חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גם לחסידים מגיע קייטרינג

מאת: ליבובקייטרינג27/09/20111186 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שירותי קיטרינג אצל מוסדות חסידים

רבים מבני החסידות מתארגנים עקב החג הקרב ובא בפתחו אל בתי ישראל. חסידויות שונות ברחבי הארץ מתארגנים לחג בצורה לוגיסטית מתוכננת עד מאוד החל בהעמדת ספסלים לבחורי הישיבות בשעת התפילות וכלה בהזמנת שירותי קיטרינג עבור מאות המתפללים יראי השם שבקשתם היא אחת, "עננו ביום גדול זה"

מדוע חסידים נזקקים עבור שירותי קייטרינג?
קהילות של חסידים רבות פזורים בכל הארץ הרחבה וזאת משום שאין באפשרות כל האנשים הצידיקים לחיות באותה עיר שבה האדמור גר כיוון שאותה עיר יקרה/ או שאין דירות מתאימות לזוגות צעירים/ או שהורי האישה מתגוררים בעיר אחרת מהרב.
כל הסיבות הללו מביאות את החסידים להתקהל בימים טובים ומרוממים כדוגמת ראש השנה ויום הכיפורים בבתי הכנסיות של הרבי הקדוש אותו הם מעריצים וממנו כח וחיות נמשכים למשך כל השנה כולה. ערב חג הכל לבן, שירותי קיטרינג ממהרים להכניס את התבשילים האחרונים למקומות הרצויים על מנת שכמויות האוכל הענקיות ישארו במיטבם ויהיו ראויים לאכילת בשר ודם קדושים.

מה היו עושים ללא שירותי קייטרינג?
הרי לפי דברי ההקדמה הובן שכל מאות החסידים היראים מגיעים ללון ולאכול בעיר אחרת. כמובן שבליווי כל המשפחה כולל הילדים והצאן. האם חשבתם על כך כיצד נערכים לקליטת כאלו כמויות ענק? היכן משכיבים כל כך הרבה משפחות? היכן יאכילו את כל המשפחות? ושאלת המחץ היא, מי באמת יבשל את כל האוכל לכבוד החג?
היום יעמיד במשפט כל יצורי עולמים חג ראש השנה הוא כמו כל החגים. לא צמים בו, אלא להיפך רעבים בו יותר, אחרי שמתפללים כל כך הרבה ומוציאים בו כל כך הרבה אנרגיה רוחנית ופיזית אזי הגוף מצריך אגירת כוחות מחודשים על מנת להמשיך לבקש ולהתחנן ממלך כל יכול.

משום כך נוצר שירותי קייטרינג היוזמה היא בגלל אותם מקריים מיוחדים שאין אפשרות לעבור את האירועים ללא השירותים המיוחדים הללו.

שנה חדשה עומדת לחול על כל העם היהודי ועל כל העולם כלל, תפילות כולם תעלנה יחד אל בורא מרומים בתקווה שהאוכל יתן את אותותיו ויתן הרבה כח וחיזוק להמשיך להתפלל ולבקש מהשם.

 



תגיות המאמר: שירותי קייטרינג


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליבוב

מאת: ליבובאומנות - כללי10/10/111447 צפיות
מסגר, בהגדרתו, הוא בעל מקצוע המתמחה ביצירת חפצים מברזל או מפלדה. את החפצים הוא יוצר תוך שימוש בכלי עבודה שונים אשר באמצעותם הוא משנה את צורתו של החומר ויוצר ממנו חפץ שימושי, דקורטיבי או כל חפץ אחר – בהתאם לצורך.

מאת: ליבובליסינג והשכרת רכב10/10/111172 צפיות
שירותי השכרת רכב בישראל התפתחו מאוד בשנים האחרונות, גם משום שההבנה שתיירים שמגיעים לארץ מעוניינים בדרך פשוטה ויעילה לטייל בארץ וגם מתוך הכרה שגם הישראלים עצמם נזקקים מדי פעם לשירותים אלה.

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111350 צפיות
האם הבית שלכם הוא אכן המקום בו אתם מרגישים מוגנים מפני כל צרה ופגע?

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111313 צפיות
בליבם של הורים רבים מקנן חשש תמידי לגבי ההתנהלות של הילד בשעות הפעילות בגן הילדים; האם טוב לו? האם הגננת מתנהגת אליו ברגישות הנכונה, בחמימות הרצויה?

מאת: ליבובאבטחת הבית10/10/111303 צפיות
כיום, ידוע לכל על חשיבותן של מצלמות אבטחה. הן מותקנות במקומות רבים ומגוונים ולעיתים אנו אפילו לא יודעים על קיומן. הן משרות תחושת ביטחון, הן ממלאות תפקיד של תיעוד ואף תפקיד של הרתעה.

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי27/09/111122 צפיות
בעידן מודני כמו שלנו, אין זה מפליא למצוא כמעט בכל מקום את פלאי הטכנולוגיה המתקדמת; מכוניות אוטומטיות, רובוטים אוטומטיים, מכונות אוטומטיות לממכר משקאות, ואפילו דלתות אוטומטיות. על פניו נראה לכולנו שהשימוש במכשירים אוטומטיים הוא עדיף עשרת מונים על פני המכשירים שאינם אוטומטיים

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי27/09/111120 צפיות
ארץ ישראל הינה זבת חלב ודבש, אמרו המקורות. היא ניחנה ביופי ובתצורות נוף מגוונות מאוד ביחס לשטחה הקטן, במוחות גדולים רבים שבנו בה תעשייה משגשגת ואינספור מיזמי היי-טק מצליחים, בפירות ובירקות עם טעם מופלא שמיוצאים ללקוחות רבים ומרוצים באירופה, ביפי ירושלים. אין ספק, הארץ הזו בורכה לא מעט – עד שזה מגיע לתחום מזג האוויר במרכז הארץ. כי עם בוא חודשי הקיץ, כל שברצון תושבי המרכז הוא להתברך במזגנים הפועלים ללא לאות לעצור את השרב הנורא הזה שמכה בנו.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192880 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183087 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182294 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181701 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181447 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181506 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica