חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשבות שכר- עורך דין יניב גבריאל



אחד הדברים החשובים ביותר שיש בחיים זה כנראה בחירה נכונה של מקום לימודים, העניין סך הכול מאוד: הלימודים שתבחרו היום, יהיו העתיד המקצועי שלכם מחר. זה בסופו של דבר כל העניין.


אז מאוד חשוב לדעת ולהתאים את הדברים שאתם עושים והבחירות שאתם עושים לעתיד שאתם רוצים לבנות לעצמכם. אז הנה היום אני רוצה לספר לכם על מקצוע שכנראה יעשה לכם את החיים לפשוטים יותר.


חשב שכר- ככל הנראה, מדובר באחד המקצועות היציבים ביותר במשק הישראלי. אך מעבר לעניין היציבות, אפשר להגיד שאם אתם מחפשים מקצוע שיוכל מעבר ליציבות ייתן לכם שכר גבוה ואטרקטיבי, שעות עבודה נוחות יחסית, ללא לחץ יותר מדי- כנראה שאתם צריכים להיות חשב שכר.


האם נראה לכם שלימודים זה דבר חשוב?


כנראה שאחד הדברים הראשונים שאתם צריכים ללמוד זה קורס חשבי שכר, הסיבה שאתם צריכים ללמוד קורס חשבי שכר זה בשביל לקבל את ההכשרה המקצועית הטובה ביותר האפשרית על מנת להשיג את העבודה הטובה ביותר שיש, כאשר תסיימו את הקורס ותצאו לדרך עצמאית.



במכללה למיסים וחשבונאות, בהנהלת יניב גבריאל אתם תזכו להכשרה הטובה ביותר שאפשר לקבל בתחום הזה. יניב גבריאל מלמד ומדריך בתחום החשבונאות והמיסים כבר 15 שנה ויותר. אתם תזכו להכשרה הטובה ביותר שניתן לקבל בתחום החשבות.



"(ג) הגיש עובד למעבידו הצהרה, בטופס 0130 במקור והעתק, כי תוך פרק הזמן שלגביו משולמת המשכורת החלקית, הקצבה או שכר עבודה (להלן - ההכנסה היחידה) אין לו הכנסה חייבת אחרת, ינכה המעביד מס מההכנסה היחידה לפי תוספת א', ויעביר מיד לפקיד השומה את המקור של ההצהרה האמורה."



מי שמשכורתו החלקית היא המשכורת היחידה, ושאין לו כל הכנסה חייבת אחרת, ימלא טופס 101 (130)(48) ויצהיר על כך. המעביד ישלח אל פקיד השומה את ההעתק המצולם מן הטופס וינכה ממנו מס לפי תוספת א' לתקנות (לוח הניכויים הרגיל). בלוח הניכויים הרגיל מובאות בחשבון נקודות הזיכוי ומדרגות המס.



הוראה זו נכונה, גם לגבי קצבה, וגם לגבי שכר עבודה של עובד יומי, כאשר הם מהווים הכנסה יחידה אצל העובד.


אם לאחר הצהרת העובד על היות ההכנסה המסוימת הכנסתו היחידה, מתחיל העובד לקבל הכנסה חייבת נוספת, הוא חייב להודיע על כך למעביד בתוך 7 ימים. משהודיע העובד למעביד על הכנסתו החייבת האחרת, ינכה ממנה המעביד מס במקור לפי העניין, כאמור בתקנת משנה (ד):


"(ד) עובד שחלה לגביו תקנת משנה (ג) והתחיל לקבל הכנסה חייבת אחרת לאחר מתן הצהרתו, חייב להודיע על כך למעבידו תוך שבוע ימים; הודיע עובד למעביד על קבלת הכנסה חייבת אחרת, ינכה המעביד מהמשכורת החלקית או מהקצבה מס כאמור בתקנת משנה (א), (ב) או (ה), או לפי תוספת ב', לפי העניין."


תקנה 5(ה), לתקנות הניכויים ממשכורת, קובעת לאמור:


"(ה) (1) הוכיח עובד המקבל משכורת בעד משרה נוספת שעליה הצהיר בטופס 0101, או המקבל משכורת חלקית, קצבה, או שכר עבודה מיותר ממעביד אחד, או שיש לו הכנסה חייבת אחרת, להנחת דעתו של פקיד השומה, כי אילו נוכה מס לפי האמור בתוספת א' מסך כל ההכנסה החייבת שיש לו, היה שיעור המס פחות מהשיעור שנקבע בתקנת משנה (א) או (ב) או מהאמור בתוספת ב', רשאי פקיד השומה להורות על הפחתת שיעור הניכוי לפי תקנות משנה (א) או (ב), או לפי תוספת ב' והמעביד ינכה בהתאם להוראותיו.


(2) נציב מס הכנסה רשאי להורות למעבידים, בין באופן כללי ובין למעבידים מסוימים, לערוך את התאמת המס לפי בקשת העובד, מבלי להזדקק לאישורו של פקיד השומה; משעשה כן, חייב המעביד לבצע את ההתאמה."


תקנת משנה (ה) דנה בתיאומי מס: תיאום מס הוא פעולה המתחייבת במצב, שבו קיימת יותר מהכנסת אחת. אם כל אחד מהמשלמים ינכה מס באופן הרגיל, עלול להיווצר

 



תגיות המאמר: חשב שכר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196119 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191333 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161447 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161898 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162144 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162252 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162093 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/214033 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204874 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191916 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182261 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181747 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181665 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181536 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica