חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מזגנים בחורף

מאת: ניקול ליקצרכנות17/10/20115779 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה נכון שמזגן משמש אותנו בעיקר בתקופת החורף אך זה לא כל כך נכון. ישנם אנשים שמשתמשים במזגן גם לצורך חימום. לפעמים זה יותר נוח מאשר תנורי חימום שונים. כאשר אתם רוכשים מזגן ומתכוונים להשתמש בו גם לצורך חימום אז מומלץ מראש לבדוק האם קיימת אופציית חימום במזגן.

לא זה לא בכול מזגן וגם אם במערכת אוורור שלכם קיימת אופציה כזאת זה לא אומר שהיא תהיה יעילה וחסכונית.

בעיקר מזגנים שיכולים לחמם טוב את הדירה אלו מזגנים מסוג אינוורטר. מאוד יכול להיות שגדם של מזגן אינוורטר יעלה לכם בכמה מאות שקלים יותר מאשר מזגן רגיל אך תאמינו והכסף הזה בסוף יחזור אליכם בחסכון של החשמל. מזגני אינוורטר הטובים ביותר הם מחברות מיצובישי ופנסוניק.

Split inverter

כאשר בחוץ קריר ורטוב אתם משתוקקים לחדר חמים וכוס שוקו חם, במידע ותרכשו מזגן אינוורטר עם מערכת ספליט טמפרטורה בביתכם תמיד תהיה נעימה גם בחורף הקר וגם בקיץ הלוהט.

מזגן אינוורטר בניגוד למערכות חימום מסוגל לשמור על הטמפרטורה הקבוע במשך זמן רב, הוא מגיעה לטמפרטורה הרתויה ומכבה את עצמו וכאשר הטמפרטורה תתחיל לרדת הוא יפעיל את עצמו שוב ובצורת העבודה כזאת הוא מאפשר לצמצם את ההוצאות של החשמל.

לחורף הישראלי מזגנים בטכנולוגיות האלו פשוט מציאה כיוון שאין לנו חורף כמו באירופה שהטמפרטורות צונחות מתחת ל-0 וזה יכול להיות מסוכן עבור המנוע של המזגן וגם בקיץ החם זהו פתרון המושלם להתקרר.

מה יש עוד בחימום?

קיימת מערכת אוורור נוספת שנועדה גם לחימום וזאת מערכת מיוחדת שכוללת יחידת עיבוי אוויר אשר מותקנת יחד עם המנוע ומאפשרת לחמם את החלל במהירות רבה יותר וכן גם לחמם. מערכת עיבוי אוויר גם ניתנת לבחירה מבחינת העוצמות שלה ולכן במידה ויש לכם דירה גדולה יותר או בית אתם יכולים לרכוש מערכת גדולה יותר.

בעקרון אם אתם מעוניינים לחמם את הבית שלכם בעזרת מזגן זה אפשרי ובאמת אפילו מומלץ יותר מאשר לרכוש מערכת חימום ביתי בנוסף לקירור. זה גם חסכוני יותר, במקום שתרכשו שתי מערכות שכל אחד תתפוס מקום כך יש לכם פתרון לשתי עונות במכשיר אחד. דבר חשוב רק שמחייב אתכם לפני הרכישה, זה לבצע מחקר בתחום של המזגנים ולבדוק את הספק ממנו אתם רוכשים את המכשיר. אל תשכחו שאם יש לכם מישהו שמכיר חנות טובה ומוכרת עדיף לפנות לשם. אל תנסו לחסוך כמה שקלים ולקנות בחנות קטנה ולא מוכרת.

 



תגיות המאמר: מזגן אינוורטר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניקול ליק

מאת: ניקול ליקשיפוצים03/09/14814 צפיות
האם יש נזילה? - קודם כל צריך בכלל להבין האם יש נזילה. נשמע טיפשי אך באמת כתם מים לא בהכרח אומר שיש נזילה. מאמר בנושא נזילת מים וכיצד לטפל בה.

מאת: ניקול ליקשיפוצים03/09/14646 צפיות
מאמר בנושא זיפות גגות: כמה עולה זיפות גגות - האם המחיר כולל תיקונים או אחריות?

מאת: ניקול ליקניקיון15/12/11905 צפיות
חברות רבות אפילו אפשר לומר שכל החברות או מוסדות בארץ משתמשים בשירותי ניקיון של חרבה זאת או אחרת. לפי כך אפשר לומר שיש ביקוש רב לשירותי ניקיון ולכן ישנם חברות רבות שמספקות שירותי ניקיון כאלו ואחרים.

מאת: ניקול ליקהפקות אירועים17/10/11794 צפיות
אם החלטתם שאת האירוע שלכם אתם חוגגים בטבע אתם חייבים גם לחשוב על כל הדברים שתצטרכו לכך.

מאת: ניקול ליקזוגיות ואהבה06/10/11910 צפיות
מרבית הזוגות במוקדם או במאוחר נתקלים בבעיות הנוגעות לחיי המין שלהם. ישנם מספר סיבות לבעיות האלו ובמאמר אפשר לראות את הסיבות וכיצד מטפלים בהן.

מאת: ניקול ליקניקיון26/09/11792 צפיות
מודעות לניקיון המשרד בשנים האחרונות גדלה וכך גם חברות הניקיון השתדרגו ומציעות מגוון רחב של שירותים. חברות גדולות פונות לחברות ניקיון בשביל לא להחזיק עובד ניקיון רגיל אלא צוות שיבצעו את העבודות ניקיון בצורה מקצועית וטובה.

מאת: ניקול ליקמשפחה וזוגיות - כללי21/09/11938 צפיות
בכל זוגיות יש בעיות ומשברים, לא כולנו יודעים להתמודד איתם וכתוצאה הזוגיות נכנסת ללופ של מריבות בלתי פוסקות. הריחוק שנוצר כתוצאה מהבעיות יכול לגרום לגירושין ופרידה, חשוב בזמן לעצור ולנסות להציל את המערכת היחסים שחשובה לנו.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214223 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204361 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205263 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194167 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193396 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182913 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica