חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אירועים בטבע והציוד הדרוש לכך

מאת: ניקול ליקהפקות אירועים17/10/2011794 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נכון שבזמן האחרון אנשים יותר ויותר מנסים להרשים את האורחים שלהם באירועים גרנדיוזיים ומרשימים. זוגות צעירים מנסים להמציא משהו מקורי ויפה שחתונה שלהם לא תהיה דומה לאף אחד אחרת, שכל האורחים בסיום האירוע יגידו "וואו, אין חתונה יותר יפה מזאת!" ובאמת זה אפשרי וזה לא בהכרח אמור לעלות יקר.

השכרת ריהוט לאירועים

אם אתם רוצים את האירוע שלכם בטבע, למשל ביער, במערה או בחוף הים אתם חייבים לקחת בחשבון שאת כל הריהוט לצורך זה אתם תצטרכו להשכיר. למשל ריהוט אלטרנטיבי זה מאוד יתאים לחתונה במערה או בחוף הים. כיסאות לא כדאי להשכיר לאירוע שמתרחש בחוף הים אלא אם יש שם קרקע יציבה ולא חול.

כמו כן אתם תצטרכו להשכיר גם את המפות ואת המפיות, את הכלים וסכו"ם. כדי לעשות את כל זה בדרך נוחה עדיף לפנות לחברה שיכולה לספק לכם את כל הציוד הזה יחד. שלא תצטרכו לרוץ ולחפש איפה יש מקום להשכיר את הכיסאות ומערכות הישיבה ואיפה שי את הכלים ועוד. סביר להניח שאם אתם גם לוקחים את כל הפרטים במקום אחד אתם תקבלו הנחה משמעותית.

הבעיה היא כאשר במקום מסוים אין את כל הפריטים שאתם אוהבים ואז באמת אין פתרון אחר אלא לחפש בחברות אחרות או לבקש אם הם יכולים להזמין עבורכם את הפריטים שאתם רוצים.

דבר נוסף שחשוב לחשוב עליו זה כל הקונספט של האירוע שלכם. אם אתם רוצים שחתונתכם תהיה בצבע מיוחד אז עדיף שכל הפריטים הנלווים יהיו באותו צבע. למשל אם בחרתם בצבעים של לבן וסגול אז מומלץ לבקש גם ממעצבת שהפרחים יהיו באותם צבעים אחרת פרחים בצבעים שונים יכולים לפגוע במראה של כל החתונה.

אם גם החלטתם שבחתונה יהיה ריהוט עתיק אז תתאימו לזה גם פריטים יפים מתקופת הביניים, המעצבים יהיו שמחים לעזור לכם ולהתאים את הדברים עבור האירוע שלכם.

על מה חשוב לחשוב?

כמובן שלפני שאתם מזמנים את כל הדברים ואת העיצוב תחשבו טוב טוב על דברים הבאים:

  • כמות המוזמנים
  • מיקום האירוע
  • כמה אתם יכולים להשקיע באירוע
  • האם אתם באמת צריכים את כול הפריטיםהקיימים במפרט?
אם תשקיעו שעה בשאלות האלו ותחשבו אתם תגלו שיש דרכים לצמצם את ההוצאות.

 



תגיות המאמר: ריהוט אלטרנטיבי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניקול ליק

מאת: ניקול ליקשיפוצים03/09/14815 צפיות
האם יש נזילה? - קודם כל צריך בכלל להבין האם יש נזילה. נשמע טיפשי אך באמת כתם מים לא בהכרח אומר שיש נזילה. מאמר בנושא נזילת מים וכיצד לטפל בה.

מאת: ניקול ליקשיפוצים03/09/14649 צפיות
מאמר בנושא זיפות גגות: כמה עולה זיפות גגות - האם המחיר כולל תיקונים או אחריות?

מאת: ניקול ליקניקיון15/12/11906 צפיות
חברות רבות אפילו אפשר לומר שכל החברות או מוסדות בארץ משתמשים בשירותי ניקיון של חרבה זאת או אחרת. לפי כך אפשר לומר שיש ביקוש רב לשירותי ניקיון ולכן ישנם חברות רבות שמספקות שירותי ניקיון כאלו ואחרים.

מאת: ניקול ליקצרכנות17/10/115782 צפיות
כאשר מגיעה החורף אנחנו מתחילים לחשוב על מערכות חימום למיניהם וכמובן שאפשר לקנות בקיץ מזגן טוב שהוא גם יהיה בתור מערכת חימום בחורף.

מאת: ניקול ליקזוגיות ואהבה06/10/11911 צפיות
מרבית הזוגות במוקדם או במאוחר נתקלים בבעיות הנוגעות לחיי המין שלהם. ישנם מספר סיבות לבעיות האלו ובמאמר אפשר לראות את הסיבות וכיצד מטפלים בהן.

מאת: ניקול ליקניקיון26/09/11793 צפיות
מודעות לניקיון המשרד בשנים האחרונות גדלה וכך גם חברות הניקיון השתדרגו ומציעות מגוון רחב של שירותים. חברות גדולות פונות לחברות ניקיון בשביל לא להחזיק עובד ניקיון רגיל אלא צוות שיבצעו את העבודות ניקיון בצורה מקצועית וטובה.

מאת: ניקול ליקמשפחה וזוגיות - כללי21/09/11940 צפיות
בכל זוגיות יש בעיות ומשברים, לא כולנו יודעים להתמודד איתם וכתוצאה הזוגיות נכנסת ללופ של מריבות בלתי פוסקות. הריחוק שנוצר כתוצאה מהבעיות יכול לגרום לגירושין ופרידה, חשוב בזמן לעצור ולנסות להציל את המערכת היחסים שחשובה לנו.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195908 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193004 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182285 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181477 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181575 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181599 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181720 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica