חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנהיג

מנהיג.
למה מנהיג? מנהיג תפקידו להנהיג, לשלוט, להוביל, ולהיות אחראי על ציבור של אזרחים.
מנהיג והאזרחים או החברים יוצרים מציאות שיש בה אידיאולוגיה משותפת, שמשתקפת כמדינה, מפלגה, תנועה, קבוצה ועוד.
כשיש מנהיג שמנהיג ישנם אנשים שמונהגים, וכשיש שליט ששולט ישנם אנשים שנשלטים.
כשיש לאנשים צורך ונזקקות רגשית למנהיג, תמיד יהיה מי שצריך ונזקק רגשית להנהיג.
כשיש לאנשים צורך ונזקקות רגשית לשליט, תמיד יהיה מי שצריך ונזקק רגשית לשלוט.
התלות ההדדית בין מנהיג ומונהגים, בין שליט ונשלטים הוא על בסיס של אינטרס רגשי הדדי.
לאינטרס הרגשי ההדדי אין כול קשר לצרכים האמיתיים של האזרחים, אלא אך ורק לצרכים הרגשיים האישיים, האגואיסטיים, והאינטרסנטיים של המנהיג והמונהגים.
האינטרס ההדדי בין המנהיג והמונהגים נובע ממניעים רגשיים, כמו הצורך והנזקקות הרגשית במערכת יחסים של שולט ונשלט של מצליחים ונכשלים של רודפים ונרדפים, וגם פולחן רגשי פוליטי של פרלמנט שיש בו מאבקי כוח, תחכים, שקרים, כסף, רמאויות, תחמונים, יצרים, פחדים, הנאות, אהבות, הונאות ועוד.
כלומר, בכול שיטות השלטון שהיו בכול העידן האנושי, הבסיס של השיטה נבע בעיקר מתוך הצורך והנזקקות לטקס הפולחן הרגשי, כי אנחנו בשלב זה בהתפתחותנו אנשים אמוציונליים ולא רציונליים.
פוליטיקה זהו פולחן רגשי בדיוק כמו כדורגל, כדורסל, ושאר ענפי הספורט התחרותי, הופעות שירה, תיאטרון, מלחמה, דת ועוד.
מהו פולחן רגשי? פולחן רגשי הוא אמצעי שבו החברה בונה לעצמה מציאות, שבה היא תוכל לממש את הצורך והנזקקות הרגשית שלה להרגיש את הרגשות החיוביים ובכך להרגיש טוב עם עצמה, וזאת כיוון שכיחיד וכחברה אנחנו איננו רוצים להרגיש את אותם הרגשות השליליים ולהרגיש רע עם עצמנו.
מהי האלטרנטיבה? האלטרנטיבה היא ללמוד איך להיות רגועים.
מהו הרוגע הפנימי? הרוגע הפנימי הוא מצב שבו אנחנו לא מייצרים ומפעילים את הרגשות הפנימיים שבנו, שגורמים לנו להתנהגויות שמשתנות בהתאם לכול סוג רגש ורגש, שיוצרים את כול המחשבות והדמיונות, שיוצרים בנו את הקונפליקט, הניגוד התודעתי, ושפוגעים בבריאותנו.
כלומר, הרוגע הפנימי מתאפשר לנו ללא הנדנדה הרגשית, ללא הזיגזג הרגשי, שנע בין הרגשות החיוביים הטובים שבנו, לבין הרגשות השליליים הרעים שבנו.
במצב כזה אנחנו לא עוברים מהרגשות החיוביים הפנימיים שבנו שגורמים לנו להרגיש טוב כמו, אהבה, אושר, הנאה, שמחה, צחוק, יצר מיניי ועוד, לבין הרגשות השליליים הפנימיים שגורמים לנו להרגיש רע כמו, פחד, חרדה, דיכאון,  כעס, לחץ, צער, עצב, ועוד ולהפך.
הרוגע הפנימי מאפשר את הרציונליות, ואת האפשרות להתייחס לעצמנו ולמציאות שבה אנחנו נמצאים וחיים באופן ענייני, רמת מודעות מתקדמת זו מאפשרת לנו את השפיות.
מערכת היחסים ההדדית האינטרסנטית שמתנהלת בין המנהיג והמונהגים, יוצרת מציאות שלא יכולה להיות רגועה, וזאת כיוון שכול המעורבים ביצירת השיטה, יש להם את הצורך והנזקקות הרגשית למציאות שבה היא תביע ותשקף את רגשותיהם את האמוציונליות שבם.
אנשים שמעוניינים בשיטה שמשקפת את הצורך והנזקקות הרגשית שלהם לשיטה שבה הפולחן הרגשי הוא המטרה, זו כמובן זכותם, אבל חשוב להבין שהיא מחטיאה את המטרה.
איך רצוי שיהיה? אנשים שרוצים לחיות במציאות שמשקפת את מהות ומטרת החיים, הן מהבחינה האבולוציונית קוסמית והרוחנית, צרכים קודם כול ללמוד ולהבין את מכלול הנושאים הנוגעים למהות ומטרת החיים הקשורים לנושאים שציינתי, וליצור מציאות שמותאמת לכך ומתאימה לבריאותנו.
הבנת הזהות, המציאות, ומהות ומטרת החיים לשם מימושם עם הרצון לתקן ולשנות הרגלים שגויים וזאת בכדי להתפתח, אינה מצריכה מנהיג ומונהגים שליט ונשלטים ואת כול טקסי הפולחן הרגשי שנלווים מהשיטה האמוציונלית, שמובילה ליצירת שיטות משטר שבמבחן המציאות לא מחזיקות מעמד.
למציאות רגועה ושלווה זו רצוי לשאוף.
מסקנה: אנשים שרוצים מנהיג הם אנשים שרוצים שינהיגו אותם.
מנהיג הוא דמות בעלת אידיאולוגיה שהאזרחים בוחרים בה מתוך אמוציונליות ולא מתוך רציונליות, ולכן במבחן המציאות האשליה תתנפץ לה.
המציאות משתקפת באישיותו של המנהיג לטוב ולרע, ולכן לא יכולה להיווצר מציאות רגועה באף תחום שבחיינו, כי אישיותו אינה רגועה ולכן הוא אינה מחובר לאני העצמי שלו.
הצורך והנזקקות הרגשית ההדדית למנהיג ומונהגים, שולט ונשלטים, ולכל טקסי הפולחן הרגשי שנובעים מכך, יוצרת שיטות ממשל שבסופו של דבר במבחן המציאות הן קורסות וגורמות לאנשים לסבל רב.
סיכום: בשלב התפתחותי רציונלי מתקדם יותר לא יהיה צורך בשיטת ממשל שבה מתרחשים הדברים הבאים, מנהיג ומונהגים, שולט ונשלטים, שופט ונשפטים, צודק לא צודק, שוטרים וגנבים, סוהרים ואסירים, עניים ועשירים, רעבים ושבעים, בעלי בית וחסרי בית, מנצלים ומנוצלים, שלום ומלחמה, ובעיקר לא היררכיה של מעמדות שיוצרת ניצול וחוסר אכפתיות חברתית.
ההבנה והרצון האישי והקולקטיבי ובנית היכולת לחיים של רוגע ושל שלווה, שמטרתם העיקרית הם בריאות, בטיחות, והכי חשוב הרמוניה חברתית שמתאימה למהות ומטרת החיים, תיצור מציאות כזו שאפשר יהיה להגדיר אותה כהמציאות האמיתית.
המסר במאמר: שליט, מנהיג, הם צורך ונזקקות רגשית של הנשלטים והמונהגים, שמאפשרים למציאות כזו להתקיים ולהתרחש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי קרמר מייעץ ומלווה למודעות רגשית והתפתחות אישית.
המודעות העצמית, השפיות, שאחרי הסכיזופרניה, מניה דפרסיה, הדיכאון, הפחד, החרדה, הקולות הפנימיים, ההרס העצמי ועוד, שחוויתי אותם ועברתי את התהליך ללא עזרה וללא כדורים, רוצים לדעת איך יוצאים מהבלבול המוחי הזה...? 
האם ביכולתכם לזהות את הרגשות הפנימיים שבכם? האם אתם סובלים מהרגשות שלכם? האם אתם מפרשים נכון את רגשותיכם? כי במידה ולא האני והמציאות מתבלבלים מה שיוצר כאוס בחיים, רוצים לדעת איך יוצאים מהמבוך המוחי הזה...??? 
יוסי קרמר מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית.
לקריאת מאמרים נוספים שלי כנסו לבלוג שלי.

http://krameryossi.blogspot.com

פל. 0522798272

לתשומת לבכם: הידע שלי אינו מהווה תחליף לייעוץ פסיכולוגי ו/או פסיכיאטרי ו/או רפואי ו/או אחר, כל הנאמר והנכתב הוא בגדר ידע בלבד, ואין להתבסס עליו או לפעול לפיו ללא יעוץ עם הרופא המטפל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי קרמר

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש14/06/161038 צפיות
הרגשות הפנימיים השליליים שהתעצמו עקב תהליך המעבר מהאינסטינקט שנולדים איתו למודעות עצמית וחיבור רגשי, מובילים להרס עצמי וחוסר הרצון לחיות, כתוצאה מפרוש שגוי וחוסר ההבנה איך להתייחס לאותם הרגשות ואי היכולת להכיל את הסבל הרגשי עם ההשלכות הפיזיולוגיות שנובעות מכך, הם הגורמים העיקרים לתופעת איי.אל.אס. כשבאמצעות ניוון השרירים בעל התופעה מוביל את עצמו עד למצב של שיתוק שרירי הגוף וניתוק התודעה מהגוף, כלומר מימוש הרצון למוות ולהשתחרר מהגוף.

מאת: יוסי קרמר הורות15/02/141412 צפיות
למה לילדים בורח השתן? ההורים בחיים המודרניים מתייחסים לכל נושא בריחת השתן אצל ילדים באופן שהוא אינו ענייני, למה? כי שכחנו איך התנהגנו כשהיינו בטבע. כשהיינו צרכים בטבע לעשות את צרכינו עשינו ללא כל צורך להתאפק, כלומר היה לנו צורך שחררנו, וככה זה עבר מדור לדור. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר סרטן15/02/148948 צפיות
לוקמיה. מהי הסיבה ללוקמיה? לוקמיה היא תופעה פיזיולוגית שמטרתה השמדה עצמית פנימית לשם מימוש הרצון למות. לוקמיה מחולקת לשתי תופעות פיזיולוגיות, אחת שנפוצה בקרב הילדים הנקראת לימפוציטית ואחת שנפוצה אצל מבוגרים הנקראת מיאלואידית. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141440 צפיות
מהי הסיבה לסוכרת? סוכרת היא תופעה פיזיולוגית שבה הגוף אינו מיצר אינסולין ברמה מספקת, וזאת כדי שיוכל לפרק את הגלוקוז הנמצא בדם לרמה הרצויה והבריאה לשם תפקוד מכוון של הגוף, מה שיוצר רמה גבוה של גלוקוז בדם ובשתן, שיוצר תהליך של שחיקה שפוגע באופן תקינות ובריאות הגוף. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141230 צפיות
ממה נובעת תסמונת טורט? הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות חיוביים ושליליים שגורמים לנו למצבי הזיה, מחשבות שווא, דמיון ושאר בעיות האישיות הקיימות בנו שכוללות גם את תסמונת טורט. כלומר, הסיבה לתופעה הפיזיולוגית שמכונה טורט שמלווה בטיקים שיוצר דפוס התנהגות רגשי שחוזר על עצמו מפעם לפעם באופן .תדיר ושיוצר עיוות התנהגותי שמלווה לפעמים בדיבור לא ענייני, הסיבה היא הרגשות הפנימיים החיוביים והשליליים. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141859 צפיות
ממה נובעת התופעה? תסמונת דאון היא תופעה פיזיולוגית הגורמת לקשיי תקשורת של בעל התופעה עם הסובבים אותו ובעיות התפתחויות מגוונות. כדי להבין את תופעת תסמונת דאון רצוי שנבין איך מתנהל תהליך העברת הידע הגנטי לדור הבא, וכדי להבין את התהליך רצוי שנבין ממה מורכב בן האנוש? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141225 צפיות
מה הסיבה לתופעה? תופעת סיסטיק פיברוזיס משפיעה בעיקר על הריאות, הלבלב, בלוטות הזיעה, מערכת העיכול ומערכת המין, שגורמים לשיעול וליחה מרובה וקשיי נשימה, דלקות ריאות חוזרות, משקל נמוך ובעיית תיאבון, פעילות מעיים לא תקינה ועוד. המשך במאמר...

מאמרים נוספים בנושא דמוקרטיה ושלטון

מאת: בנימין קלינגרדמוקרטיה ושלטון25/07/232508 צפיות
התהליך מחייב אותנו לעבור מספר שלבים עד לקבלת ההיתר. השלב הראשון הוא בדיקת מידע, שלב בו אנו בודקים מול המועצה המקומית האם בכלל קיימת אופציה לתוספת בניה מצד המועצה המקומית ואגף השיכון והבינוי.

מאת: אדיר בנימינידמוקרטיה ושלטון25/06/231545 צפיות
מידת ההשפעה של הרשתות החברתיות על אופן התנהלותם של נבחרי ציבור. אנחנו יודעים שהתופעה קיימת וגם ערים להשפעותיה. אך עד כמה שונה כיום הזירה הציבורית ביחס לעידן הקודם?

מאת: בנימין קלינגרדמוקרטיה ושלטון18/11/222513 צפיות
הרפורמה בתכנון, רישוי ובניה במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה קבעה לוחות זמנים לתהליכי רישוי שונים עבור רשות הרישוי ומכון הבקרה וזאת במטרה לקצר, לייעל ולפשט הליכי רישוי בניה. לצורך כך וכחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, בשנת 2016 הושקה מערכת רישוי זמין של מנהל התכנון המאפשרת הגשת בקשה להיתר בניה באופן מקוון. תהליך הוצאת היתר בניה לא אמור לארוך זמן רב לפי זמני המערכת, אך בפועל פרק הזמן מתארך כתוצאה מהתנהלות לקויה של הועדות ו/או של המבקש. במאמר זה נציג את פרקי הזמן המפורטים בחוק ואת פרקי הזמן המיושמים במציאות עד לקבלת היתר בניה. נציין שהזמן הממוצע היום לקבלת היתר בניה על פי לשכת האדריכלים הוא מעל שנתיים וחצי, הזמנים הרשומים מטה הם הזמנים של משרדים אשר מומחיותם היא הוצאת היתרי בניה. משרד קלינגר בנימין הינו המשרד היעיל ומהיר ביותר בקבלת היתרי בנייה.

מאת: בנימין קלינגרדמוקרטיה ושלטון31/12/201246 צפיות
משרד קלינגר היתרי בנייה, רישוי עסקים וייעוץ מוניציפאלי מתמחה בייעוץ ייצוג ועבודה מול גורמים מוניציפאלים הקשורים בהוצאת היתרי בניה, תכנון ערים וסביבה, מיסוי,רישוי עסקים,בקשות לשימוש חורג,שינוי יעוד,הכשרת חריגות בניה,ביטול צווי סגירה,הפסקת עבודה,צווי הריסה. בקשות לשינוי תב"ע ,היתרי בניה, אדריכלות, קידום בקשות ,זירוז הליכים בירוקרטים ,יעוץ סטטוטורי, הסדרים והסכמים עם הרשויות, שרותי הנדסה ופקוח על הבניה.

מאת: בנימין קלינגרדמוקרטיה ושלטון27/03/201410 צפיות
תיקון 116 לחוק התכנון והבניה מהווה מהפכה בחוק התכנון והבניה. הוא מחמיר מאד, מטיל צווי הריסה בסיטונות וקנסות של מאות אלפי שקלים, ומצמצם את סמכויות השופטים בבתי המשפט.

מאת: בנימין קלינגרדמוקרטיה ושלטון11/01/201434 צפיות
מה הוא רישיון עסק? עסקים הפועלים בתחומים שונים נדרשים בהוצאת רישיון עסק – היתר מכוח חוק רישוי עסקים הניתן על ידי משרד הרישוי ברשות המקומית ומהווה אישור לפעילותו התקינה של העסק. הרישיון מעיד כי בעסק מסוים ננקטו כל האמצעים הנדרשים לשמירה על בריאותו, ביטחונו, בטיחותו ואיכות חייו של הציבור. בהתאם, קבלת הרישיון מותנית בעמידה בכל התנאים שהציבו הרשויות, בהם סידורי כיבוי אש, תנאי תברואה נאותים, בטיחות מבנים ועוד. משרד הרישוי הוא גם זה שאחראי על אכיפת החוק ורשאי להטיל סנקציות על עסקים שאינם עומדים בתנאיו

מאת: אבי דוידידמוקרטיה ושלטון07/04/191517 צפיות
מדריך למתחילים אודות הגשת עתירות לבג"צ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica