חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסגר- אנציקלופדיה מקוצרת

מאת: ליבובאומנות - כללי10/10/20111446 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסגר

מסגר, בהגדרתו, הוא בעל מקצוע המתמחה ביצירת חפצים מברזל או מפלדה. את החפצים הוא יוצר תוך שימוש בכלי עבודה שונים אשר באמצעותם הוא משנה את צורתו של החומר ויוצר ממנו חפץ שימושי, דקורטיבי או כל חפץ אחר – בהתאם לצורך. שינוי צורה של חומר קשיח שכזה מצריך, בדרך כלל, חימום של החומר על לדרגה בה הוא גמיש יותר וניתן לעיצוב, כאשר ידיו האמונות של אותו מסגר אמורות לעצב אותו מחדש בדיוק בצורה הדרושה. בין המוצרים שמייצרים בעלי מקצוע מסוג זה: שערים, סורגים, מעקות, פסי רכבת, כלי עבודה, כלי בישול, כלי נשק, רהיטים (רהיטי ברזל המשמשים בעיקר לנוי), פסלים ועוד.

שיטת העבודה

כאמור, על מנת שניתן יהיה לעצב את הברזל או את הפלדה בצורה הרצויה, יש לחמם את החומר עד שהוא מגיע למצב של "מוצקות גמישה". החימום מתבצע באמצעות גז או פחם, המשיגים חום מאוד גבוה אך כזה שניתן לשלוט בו בהתאם לצורך. כשהחומר מגיע למצב האופטימאלי, הוא מעוצב על ידי מסגר בעל ידי זהב והופך להיות מוצר נוי או כל מוצר אחר – בהתאם לדרישות הלקוח.

הבחירה

למרות שהיום הרבה ממוצרי הפלדה והברזל מיוצרים במפעלים תעשייתיים, הרי שאין כמו לרכוש מוצר שיוצר על ידי מסגר במסגרייה הפרטית שלו. אחרי הכול, תמיד עדיף להזמין מוצר מבעל מקצוע שאתם בטוחים שיודע את עבודתו ושיוכל ליצור עבורכם מוצר בהתאמה אישית. כך למשל, אם אתם זקוקים לסורגים, אתם תמיד יכולים לפנות לחנות המציעה מוצרי מדף מוגמרים ולבקש שיתקינו לכם את הסורגים שאהבתם ביותר מבין הדגמים הקיימים. אולם, אם תיגשו אל מסגר, תסבירו לו בדיוק מה אתם מבקשים ואיזה סגנון אתם מעדיפים, הוא ייצר עבורכם סורגים שיתאימו בצורה אופטימאלית גם לטעמכם האישי וגם לעיצוב הכללי של הבית. מסיבות אלה מומלץ מאוד לבדוק את האפשרות הזאת לפני שפונים לפתרון הקל של מוצר מדף, כי גם אם זה ייקח עוד קצת זמן, סביר להניח שאת התוצאה תאהבו הרבה יותר.

הדרך

אם החלטתם שאכן פנייה אל מסגר מקצועי היא אפשרות שאתם רוצים לבדוק, מומלץ קודם כל לנסות להשיג המלצות על בעל מקצוע טוב שמבצע עבודה איכותית. אם תהיה בידיכם המלצה שכזאת היא תהווה צעד ראשון בדרך להבטיח שתוכלו ליהנות מאוד מהמוצר שתקבלו. אבל, גם אם אין לכם אפשרות להשיג המלצה על מסגר מקצועי, תוכלו לבצע חיפוש באינטרנט, שם תוכלו למצוא הרבה מאוד אתרים של מסגריות מקצועיות, שבעליהן ישמחו לבצע עבורכם את העבודה. מומלץ לבחור באותה מסגרייה שיש לה מספיק שנות ניסיון בתחום ואשר מייצרת מוצרים בסגנון שמתאים לטעם האישי שלכם, ואם היא משרתת לקוחות גדולים ומוכרים – זה בהחלט יכול להוסיף לה נקודות זכות. במידה שתבחרו אותה על פי הקריטריונים הללו, רוב הסיכויים שגם תמצאו בה מסגר שישמח לעמוד לשירותכם וליצור עבורכם כל מוצר ברזל או פלדה שתבקשו. בהצלחה!

 



תגיות המאמר: מסגר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליבוב

מאת: ליבובליסינג והשכרת רכב10/10/111172 צפיות
שירותי השכרת רכב בישראל התפתחו מאוד בשנים האחרונות, גם משום שההבנה שתיירים שמגיעים לארץ מעוניינים בדרך פשוטה ויעילה לטייל בארץ וגם מתוך הכרה שגם הישראלים עצמם נזקקים מדי פעם לשירותים אלה.

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111350 צפיות
האם הבית שלכם הוא אכן המקום בו אתם מרגישים מוגנים מפני כל צרה ופגע?

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111313 צפיות
בליבם של הורים רבים מקנן חשש תמידי לגבי ההתנהלות של הילד בשעות הפעילות בגן הילדים; האם טוב לו? האם הגננת מתנהגת אליו ברגישות הנכונה, בחמימות הרצויה?

מאת: ליבובאבטחת הבית10/10/111303 צפיות
כיום, ידוע לכל על חשיבותן של מצלמות אבטחה. הן מותקנות במקומות רבים ומגוונים ולעיתים אנו אפילו לא יודעים על קיומן. הן משרות תחושת ביטחון, הן ממלאות תפקיד של תיעוד ואף תפקיד של הרתעה.

מאת: ליבובקייטרינג27/09/111186 צפיות
רבים מבני החסידות מתארגנים עקב החג הקרב ובא בפתחו אל בתי ישראל. חסידויות שונות ברחבי הארץ מתארגנים לחג בצורה לוגיסטית מתוכננת עד מאוד החל בהעמדת ספסלים לבחורי הישיבות בשעת התפילות וכלה בהזמנת שירותי קיטרינג עבור מאות המתפללים יראי השם שבקשתם היא אחת, "עננו ביום גדול זה"

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי27/09/111122 צפיות
בעידן מודני כמו שלנו, אין זה מפליא למצוא כמעט בכל מקום את פלאי הטכנולוגיה המתקדמת; מכוניות אוטומטיות, רובוטים אוטומטיים, מכונות אוטומטיות לממכר משקאות, ואפילו דלתות אוטומטיות. על פניו נראה לכולנו שהשימוש במכשירים אוטומטיים הוא עדיף עשרת מונים על פני המכשירים שאינם אוטומטיים

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי27/09/111120 צפיות
ארץ ישראל הינה זבת חלב ודבש, אמרו המקורות. היא ניחנה ביופי ובתצורות נוף מגוונות מאוד ביחס לשטחה הקטן, במוחות גדולים רבים שבנו בה תעשייה משגשגת ואינספור מיזמי היי-טק מצליחים, בפירות ובירקות עם טעם מופלא שמיוצאים ללקוחות רבים ומרוצים באירופה, ביפי ירושלים. אין ספק, הארץ הזו בורכה לא מעט – עד שזה מגיע לתחום מזג האוויר במרכז הארץ. כי עם בוא חודשי הקיץ, כל שברצון תושבי המרכז הוא להתברך במזגנים הפועלים ללא לאות לעצור את השרב הנורא הזה שמכה בנו.

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223256 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223538 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223282 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205139 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205182 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206118 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192330 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica