חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תביעת נכות מתאונה

מאת: אורי תבורביטוח01/12/20138974 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"קודם כל הבריאות", זו המשאלה של כולנו, ליקירינו ולעצמינו.אך מה יקרה אם חס וחלילה נהיה מעורבים בתאונה ותגרם לנו נכות באיבר מאיבריגופנו ? עם הגישה הזו משכנעים אותנו סוכני הביטוח וחברות הביטוח, לשלםממיטב כספינו מדי חודש, לטובת פוליסות ביטוח, תוך הבטחות לקבלת מזור בקרותמקרה ביטוח מוגדר מראש. אין עוררין כי, כיסוי ביטוחי מהווה צעד נבון וחשוב,אך על מנת שהוא יהיה גם אפקטיבי, וכדי להימנע מתביעה משפטית, רצוי להתייעץעם אנשי מקצוע טרם רכישת הביטוח, ובמהלך הרכישה לשקול כל צעד ולנקוט משנהזהירות.

פוליסת ביטוח נכות מתאונה, הינה דוגמה טובה, הממחישה כיצד צעדינו הם שמכריעים, מה נקבל אם בכלל, כאשר נגיש תביעת ביטוח.

בטרם אנו אצים רצים לרכוש פוליסת נכות מתאונה בגלל הפחדמהסכנות ה"העורבות" בפתח, רצוי לבחון היטב האם ביטוח נכות מתאונה נחוץ לנווהאם אין ברשותנו פוליסת ביטוח אחרת אשר כבר מכילה בתוכה כיסוי לנכותמתאונה ומה סכום הכיסוי.

בד בבד חשוב להבין שהכיסוי הביטוחי בפוליסת "נכות מתאונה"מבטיח פיצוי כספי חד פעמי, בסכום מוסכם מראש, עקב תאונה, שגובהו משתנהבהתאם לסכום הכיסוי שנרכש, לשיעור הנכות שנקבעה וכפוף להוראות הפוליסה,לתנאיה ולחריגיה.

ככל שנזכור כי אין פוליסת נכות מתאונה אחידה ומוכתבת, וכיחברות הביטוח משנות את נוסחן של הפוליסות דרך קבע, בהתאם למציאות המשתנהולחידושים בחוק ובפסיקה, כך נטיב להבין את חשיבות הקריאה הקפדנית שלהפוליסה הטומנת בחובה מוקשים רבים, המסווים תחת מונחים אמביוולנטיים,הסוללים לחברות הביטוח את הדרך להימלט ו/או להקטין את חבותן, וכך נשכיללהתמקד בהגדרות למונחים משמעותיים, כגון – "נכות", "תאונה", "אירועביטוחי", "התיישנות" ובחריגים שמפרטת הפוליסה, בהתקיימם לא נהיה זכאיםלפיצוי.

לאחר שקראנו את הפוליסה והבנו היטב מה אנו רוכשים וכמה נשלםכול חודש, על מנת למנוע דחיית התביעה, ביום מן הימים, חשוב עד מאד למלא אתהצעת הביטוח והשאלון הרפואי בזהירות ובקפדנות תוך מתן מענה מפורט וגילוימלא לכול הנשאל, ובשום אופן לא להותיר את הטפסים חתומים ריקים בידי סוכןהביטוח.

יש להבין, כי הצעד המכריע מתרחש, לאחר קרות התאונה ובמהלךניהול תביעת הביטוח נגד המבטחת הממאנת לשלם פיצוי ודוחה את התביעה, אומסרבת לשלם את סכום הפיצוי לו אנו זכאים ועבורו שילמנו, תוך שהיא נעזרתבחוקרים, יועצים רפואיים, עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח, ובשלל טענותודרכי מילוט.

אחת השיטות של חברת הביטוח, להתחמק מתשלום מלוא סכום הפיצוילמבוטח, הנה "טבלת התאמה", לפיה מחושבים ומופחתים תגמולי הביטוח בצורהנכרת, וזאת, למרות היותה חסרת תום לב ולמרות שבית המשפט קבע לא אחת שהיאפסולה תוך שהוא דוחה את השימוש בטבלה ופוסק, במסגרת תביעת ביטוח בביתהמשפט, נגד חברת הביטוח.

לקראת סיום אך לא פחות חשוב הוא לזכור שתביעת ביטוח לבית המשפט יש להגיש בטרם יחלפו שלוש שנים מיום קרות התאונה.

לסיום

הרצון של כל מבוטח בקרות תאונה ומקרה ביטוח, הוא קבלת הפיצויהמגיע לו מהפוליסה, במלואו ובמהירות. לצערנו הגשמת הרצון, אינה משימה קלהכאשר ארצנו הקטנה מוצפת במבוטחים מאוכזבים, אשר היו יכולים להימנע מתביעתביטוח בבית המשפט, אילו רק היו שוקלים את צעדיהם נכון ומתייעצים עם אנשימקצוע מתאימים. עיין מקצועית ומנוסה של עורך דין המתמחה בתחום הביטוח עלרבדיו, ומיומן בהתמודדות בתביעות ביטוח, תאפשר למבוטח שנגרמה לו נכותמתאונה, לממש את מלוא זכויותיו במהירות ובדרך הזולה ביותר, לא אחת, מבלישיידרש לפנות לבית המשפט בתביעה משפטית.

האמור במאמר זה הנו כללי ואינו בא במקום ייעוץ משפטיולא מהווה לו תחליף בשום דרך ו/או צורה. ההסתמכות על המידע באחריות הקוראבלבד !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עו"ד אורי תבור

תבור ושות'- משרד מוביל ומומחה לליווי וייצוג משפטי - ביטוח, מסחרי, נזיקין.

http://www.law-tavor.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי תבור

מאמרים נוספים בנושא ביטוח

מאת: רוי ורלביטוח29/01/201226 צפיות
נדל"ן מסחרי הוא עסק רווחי מאוד עבור אנשים רבים. אין בזה שום קסם. אתה צריך ידע, מוסר עבודה טוב ויש לך את הדחף להצליח. במאמר זה יש כמה הצעות שיעזרו לכם בנדל"ן. לפני שאתה רוכש נכס כלשהו, ​​התבונן ברמות ההכנסה המקומיות, בשיעור האבטלה והאם האזור הזה גדל או לא. אם אתה מסתכל על נכס שקרוב לדברים כמו אוניברסיטה, מרכזי תעסוקה, אוניברסיטאות או חברות גדולות, ייתכן שתוכל למכור אותו מהר יותר ובכסף רב יותר.

מאת: מגניב ביטוח09/08/162159 צפיות
ובכן, התשובה היא לא עניין של כדאיות אלא של אפשרות. יש לכם בהחלט את האפשרות לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחול מקופת החולים בה אתם חברים, אם כי עליכם לזכור שקופת חולים הוא גוף ציבורי שלא תמיד מעניק את השירות הטוב ביותר, בזמן שאתם הכי צריכים אותו, וכן קופת חולים מתמחה בתחום של ביטוחי נסיעות בהקשר הרפואי, בעוד שאתם זקוקים לפתרון גם בהיבט של רכוש וכסף שאותם אתם לוקחים יחד איתכם לטיול.

מאת: מאיר סוויסה ביטוח05/11/153932 צפיות
טיפים לבחירת חברת הובלות בקריות תושבי חיפה והצפון זקוקים מדי פעם לשירותי הובלה מחברה מקצועית ואמינה. חברת הובלות בקריות מציעה שירות מקצועי לכלל לקוחותיה ומכירה את כל שכונות ורחובות העיר ואת כל אזור הצפון. לחברת הובלות בקריות יש צי חדש של רכבי הובלה וצוות מקצועי ומנוסה מבצע את העבודה במהירות וביעילות לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

מאת: רוי ורלביטוח22/09/153376 צפיות
Purchasing life insurance policy is a wise decision.This can make you to wonder where to begin to start with your research. Your beneficiary can pay the mortgage, including your mortgage, as well as be able to provide for your spouse's well-being and finance your children's education.

מאת: Shiraביטוח17/06/148257 צפיות
חברות ביטוח רבות נעזרת במשרדי חקירה פרטיים על מנת לאמת הצהרות של מבוטחים התובעים מן הביטוח סכומי כסף בגין פגיעה שנפגעו בה בהיותם מבוטחים. רבות מחקירות ביטוח אלה נעשות בתחום ביטוח הרכב כאשר אנשים מעורבים בתאונות דרכים והם תובעים את הביטוח באשר לנזק שנגרם להם.

מאת: יעקב שקלארביטוח08/01/149270 צפיות
מהי תאונת דרכים? כל פגיעה הנגרמת משימוש ברכב מנועי כגון מכונית, אופנוע, קטנוע, אוטובוס, משאית או טרקטור אשר נועד לנסיעה על הקרקע, נכנסת להגדרת "תאונת דרכים".

מאת: lawtipביטוח01/08/128924 צפיות
הן זהו סוד כי לצורכך סגירת עסקת הביטוח תהיה מוכנה חברת הביטוח לעשות עבורכם הרבה. אך מה קורה בעת פקודה ? האם תהיה מוכנה חברות הביטוח לעמוד לימינכם ולשלם לכם את כל תגמולי הביטוח ? לא בטוח. בכתבה הבא נסקור עבורכם את הפרטים שתאגידי הביטוח היו מעדיפים שלא נדבר עליהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica