חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לנהל משא ומתן עם העסקאות הטובות ביותר בנדל"ן מסחרי

מאת: רוי ורלביטוח29/01/20201225 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צלם תמונות של הבניין. וודא שיש לך את כל הפגמים שנמצאים בתמונות שאתה מצלם (דברים כמו חורים, כמו חורים בקיר או כתמים).

אל תשקיע בקבלת החלטות נדל"ן מהירות. יתכן שתחרט על כך בקרוב אם נכס זה לא יגשים את יעדיך. זה יכול לקחת לך שנים עשר חודשים או יותר כדי להשיג את ההשקעה הנכונה בשוק שלך.

מיקום הוא הגורם החשוב ביותר לרכוש מסחרי. חשוב על השכונה בה נמצא הנכס שלך. השווה את גידולו באזורים דומים אחרים. עליכם להיות בטוחים במידה סבירה שהקהילה עדיין תהיה הגונה ותגדל בעוד עשור.

נדל"ן מסחרי כרוך מורכב ועתיר זמן מאשר קניית בית אז צריך לבדוק את זה עם עורך דין חוזים. עליכם להבין, כאשר הכל נאמר ותקבלו תקבלו החזר גדול על ההשקעה.

כנראה שתצטרך לשים הרבה זמן על ההשקעה שלך בהתחלה. ייקח זמן למצוא הזדמנות שהיא רווחית, ולאחר מכן היא עשויה להזדקק לתיקונים או לעיצוב מחדש. אסור לך אף פעם לוותר. התגמולים שתראו יראו את עצמם בהמשך.

כשבוחרים בין שני סוגים שונים של נכסים מסחריים, חשוב בקנה מידה גדול. באופן כללי, זה כמו לקנות בתפזורת; ככל שאתה קונה יותר, כך אתה קונה יותר המחיר של כל יחידה זול יותר.

בבחירת מתווכים איתם לעבוד, גלה את כמות הניסיון שיש להם בשוק המסחרי. וודאו שהם מומחים בתחום הרצוי בו אתם מוכרים או קונים. אתה והמתווך הזה צריכים להיות בטוחים להתקשר עם המתווך.

דברים רבים משנים את השווי האמיתי של הנכס שלך, גם האפשרות לממש אותו במימור מהיר בהליכי הוצאה לפועל.

אם יש לך כוונה להציע את הנדל"ן המסחרי שלך להשכרה, אתה צריך למצוא בניינים מוצקים אך פשוט בנויים. יחידות אלה מושכות את הדיירים הטובים ביותר מכיוון שהם מטופלים היטב.

שמור על נכסים מסחריים שלך. אם יש לך מספר נכסים פתוחים, עליך לשאול את עצמך מדוע ולנסות לתקן את הבעיות שעלולות לגרום לדיירים שלך.

אתה רוצה גם לקחת בחשבון את הקהילה שכל נכס מסחרי נמצא בה לפני שאתה מתחייב לה. אם המוצרים והשירותים שאתה מציע הם מעמד בינוני יותר או אמידים פחות, אסור שתקים את העסק שלך בשכונה אמידה.

צאו לסיורים בנכסים המעוניינים בהם. חשבו על קבלן קבלן כבן לוויה שיעזור להעריך את הנכס. הגש הצעה מוקדם, ופתח את שולחן המשא ומתן. לפני שתבחר, הערך אותו פעם אחת ואז הערך אותו שוב.

אם אתה בודק נכסים מרובים, רכש את רשימת הבדיקות של סקר הבית לכל אחד מהם במהלך הסיור באתר שלך. קחו תשובות אישיות ראשוניות, אך אל תרחיקו זאת מבלי ליידע את בעלי הנכסים. אל תהססו ליידע את זה שאתם חושבים לרכוש נכס אחר. זה יכול לעזור לך להצביע על תחושת דחיפות מצד המוכר.

הגישה הנכונה היא מפתח אחד להצליח עם נכסים מסחריים. שמור על העצות במאמר זה כדי ליישם אותם ביעילות על העבודה שהעסק שלך מבצע. המשך ללמוד יותר וחפש דרכים חדשות לשיפור עצמך. ככל שתצברו ניסיון רב יותר, כך הסיכוי שתצליחו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוזמנים לבקר באתר הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוי ורל

מאת: רוי ורלדיני תאגידים17/04/201260 צפיות
מימון אישי אינו נוגע רק לכסף. יש בו מידע נוסף על השכל הישר והמיושן. ניהול הכספים שלך הוא דבר שנלמד ורוב האנשים לומדים אחרי שהם כבר נקלעו לחובות. קחו את הטיפים הבאים ברצינות ונסו ליישם שינויים אלה בכספכם על מנת לחיות חיים מאושרים יותר ונטולי לחץ.

מאת: רוי ורלחוק ומשפט - כללי13/04/20794 צפיות
כשאתה מתמודד עם סוגיה זו, הצעד הראשון שלך הוא להכיר את תקנות פשיטת הרגל המקומיות שלך. מדינות שונות משתמשות בחוקים שונים הנוגעים לפשיטת רגל. לדוגמה, במדינות מסוימות אתה יכול להחזיק את הבית ואת המכונית שלך, אבל באחרים לא. עליכם להכיר את החוקים לפני הגשתם לפשיטת רגל.

מאת: רוי ורלחוק ומשפט - כללי25/03/20944 צפיות
נדל"ן יכול לספק לך אפשרות השקעה נהדרת. ישנם דברים רבים שיש לקחת בחשבון לפני שרוכשים נכס להשקעה. המידע הבא יעזור לכם למצוא הצלחה.

מאת: רוי ורלדיני עסקים29/01/201234 צפיות
ישנם אנשים רבים שמצאו הצלחה על ידי השקעה ברכוש מסחרי. אין שום קסם בלספק לך חיים מצליחים. תזדקק לידע עובד בנושא נדל"ן, להיות בעל ניסיון בשוק וניסיון בענף. מאמר זה מכיל כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל בהרפתקה שלכם ללמוד יותר על הפעלת נדל"ן מצליח.

מאת: רוי ורלדיני עסקים29/01/201221 צפיות
נכסים תעשייתיים ומסחריים מגיעים לשוק כל הזמן, אך נכסים מסוג זה אינם מקבלים רשימות מועדפות כמו בתים רגילים. בין אם קונים או מוכרים, אל תימנעו משא ומתן. להישמע ולהילחם כדי להשיג לעצמך מחיר הוגן לרכוש. צלם תמונות דיגיטליות של תמונות הבניין. ודא שיש לך כל הליקויים שנמצאים בתמונות שאתה מצלם (דברים כמו חורים, כמו חורים בקיר, ושטיחים פגומים או מלוכלכים.

מאת: רוי ורלייעוץ משפטי25/01/191329 צפיות
זו הסיבה מדוע יש צורך ייתכן שתצטרך עזרה. המאמר להלן מספק עצות מצוינות כדי לעזור לך לנצח במקרה שלך פגיעה אישית.

מאת: רוי ורלחוק ומשפט - כללי25/01/19915 צפיות
פגיעה אישית היא עניין רציני ואתה לא צריך לקחת את זה בקלות. ללא קשר לתוצאה של המקרה, לקחת מישהו למשימה על רשלנות שלהם הוא יותר מוצדק. להלן המאמר שלהלן יעזור לך עם כל ענייני הפגיעה האישית שלך.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח

מאת: מגניב ביטוח09/08/162159 צפיות
ובכן, התשובה היא לא עניין של כדאיות אלא של אפשרות. יש לכם בהחלט את האפשרות לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחול מקופת החולים בה אתם חברים, אם כי עליכם לזכור שקופת חולים הוא גוף ציבורי שלא תמיד מעניק את השירות הטוב ביותר, בזמן שאתם הכי צריכים אותו, וכן קופת חולים מתמחה בתחום של ביטוחי נסיעות בהקשר הרפואי, בעוד שאתם זקוקים לפתרון גם בהיבט של רכוש וכסף שאותם אתם לוקחים יחד איתכם לטיול.

מאת: מאיר סוויסה ביטוח05/11/153932 צפיות
טיפים לבחירת חברת הובלות בקריות תושבי חיפה והצפון זקוקים מדי פעם לשירותי הובלה מחברה מקצועית ואמינה. חברת הובלות בקריות מציעה שירות מקצועי לכלל לקוחותיה ומכירה את כל שכונות ורחובות העיר ואת כל אזור הצפון. לחברת הובלות בקריות יש צי חדש של רכבי הובלה וצוות מקצועי ומנוסה מבצע את העבודה במהירות וביעילות לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

מאת: רוי ורלביטוח22/09/153376 צפיות
Purchasing life insurance policy is a wise decision.This can make you to wonder where to begin to start with your research. Your beneficiary can pay the mortgage, including your mortgage, as well as be able to provide for your spouse's well-being and finance your children's education.

מאת: Shiraביטוח17/06/148257 צפיות
חברות ביטוח רבות נעזרת במשרדי חקירה פרטיים על מנת לאמת הצהרות של מבוטחים התובעים מן הביטוח סכומי כסף בגין פגיעה שנפגעו בה בהיותם מבוטחים. רבות מחקירות ביטוח אלה נעשות בתחום ביטוח הרכב כאשר אנשים מעורבים בתאונות דרכים והם תובעים את הביטוח באשר לנזק שנגרם להם.

מאת: יעקב שקלארביטוח08/01/149270 צפיות
מהי תאונת דרכים? כל פגיעה הנגרמת משימוש ברכב מנועי כגון מכונית, אופנוע, קטנוע, אוטובוס, משאית או טרקטור אשר נועד לנסיעה על הקרקע, נכנסת להגדרת "תאונת דרכים".

מאת: אורי תבורביטוח01/12/138974 צפיות
בטרם שתרכשו פוליסת נכות מתאונה, רצוי לבחון האם ביטוח נכות מתאונה נחוץ לכם והאם אין ברשותכם כבר פוליסת ביטוח אחרת אשר מכילה בתוכה כיסוי נכות מתאונה בסכום ראוי. צעדיכם הם שיכריעו מה תקבלו, אם בכלל, ביום הגשת התביעה.

מאת: lawtipביטוח01/08/128923 צפיות
הן זהו סוד כי לצורכך סגירת עסקת הביטוח תהיה מוכנה חברת הביטוח לעשות עבורכם הרבה. אך מה קורה בעת פקודה ? האם תהיה מוכנה חברות הביטוח לעמוד לימינכם ולשלם לכם את כל תגמולי הביטוח ? לא בטוח. בכתבה הבא נסקור עבורכם את הפרטים שתאגידי הביטוח היו מעדיפים שלא נדבר עליהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica