אם בכלל, ביום הגשת התביעה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica