חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכונאות רכב ועוד

מאת: ניב לתחבורה ורכב - כללי09/10/2011812 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שוק ענף הרכב בישראל שובר מדי שנה את השיאים של עצמו. במדינתנו הקטנה, מתווספים מדי שנה אלפי רכבים חדשים ועולים על כבישי ארצנו הצפופים. ריבוי הרכבים בשנים האחרונות לעומת מיעוט פיתוח תשתיות נהיגה מובילים לתקלות רבות ברכבים הישנים והחדשים כאחד בעקבות נהיגה צפופה ו"מפוקקת",תאונות ותקלות שונות במנגנוני הרכבים.

לצד ריבוי  הרכבים מתווספים יותר ויותר מוסכי שירות מורשים לכלל סוגי הרכב השונים. הטיפולים הנפוצים במוסכים אלו הינם בתחום מכונאות כלי הרכב השונים. בכל מוסך מורשה למאזדה (הרכב הנמכר ביותר בישראל בשנים האחרונות) תמצאו מחלקת מכונאות רכב המתמחה בשירותי מוסך למאזדה ובכך למעשה תהיו בטוחים שמי שמטפל לכם ברכב מכיר באופן המקצועי ביותר את כל חלקי הרכב השונים. אותו כנ"ל תמצאו במוסך מורשה לפורד המעניק שירותי מוסך לפורד ובעוד מספר מוסכים מורשים לחברות ייצור אחרות.

תקלות קטנות מובילות לבעיה גדולה...

כלי רכב פרטיים דורשים מאיתנו תחזוקה שוטפת וטיפולים חוזרים ונשנים על מנת לשמר את יכולות הרכב באופן התקין ביותר. כיום, תמצאו בכל רכב חדיש מערכת אוטומאטית המתריעה על תקלה כזו או אחרת באמצעות דליקת נורות אזהרה. תקלות קלות שלא יטופלו במהירות יהפכו במהרה לבעיה או סדרה של ליקויים מכאניים שיובילו אתכם להוצאות כספיות גדולות ומיותרות.

שמירה על הרכב וטיפולים על פי הוראות יצרן מעניקים לכם "שקט נפשי" בכל הקשור לתקלות מכאניות ברכבים חדשים וישנים כאחד. אם לדוגמא,אתם מחזיקים ברכבי מאזדה אל תסתפקו בשירותי מוסך מאזדה שאינו מוסך מורשה למאזדה המוסמך על פי הוראות יצרן הרכב לכלל טיפולי מכונאות הרכב ועוד.מוסך מורשה למאזדה לצורך הדוגמא,יאתר בקלות בעיות קלות כחמורות וידע לטפל בהן בצורה ההולמת ביותר על פי הוראות יצרן. במידה ואתם בעליהם של רכבי פורד יש ליישם את אותו עניין במוסך מורשה לפורד בלבד ובכך למנוע מעצמכם אי נעימות שיכולה להיגרם כתוצאה מטיפול בסתם מוסך לפורד.

זה לא רק המוסך זה המטפל,זה בעיקר הצוות שמטפל...

כאשר אתם מכניסים את הרכב לטיפול בכל מוסך חשוב שתפקחו את העיניים ותראו מי הצוות שמטפל ברכב שלכם. אל תתפשרו על אנשי מקצוע מתחילים שאינם מיומנים ועלולים לגרום לנזקים גדולים יותר. בחרו את המוסך המורשה לרכבכם באופן מדוקדק ובכל תוכלו להבטיח לרכבם טיפול אמין,מקצועי ושירות ללא דופי.

הצוות מרכז שירות מורשה למאזדה ופורד מהווה מוסך מורשה למאזדה ובנוסף מוסך מורשה לפורד. מרכז השירות של הצוות ממוקם בתל אביב ומהווה מרכז שירות ארצי על פי הסטנדרטים הבינלאומיים של קבוצת "דלק מוטורוס",יבואנית רכבי מאזדה ופורד לישראל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אינדקס מרפאות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניב ל

מאת: ניב לריהוט 26/03/14925 צפיות
פינוי דירה נעשה במקרים של העברת הדירה לדייר חדש, בעת השכרתה או בעת מעבר דירה לאחר ירושה. פעמים רבות, נעשה פינוי הדירה גם במקרים בהם דייריו עוזבים לדיור מוגן או מוסד אחר

מאת: ניב לאורטופדיה ופיזותרפיה06/11/13874 צפיות
כסא גלגלים הוא מוצר שחייב לספק נוחות מקסימלית לאדם שיושב עליו, ולכן יש להקפיד על מספר אלמנטים, הקשורים לנוחות בעת בחירת כסא גלגלים מתאים לכל אלה הזקוקים לו.

מאת: ניב לאורטופדיה ופיזותרפיה06/11/13824 צפיות
כסא גלגלים הוא מוצר שחייב לספק נוחות מקסימלית לאדם שיושב עליו, ולכן יש להקפיד על מספר אלמנטים, הקשורים לנוחות בעת בחירת כסא גלגלים מתאים לכל אלה הזקוקים לו.

מאת: ניב לעיצוב פנים05/11/13943 צפיות
הפעולה הראשונה שעליכם לבצע בבואכם לרכוש ציוד למסעדות, הוא לבחור את מה שאתם באמת צריכים. סביר להניח כי מכונות אספרסו זהו ציוד בסיסי שתצטרכו לרכוש בשלב די מוקדם של פתיחת המסעדה

מאת: ניב לגיל הזהב05/11/137023 צפיות
אנשים מבוגרים אשר מרותקים למיטתם וסובלים מבעיות של בריחת שתן זקוקים לסדינים למבוגרים, על מנת שאלה יספגו את השתן בצורה טובה ותישמר ההיגיינה היטב.

מאת: ניב לקניות 04/11/13968 צפיות
כל ארכיב צריך להציע מגוון של מדפי אחסנה קלה, אשר יאפשרו לאחסן בו כמות גדולה ביותר של מסמכים כאלה ואחרים, וישמרו עליהם בצורה הטובה ביותר שניתן.

מאת: ניב לשיפוצים03/11/13867 צפיות
אם גיליתם כי אחד מקרובי המשפחה שלכם סובל מנטיה אובססיבית לאגור חפצים אשר אין בהם כל צורך, נראה כי מדובר על תופעה של אגרנות כפייתית. העזרה אשר אנו יכולים להושיט לאנשים אלה, עזרה בנקיון הדירה שלהם ובסידורה אחת לכמה זמן יכולה להועיל

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213601 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204192 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205116 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192549 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181361 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181321 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181525 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica