חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת רכב בישראל

מאת: ליבובליסינג והשכרת רכב10/10/20111173 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השכרת רכב בישראל

שירותי השכרת רכב בישראל התפתחו מאוד בשנים האחרונות, גם משום שההבנה שתיירים שמגיעים לארץ מעוניינים בדרך פשוטה ויעילה לטייל בארץ וגם מתוך הכרה שגם הישראלים עצמם נזקקים מדי פעם לשירותים אלה. אלה הן שתי הסיבות העיקריות לכך שהיום ניתן למצוא חברות רבות העוסקות בתחום, ושישנה ביניהן תחרות גדולה על שוק משכירי הרכבים.

מכל הסיבות הנכונות

ישנן מספר סיבות לכך שאנשים מעוניינים בשירותי השכרת רכב בישראל:

·         תיירים שמגיעים מחו"ל ורוצים לתור את הארץ לאורכה ולרוחבה בקלות ובנוחות. כלי תחבורה שכור שתמוד אליהם מאפשר להם להגיע לכל מקום שירצו, בלי להיות תלויים בקבוצה מאורגנת או בתחבורה הציבורית, ומאפשר להם לטייל בקצב שלהם.

·         ישראלים שמעוניינים לשכור רכב לצרכים מיוחדים כגון טיול משפחתי שמצריך אוטו יותר גדול או רכב שטח, אירועים שאליהם רוצים להגיע בכלי תחבורה מפואר ומרשים ועוד.

·         ישראלים שמעוניינים לחסוך בהוצאות התחזוקה של רכב ומעדיפים לבצע השכרת רכב בישראל, מה שמאפשר להם גם להחזיר אותו בתקופות בהן לא נדרש להם שימוש תדיר בו.

התנאים

כל חברת השכרת רכב בישראל מציבה תנאים מסוימים לביצוע עסקת ההשכרה, התלויים במספר פרמטרים:

גיל השוכר – ישנן חברות המגבילות את הגיל המאפשר לבצע עסקת השכרה לגיל 21 ואחרות מחמירות ומגבילות אותו לגיל 24, על מנת להבטיח את עצמן ואת הנהגים ככל שאפשר. ישנן חברות המאפשרות לבני 24-21 לשכור רכב רק בתוספת תשלום עבור ביטוח מיוחד ו/או כערבות לכך שינהגו ברכב בזהירות, תרתי משמע.

זמן החזקת רישיון הנהיגה – לא כל חברות השכרת רכב בישראל מאפשרות לנהג חדש לשכור רכב, מתוך חשש לביטחונות ולביטחון כלי התחבורה בו ינהג. חלק מהחברות מאפשרות רק למי שמחזיק ברישיון לפחות שנה לקבל את השירות, וחלקן בכל זאת מאפשרות לנהגים חדשים לקבל שירות, אולם רק בתוספת תשלום.

תנאם נוספים – על מנת לממש את העסקה השוכר צריך להחזיק בכרטיס אשראי שרשום על שמו ולהציג לנציג החברה תעודת זהות ורישיון נהיגה בתוקף. אם מעוניינים שאדם נוסף יוכל לנהוג ברכב ניתן להסדיר זאת בתוספת תשלום, כמובן אם אותו אדם עומד בתנאים הבסיסיים שמציגה החברה.

מה שבטוח – ישנן שלוש דרגות של ביטוח, כשהדרגה הנמוכה יותר כוללת אך ורק ביטוח בסיסי שהינו חובה על פי החוק. הדרגה השנייה כוללת מצבים של גניבה או של תאונה שבה הרכב נפגע לחלוטין (טוטאל-לוסט) והדרגה השלישית כוללת גם השתתפות של חברת הביטוח במקרים של תאונות קלות יותר. אין ספק שהדרגה השלישית היא הבטיחותית ביותר, למרות שהיא, כמובן, כרוכה בתוספת של לא מעט כסף.

כלי תחבורה לפי שעה

בעבר חברות השכרת רכב בישראל חייבו את לקוחותיהם לשכור את כלי התחבורה בו בחרו למשך 24 שעות לפחות, אולם היום ישנן חברות המאפשרות גם שימוש ברכב למשך כמה שעות בלבד, כשהתשלום, כמובן, זול יותר. אין ספק שבתחום זה חל שיפור משמעותי בשירותי השכרת רכב בישראל, ומי שצריך אוטו רק לכמה שעות – בהחלט יוכל למצוא מענה לצרכיו.

סיכום

לאחר שאתם יודעים קצת יותר על שירותי השכרת רכב בישראל, כל מה שנותר לכם הוא לבצע סקור שוק ולבחור בחברה המציעה לכם את חבילת השירות המתאימה ביותר לצורכיכם הן מבחינת סוג הרכב, הן מבחינת תנאי ההשכרה והן מבחינת גובה התשלום. והעיקר – שתהיה לכם נסיעה טובה ודרך צלחה!

 



תגיות המאמר: השכרת רכב בישראל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליבוב

מאת: ליבובאומנות - כללי10/10/111449 צפיות
מסגר, בהגדרתו, הוא בעל מקצוע המתמחה ביצירת חפצים מברזל או מפלדה. את החפצים הוא יוצר תוך שימוש בכלי עבודה שונים אשר באמצעותם הוא משנה את צורתו של החומר ויוצר ממנו חפץ שימושי, דקורטיבי או כל חפץ אחר – בהתאם לצורך.

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111351 צפיות
האם הבית שלכם הוא אכן המקום בו אתם מרגישים מוגנים מפני כל צרה ופגע?

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111313 צפיות
בליבם של הורים רבים מקנן חשש תמידי לגבי ההתנהלות של הילד בשעות הפעילות בגן הילדים; האם טוב לו? האם הגננת מתנהגת אליו ברגישות הנכונה, בחמימות הרצויה?

מאת: ליבובאבטחת הבית10/10/111304 צפיות
כיום, ידוע לכל על חשיבותן של מצלמות אבטחה. הן מותקנות במקומות רבים ומגוונים ולעיתים אנו אפילו לא יודעים על קיומן. הן משרות תחושת ביטחון, הן ממלאות תפקיד של תיעוד ואף תפקיד של הרתעה.

מאת: ליבובקייטרינג27/09/111187 צפיות
רבים מבני החסידות מתארגנים עקב החג הקרב ובא בפתחו אל בתי ישראל. חסידויות שונות ברחבי הארץ מתארגנים לחג בצורה לוגיסטית מתוכננת עד מאוד החל בהעמדת ספסלים לבחורי הישיבות בשעת התפילות וכלה בהזמנת שירותי קיטרינג עבור מאות המתפללים יראי השם שבקשתם היא אחת, "עננו ביום גדול זה"

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי27/09/111124 צפיות
בעידן מודני כמו שלנו, אין זה מפליא למצוא כמעט בכל מקום את פלאי הטכנולוגיה המתקדמת; מכוניות אוטומטיות, רובוטים אוטומטיים, מכונות אוטומטיות לממכר משקאות, ואפילו דלתות אוטומטיות. על פניו נראה לכולנו שהשימוש במכשירים אוטומטיים הוא עדיף עשרת מונים על פני המכשירים שאינם אוטומטיים

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי27/09/111120 צפיות
ארץ ישראל הינה זבת חלב ודבש, אמרו המקורות. היא ניחנה ביופי ובתצורות נוף מגוונות מאוד ביחס לשטחה הקטן, במוחות גדולים רבים שבנו בה תעשייה משגשגת ואינספור מיזמי היי-טק מצליחים, בפירות ובירקות עם טעם מופלא שמיוצאים ללקוחות רבים ומרוצים באירופה, ביפי ירושלים. אין ספק, הארץ הזו בורכה לא מעט – עד שזה מגיע לתחום מזג האוויר במרכז הארץ. כי עם בוא חודשי הקיץ, כל שברצון תושבי המרכז הוא להתברך במזגנים הפועלים ללא לאות לעצור את השרב הנורא הזה שמכה בנו.

מאמרים נוספים בנושא ליסינג והשכרת רכב

מאת: אבי דוידיליסינג והשכרת רכב02/01/205318 צפיות
איזה רכב כדאי לנהג חדש לקנות

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192950 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181343 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב17/02/181338 צפיות
הבחירה של דגם הרכב היא דבר שנתון לשיקול דעת בעלי השמחה והאופן שבו הם מעוניינים לחגוג את האירוע המשמח שלהם, ואם זה אומר כי לימוזינות מרגישות הרכב הכי אידיאלי לאותה הנסיעה אז בהחלט זו הדרך שבה יכולים לפעול כי לימוזינה היא לא כלי רכב אשר מיועד לאנשים עשירים בלבד ובהחלט לא רק עבור חתונה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב22/05/172904 צפיות
בארץ ישנם ציי רכב יוקרה שבהן גם רכבים מסוג לימוזינה שיכולים לכבד כל סוג של מעמד ולהציע סוגים נהדרים של פינוק שחייבים לחוות לפחות פעם אחת בחיים האלה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב13/03/172382 צפיות
בשביל מה קיימים רכבים מפוארים כדוגמת לימוזינה? רכב כזה ארוך שיש בו אבזורים יוקרתיים ואורך שמזכיר חיבור של שני רכבים יחדיו חייב לספק תוכן שפונה אל אנשים רבים כמענה לרמה כזו של פופולאריות.

מאת: ליאורליסינג והשכרת רכב02/02/162105 צפיות
השכרת רכבים בארץ מאפשרת למי שזקוק לרכב צמוד לתקופת זמן קצרה לקבל את מבוקשו. השכרת רכב בעולם התחילה בשנת 1918 ברחוב צדדי בעיר שיקגו שבארצות הברית. מאז מכוניות הפכו לדבר שכיח ונפוץ וכך גם חברות השכרת רכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica