חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצלמות במעגל סגור בגן ילדים

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/20111313 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מצלמות במעגל סגור בגן ילדים

בליבם של הורים רבים מקנן חשש תמידי לגבי ההתנהלות של הילד בשעות הפעילות בגן הילדים; האם טוב לו? האם הגננת מתנהגת אליו ברגישות הנכונה, בחמימות הרצויה? אולי חלילה מתוך רצון להשליט משמעת היא משתמשת בכוח גופני ברמה כזו או אחרת? אולי לא בכל רגע ורגע היא נוכחת בגן? אולי הגננת היא בעצם מקסימה אך ילדי הגן אלימים האחד כלפי השני ולגננת קשה להתגבר על התופעה ולמגר אותה?

בשל חששות כגון אלו שפורטו לעיל ובשל חששות נוספים, שונים ומגוונים, הורים רבים מבקשים להציב בגן הילדים שבו לומד ילדם, מצלמות במעגל סגור.

להצבת מצלמות במעגל סגור יש צדדים לכאן ולכאן. יש צד בעד ויש- נגד.

בעד

כאשר ניתנת להורים האפשרות לצפות ב"און ליין" במתרחש בין כתלי הגן הם רגועים הרבה יותר. עצם הידיעה שהם יודעים שבכל רגע נתון ניתן לצפות במתרחש, אם לטובה ואם לרעה, נוסכת בהם תחושת ביטחון. הורים שיש להם סיבה מוצקה לחשוד בטיב התנהגותה של הגננת אף ישתמשו באופציה הזאת ויצפו במצלמה.

הורים לילד שחוזר הביתה מוכה יום אחר יום והגננת לא מנדבת הסברים מניחים את הדעת, יקפצו גם הם על האפשרות של מצלמה במעגל סגור. כך יוכלו לצפות במתרחש בתוככי הגן בכל רגע נתון.

הורים לילד שמאוד חרד להגיע לגן או מאוד סגור מבחינה רגשית גם כן ישושו על האפשרות הזו.

התקנת מצלמות במעגל סגור מעולה לגנים שבהם הילדים לא יכולים לספר על המתרחש בגן בשל גילם הצעיר, כגון תינוקות או בשל מוגבלות אחרת, כגון שיתוק.

כמובן שיש צד נוסף לענין שמתנגד להתקנת המצלמה:

הורים שמבקשים להתקין מצלמות במעגל סגור בגן שבו לומדים ילדיהם פוגעים עמוקות בתחושת האמון של הגננת. גננת בגן כזה תחוש שההורים לא סומכים עליה ואינם מסתפקים באינפורמציה שהיא מוסרת להם.

מלבד התחושה הזו, גננת אינה מעונינת להיות מוצלמת ומשודרת בכל רגע. בעצם כל אדם חש אי נעימות כאשר כל מילה וכל תנועה שלו מתועדת. גם הגננת הטובה בעולם צריכה לעיתים להרים את קולה על מנת להשליט משמעת בגן או לנהוג באסרטיביות ברמה מסוימת. חוסר הנוחות הזה דומה לאמא בביתה. גם אמא ששלמה עם עצמה בהתנהגותה עם ילדיה, לא רוצה להיות חשופה לעין כל.

אם נסכם את הנאמר הרי שיש שני צדדים למטבע ויש לבדוק כל מקרה לגופו.

שנשמע בשורות טובות!

 



תגיות המאמר: מצלמות במעגל סגור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליבוב

מאת: ליבובאומנות - כללי10/10/111449 צפיות
מסגר, בהגדרתו, הוא בעל מקצוע המתמחה ביצירת חפצים מברזל או מפלדה. את החפצים הוא יוצר תוך שימוש בכלי עבודה שונים אשר באמצעותם הוא משנה את צורתו של החומר ויוצר ממנו חפץ שימושי, דקורטיבי או כל חפץ אחר – בהתאם לצורך.

מאת: ליבובליסינג והשכרת רכב10/10/111174 צפיות
שירותי השכרת רכב בישראל התפתחו מאוד בשנים האחרונות, גם משום שההבנה שתיירים שמגיעים לארץ מעוניינים בדרך פשוטה ויעילה לטייל בארץ וגם מתוך הכרה שגם הישראלים עצמם נזקקים מדי פעם לשירותים אלה.

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111351 צפיות
האם הבית שלכם הוא אכן המקום בו אתם מרגישים מוגנים מפני כל צרה ופגע?

מאת: ליבובאבטחת הבית10/10/111304 צפיות
כיום, ידוע לכל על חשיבותן של מצלמות אבטחה. הן מותקנות במקומות רבים ומגוונים ולעיתים אנו אפילו לא יודעים על קיומן. הן משרות תחושת ביטחון, הן ממלאות תפקיד של תיעוד ואף תפקיד של הרתעה.

מאת: ליבובקייטרינג27/09/111187 צפיות
רבים מבני החסידות מתארגנים עקב החג הקרב ובא בפתחו אל בתי ישראל. חסידויות שונות ברחבי הארץ מתארגנים לחג בצורה לוגיסטית מתוכננת עד מאוד החל בהעמדת ספסלים לבחורי הישיבות בשעת התפילות וכלה בהזמנת שירותי קיטרינג עבור מאות המתפללים יראי השם שבקשתם היא אחת, "עננו ביום גדול זה"

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי27/09/111124 צפיות
בעידן מודני כמו שלנו, אין זה מפליא למצוא כמעט בכל מקום את פלאי הטכנולוגיה המתקדמת; מכוניות אוטומטיות, רובוטים אוטומטיים, מכונות אוטומטיות לממכר משקאות, ואפילו דלתות אוטומטיות. על פניו נראה לכולנו שהשימוש במכשירים אוטומטיים הוא עדיף עשרת מונים על פני המכשירים שאינם אוטומטיים

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי27/09/111120 צפיות
ארץ ישראל הינה זבת חלב ודבש, אמרו המקורות. היא ניחנה ביופי ובתצורות נוף מגוונות מאוד ביחס לשטחה הקטן, במוחות גדולים רבים שבנו בה תעשייה משגשגת ואינספור מיזמי היי-טק מצליחים, בפירות ובירקות עם טעם מופלא שמיוצאים ללקוחות רבים ומרוצים באירופה, ביפי ירושלים. אין ספק, הארץ הזו בורכה לא מעט – עד שזה מגיע לתחום מזג האוויר במרכז הארץ. כי עם בוא חודשי הקיץ, כל שברצון תושבי המרכז הוא להתברך במזגנים הפועלים ללא לאות לעצור את השרב הנורא הזה שמכה בנו.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222787 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223096 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211368 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211326 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica