חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקי מחשב לכל גיל

כמה מכם עדיין משחקים במשחקי מחשב למרות שכבר עברו את גיל שלושים? אני מכיר את הבעיה. אני יודע שלמרות שכל החברה שלנו אומרת לנו שגיל שלושים הוא גיל מאוחר מדי למשחקי מחשב, אנחנו, הגיימרים עדיין אוהבים לשחק במשחקי מחשב.

אני מאד אוהב לשחק משחקי רשת, מעולם לא הפסקתי לשחק וגם כיום יוצא לי כמה פעמים בשבוע להתיישב מול המחשב ולשחק במשחקי רשת מול אנשים מכל העולם. אני יודע שיש עוד הרבה אנשים כמוני שמתביישים להודות כי הם משחקים במחשב עד השעות הקטנות של הלילה. אחרי מספר שנים שעשיתי את זה ולא כל כך התגאיתי בעצמי הבנתי שאין בזה שום רע. אני פשוט אוהב לשחק במחשב.

האמת היא שמשחקי המחשב הללו גרמו לי וליד להתקרב קצת, אנחנו יושבים כל אחד במחשב אחר ומשחקים משחקי ספורט כמו הוקי ופוטבול וממש נהנים ביחד.

אחד מהדברים שמצאתי כמהנים ביותר הוא משחקים ברשת, התחלתי לשחק בכל המשחקים הכיפיים האלה שמופיעים באתרי אינטרנט ברשת בעיקר באתר וינס אתר משחקים ברשת שהוא האתר המועדף עליי מבחינת משחקים ברשת.

ישנם משחקי מחשב רבים כיום, בנושאים שונים ומשונים אך עדיין אפשר לומר כי כאשר אני יושב לבדי ומשחק במחשב, אני מעדיף משחקי אסטרטגיה שבהם אני יכול גם ליהנות ממשך המשחק ולמעשה גם קצת להפעיל את הראש. ישנם אנשים שמזלזלים במחשב כמכונת מחשבה ואינם רואים אותו כמו שבאמת צריך להסתכל עליו. כמובן שמעבר למשחקי מחשב והיגיון ישנם גם משחקים שנועדו אך ורק על מנת לגרום לנו להעביר את הזמן בהנאה, אך כמו דברים נוספים שאנחנו עושים, אני לא רואה בכך חיסרון אלא דווקא יתרון.

אני מאמין כי אחד היתרונות הגדולים ביותר בשימוש במחשב הוא הוורסאטיליות שלו, השינוי התמידי בכל האפשרויות שלו וההתפתחות שלנו ביחד איתו. לפני מספר שנים לא כל אחד ידע אפילו איך מדליקים מחשב, שלא לדבר על לתקן ולסדר מחשב. היום כמעט כל ילד יודע איך מתקינים מחשב מהתחלה ומה השלבים שצריך לעבור על מנת לתת לו לעבוד. זהו אחד מהיתרונות הגדולים ביותר של ענף המחשבים, הוא מפתח ומתפתח ואנחנו איתו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק שיווק באינטרנט

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/191632 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/192661 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121027 צפיות
אחת מבין המתנות המגניבות ביותר שניתן להעניק לכל אירוע - יום הולדת, מסיבה או כל דבר אחר, היא מתנה של זר מתוק המעוצב בסגנון מקורי וייחודי.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121053 צפיות
זרים מתוקים אלו זרים אשר במקום להכיל פרחים שנובלים לאחר מספר ימים, מכילים הפתעות מתוקות כמו שוקולדים מיוחדים, פרלינים איכותיים, סוכריות צבעוניות וממתקי גומי שונים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטתעשייה03/05/121512 צפיות
את סוגי הדבקים בכלל ובדגש על דבקים מבניים, ניתן למיין כיום על פי מספר רב של קטגוריות, אשר כל אחת מהן משמשת לצרכים שונים

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטמסחר יומי29/04/121417 צפיות
מי שמתחיל את התהליך של מסחר בבורסה צריך להיות מוכן לתקופה ארוכה בה הוא ייאלץ ללמוד את התחום ופעמים רבות גם לספוג הפסדים כספיים יחסית גבוהים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטאילוף בעלי חיים29/04/121219 צפיות
אילוף כלבכם עשוי להיות משימה לא פשוטה בכלל. בין אם אימצתם גור לראשונה, אימצתם חיה מבוגרת יותר, או שאתם מנוסים בגידול כלבים, ברוב המקרים, בהתחשב באופיו הייחודי של הכלב הפרטי שלכם,

מאמרים נוספים בנושא משחקי מחשב

מאת: דודי שמשמשחקי מחשב22/12/139285 צפיות
מה כבר הכרנו לפני עידן הפוקימון? הכרנו סדרות כגון שאלתיאל קוואק, המומינים, טאזמניה, הפנתר הורוד, הלב ועוד מגוון סדרות אנימציה מוכרות וידועות. אך אי שם בתחילת שנות ה-2,000 הוציאה חברת נינטדו (יצרנית המשחק מריו המפורסם), את הסדרה שלפוקימון לישראל, כבר בתחילתו של עידן הפוקימון ניתן היה לזהות מאות אלפי מעריצי פוקימון , לאו דווקא מגילאים נמוכים.

מאת: shmolikמשחקי מחשב08/07/132241 צפיות
איך ניתן לגרום לילד שלכם לפתח את הקואורדינציה על ידי משחקים פשוטים ברשת? בואו לגלות כיצד במאמר הבא.

מאת: דודו בנימיןמשחקי מחשב01/11/129307 צפיות
השפעות משחקי מחשב על עיצוב אופיו של המתבגר. מה הן התובנות אותן הצליחו לחקור לאורך שנים ומה היא ההשפעה של משחקי מחשב על עולמם של הציבור הצעיר. משחקים אשר משפיעים לטובה על אופיו של הצעיר. פיתוח עצמאות ורווח כסף באינטרנט.

מאת: שגיא כליףמשחקי מחשב28/10/128495 צפיות
משחקי מחשב הפכו לתחביב פופולרי, במיוחד בקרב סטודנטים ומקצוענים צעירים. עם כל כך הרבה סוגי משחקים, כמו אסטרטגיה, משחקי פעולה ומשחקי הרפתקאות, משחקי מחשב (לבד או עם אחרים) מספקים שעות של בידור. להלן המדריך עבור הורדות משחקים בחינם

מאת: אלי יהואמשחקי מחשב06/09/129183 צפיות
מאז התגבש בצורתו המודרנית במאה ה-19 באנגליה, הפך הכדורגל לספורט הפופולארי ביותר בעולם. מיליוני אנשים משחקים כדורגל במסגרת כ-300,000 מועדים בצורה מקצוענית או חובבנית, ועוד עשרות מיליונים צופים מידי שבוע במשחקים, קונים חולצות, מוצרים נלווים וכד'. מהפכת המחשוב ולאחריה מהפכת האינטרנט, השפיעו במידה רבה גם על אוהדי הכדורגל.

מאת: אריאל כהןמשחקי מחשב30/05/128786 צפיות
מקדש האור זה משחק אינטרנט מאוד מיוחד מההיבט של צורת השליטה בו. במשחק אינטרנט זה, שחקן אחד משחק בשתי דמויות מרכזיות ומתאמץ לקחת אותן בכל שלב לעבר נקודת הסיום. נציין שהדרך לנקודת הסיום היא לא פשוטה והיא רצופה בקשיים ואתגרים שצריך לעבור, ובהתאם לכך אחד המרכיבים שכל אדם במשחק נאלץ להתחשב בהם הינו שיתוף נכון בין הדמויות.

מאת: אריאל כהןמשחקי מחשב23/05/128637 צפיות
באבלס. זהו משחק מאוד פשוט ומאוד נעים לעין, למרות שאין לו דבר-מה ערך מוסף ושום משמעות עקרונית נראית לעין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica