חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיסאות מנהלים

מאת: דניאל seoרהיטים30/09/2011719 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירת שולחנות וכיסאות מנהלים. הרבה מאוד פעמים בחיים, אנחנו מגיעים לשלב שבו אנחנו רוצים לפתוח עסק או לפתוח סוף כל סוף משרד לעסק שלנו. אז אם אתם שם, קודם כל מזל טוב. אם הגעתם לשלב הזה בחיים, אז הנה אנחנו רוצים לתת לכם כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את הבחירה הטובה ביותר מתחום ריהוט משרדי, דהיינו כיסאות מנהלים ושולחנות מנהלים.

טיפים לריהוט משרדי:

כאשר מגיעים לבחירת ריהוט משרדי, הדבר הראשון שצריך לזכור זה קודם כל שאתם קונים את הדברים האלו לטווח ארוך במיוחד, בדרך כלל ציוד למשרד לא מחליפים מהר כל כך ויכולים לעבור אפילו עשר שנים תמימות, לפני שמחדשים את כלל הריהוט במשרד. מה שזה אומר זה שאתם כרגע קונים דברים שאמורים להחזיק לכם עשר שנים תמימות.

מה שזה אומר שצריך לחשוב על הדברים בכמה מישורים:

מחיר- נכון שככל הנראה חובה לחפש מחירים זולים, כמו למשל דרך אתרי השוואות מחירים השונים שקיימים באינטרנט, אך הדגש צריך להיות דווקא על התאמה ואיכות. הכוונה היא כזו: ריהוט משרדי צריך להתאים מתחינת אווירה לרוח המשרד שבה הוא נמצא, דהיינו: אם זה משרד עם פרופיל יוקרתי, אז חייבת להיות התאמה בין המשרד לריהוט יוקרתי, אם המשרד מחפש לעבוד עם לקוחות קצה עממיים אז צריך לענות על אותם קריטריונים, גם רוח הריהוט.

איכות- מדובר פחות או יותר באותו רעיון, אם הלקוחות הם יוקרתיים, גם המשרד והריהוט אמורים להיות בהתאם. ובדיוק הפוך, הרעיון הוא להתאים בכל שלב בין רוח הדברים הקיימים, בעצם רוח המשרד שלכם לבין סוג הלקוחות שאתם מעוניינים שיהיו לכם. הרי המיתוג שנעשה על ידי הריהוט זה בדיוק ההתאמה בין סוג הריהוט לסוג הלקוחות.

שולחנות מנהלים-

אמנם המותג נקרא שולחנות מנהלים ולאו דווקא שולחן משרדי, אבל הכוונה היא לפחות היום במשרדים שמכבדים את עצמם, שכל השולחנות שנמצאים במשרד הם שולחנות מנהלים. בעבר כאשר ציוד משרדי היה דבר יקר מאוד, רק המנהלים במשרד היו זכאים לשולחן יוקרתי ומכובד, אך הזמנים השתנו מאוד מאז, מאז תחילת תהליך הייבוא מסין ומהמזרח בכלל, כבר אין צורך יותר בהוצאת הכספים האדירים שהיו נדרשים לפני עשר שנים.

שולחנות מנהלים הם דבר נהוג ומקובל היום, כל עובד משרדי כבר מחזיק בבעלות זמנית וגאה על שולחן מנהלים יוקרתי. תודה רבה לכם עובדים סינים.

כיסאות מנהלים:

בדומה לסעיף הקודם גם כסאות מנהלים איבדו הרבה מאוד ממעמדם הגבוה בשנים האחרונות, כולנו זוכרים את הסרטים ההם שהמנהל הגדול מסתובב בכיסא שלו אל עבר האורח שמחכה בכסא קטן ומתרווח לאחור כדי שכולם יראו איזה בוס גדול הוא, זוכרים את זה? אז הנה היום הדברים כבר שונים מאוד.

כל עובד היום, בחברה שמחזיקה מעצמה את המינימום הדרוש, דואגת לצייד את עובדיה בכיסאות מנהלים יוקרתיים ונוחים. צריך גם לזכור שכיסא איכותי נותן לעובד תחושה טובה יותר ונוחות מרבית לשימוש אישי.

 



תגיות המאמר: כיסאות מנהלים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196119 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191333 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161447 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161897 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162144 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162252 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162093 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204841 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196020 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182642 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181785 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181759 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181878 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181629 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica