חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייעוץ מיני

מאת: ניקול ליקזוגיות ואהבה06/10/2011911 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תחום המיני בפסיכולוגיה מכוון יותר לתפיסה ההתנהגותית של בני הזוג וכיצד הם מתנהגים ואיך מתמודדים עם הבעיה שלהם. בעיות בחיי המין של בני הזוג נובעים כתוצאה מהרבה סיבות שפסיכולוגים מנסים לאתר בזמן הטיפול. יכולים להיות סיבות פיזיולוגיות וסיבות פסיכולוגיות. כתוצאה מהטיפול קיים שיפור אצל מרבית בני הזוג.

בעיות פיזיולוגיות שיכולות להשפיעה על החיי המין של הזוג הן שונות, למשל חוסר זקפה אצל הגבר או יובש בזמן קיום יחסי המין אצל האישה. בעיות פיזיולוגיות יכולות לגרום לאי נוחות אצל שניהם וכתוצאה זה הורס את כל התהליך, הם עסוקים במחשבות על זה וכמובן שלא מצליחים להשתחרר מהתחושה של לחץ. עם הבעיות האלו בני הזוג מגיעים לייעוץ מיני וברוב המקרים פסיכולוג או סקסולוג יכול להפנות אותם לרופא שמתמחה בתחום והבעיה מטופלת בצורה הרפואית.

בעיות פסיכולוגיות הן יותר קשות לטיפול כי הרבה פעמים לוקח זמן עד שהמטופלים מצליחים להסביר מה מפריע להם ואיך הם מרגישים. אם שני בני הזוג מגיעים לטיפול התהליך הופך ליותר קל כיוון שלפסיכולוג חשוב לשמוע את שתי הצדדים וכך לאתר את הבעיה בצורה מהירה יותר.

בעיות פסיכולוגיות יכולות להיות שונות, למשל אצל גברים זה יותר חששות שלא יצליחו לספק את הבת הזוג לשלהם או שמפחדים לאכזב. אצל נשים לרוב קיים חוסר ביטחון בנוגע לגוף שלהן. נשים אחרי הריון ולידה חוששות למראה החיצוני והן חושבות שהגבר שלהן כבר לא נמשך אליהן.

כמובן שפרט לבעיות פיזיולוגיות או פסיכולוגיות קיים גם היבט נוסף שזה ריכוז ושחרור. אצל מרבית בני הזוג שפונים לייעוץ מיני קיימת שכיחות גבוהה של תלונות על רקע זה. כמובן שפסיכולוג מצליח להגיעה לבעיה לא ישר אלא אחרי מספר מפגשים. מתברר שלרבים מפריעים גורמים שונים כגון אור שדולק, רעש חזק או חוסר נוחות במקום מסוים. למשל בזי הזוג שיש להם ילדים, נמצאים כל הזמן במטח שלא יתעוררו ולא יכנסו לחדר או תינוק שיכול להתחיל לבכות. אלו סיבות מספיק טובות שיכולות לגרום לחוסר ריכוז במיטה.

טיפול מיני או יעוץ מיני חייב להתבסס על אמונה בהצלחה ו"שיעורי הבית" שמקבלים בני הזוג מהפסיכולוג. הוא יכול להדריך אותם כיצד עליהם לפעול בשביל לקבל תוצאות טובות יותר. בני הזוג גם חייבים לשמוח אחד על השני ולא להיפגע מהביקורת שעלולה להיות מהצד השני.

 



תגיות המאמר: ייעוץ מיני


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניקול ליק

מאת: ניקול ליקשיפוצים03/09/14815 צפיות
האם יש נזילה? - קודם כל צריך בכלל להבין האם יש נזילה. נשמע טיפשי אך באמת כתם מים לא בהכרח אומר שיש נזילה. מאמר בנושא נזילת מים וכיצד לטפל בה.

מאת: ניקול ליקשיפוצים03/09/14649 צפיות
מאמר בנושא זיפות גגות: כמה עולה זיפות גגות - האם המחיר כולל תיקונים או אחריות?

מאת: ניקול ליקניקיון15/12/11906 צפיות
חברות רבות אפילו אפשר לומר שכל החברות או מוסדות בארץ משתמשים בשירותי ניקיון של חרבה זאת או אחרת. לפי כך אפשר לומר שיש ביקוש רב לשירותי ניקיון ולכן ישנם חברות רבות שמספקות שירותי ניקיון כאלו ואחרים.

מאת: ניקול ליקהפקות אירועים17/10/11795 צפיות
אם החלטתם שאת האירוע שלכם אתם חוגגים בטבע אתם חייבים גם לחשוב על כל הדברים שתצטרכו לכך.

מאת: ניקול ליקצרכנות17/10/115783 צפיות
כאשר מגיעה החורף אנחנו מתחילים לחשוב על מערכות חימום למיניהם וכמובן שאפשר לקנות בקיץ מזגן טוב שהוא גם יהיה בתור מערכת חימום בחורף.

מאת: ניקול ליקניקיון26/09/11793 צפיות
מודעות לניקיון המשרד בשנים האחרונות גדלה וכך גם חברות הניקיון השתדרגו ומציעות מגוון רחב של שירותים. חברות גדולות פונות לחברות ניקיון בשביל לא להחזיק עובד ניקיון רגיל אלא צוות שיבצעו את העבודות ניקיון בצורה מקצועית וטובה.

מאת: ניקול ליקמשפחה וזוגיות - כללי21/09/11941 צפיות
בכל זוגיות יש בעיות ומשברים, לא כולנו יודעים להתמודד איתם וכתוצאה הזוגיות נכנסת ללופ של מריבות בלתי פוסקות. הריחוק שנוצר כתוצאה מהבעיות יכול לגרום לגירושין ופרידה, חשוב בזמן לעצור ולנסות להציל את המערכת היחסים שחשובה לנו.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206434 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204915 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204697 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192807 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182313 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182753 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181908 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica