חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על פסטה ודיאטה

מאת: tom lachamמתכוני פסטות16/10/20118171 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתם נמצאים בעיצומו של תהליך הרזיה אבל מתים לארוחה איטלקית במסעדת פסטות שווה במיוחד.

פסטה ודיאטה. יש חיה כזאת? האמת היא שכן. לפחות חלקית.

הפסטה עצמה אינה מכילה כל כך הרבה קלוריות ואינה נחשבת למזון שרצוי להימנע ממנו באופן מוחלט (כמו בורקס קצפת). מה שכן מכיל הרבה קלוריות (המון קלוריות, בדרך כלל) זה הרוטב, הלחם והחמאה, היין, המנות הראשונות והקינוח...

על מנת להצליח לשלב פסטה בתפריט תזונה דיאטטי, עליכם לעשות זאת בחכמה. ראשית, יש להעדיף אכילת פסטה בבית על אכילתה במסעדה. בתהליך הבישול הביתי, יש לכם אפשרות לשלוט במרכיבי המנה באופן מדויק ולהחליף חומרים גולמיים מופחתי קלוריות. תוכלו לבחור פסטה מחיטה מלאה או מדגנים אחרים: תירס, שיפון, קינואה, אורז, וכוסמת. אם כבר הלכתם למסעדה, רצוי לא להגיע מורעבים. כשאדם מגיע לארוחה רעב מאוד, רוב הסיכויים שיאכל הרבה יותר ממה שגופו צריך ואף ילווה את המנה העיקרית בתוספות מיותרות. אם אתם חייבים מנה ראשונה- לכו על סלט ירוק גדול או מרק ירקות (ללא שמנת) שימלא אתכם. הוא עדיף על אנטיפסטי או לחם וחמאה וגם יסייע לכם בתהליך העיכול.

במנה העיקרית- הפסטה- וותרו על רטבים המבוססים על שמנת וגבינות ובחרו ברוטב אדום על בסיס עגבניות או על בסיס שמן זית וירקות. רטבים אלו מכילים פחות קלוריות ויותר ויטמינים ומינרלים החיוניים לגוף. שימו לב לכמות הפרמזן ששפכתם מעל צלחת הפסטה שלכם. הפרמזן היא גבינה קשה שמנה וכמות גדולה ממנה תעלה פלאים את הערך הקלורי של המנה. כנ"ל לגבי כוס היין האדום. שתיית יין נפוצה לצד הפסטה אך יש לזכור כי היין מכיל לא מעט קלוריות. כוס אחת תעשה את העבודה. יותר מכך עשוי להזיק לדיאטה שלכם.

ודבר אחרון- נסו לוותר על הקינוחים. פרוסת עוגה מכל סוג שהיא תהפוך את הערב למשמין במיוחד וחבל. כוס קפה או תה בליווי ממתיק זה נפלא.

 



תגיות המאמר: תזונה, דיאטה, הרזיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tom lacham

מאת: tom lachamטלפונים סלולריים19/02/121228 צפיות
הבעיה העיקרית בקניית מתנות היא הצורך התמידי להפתיע ולחדש. הנה רשימת מתנות מגניבות לגבר או בחורה שמתים על גאדג'טים בסגנון אביזרים לאייפון.

מאת: tom lachamבריאות ורפואה כללי16/02/121189 צפיות
חיסונים הם חלק מעולמנו, ומתוקף כך, לפעמים קשה לזהות אותם כגורמי סכנה פוטנציאלים. עם זאת, דווחו מספר מקרים בעיקר בקרב ילדים, שחיסונים כאלו או אחרים נקשרו עם הסיכון לחלות במחלות אחרות.

מאת: tom lachamדיאטה ותזונה07/02/121258 צפיות
השמנת יתר היא אחת מהמחלות השכיחות ביותר בחברה המודרנית המערבית, והיא מעלה את הסיכונים לחלות במחלות נלוות רבות ואחרות כמו בעיות קרדו-וסקולריות, סכרת, בעיות שרירים ושלד ועוד.

מאת: tom lachamדיאטה ותזונה07/02/121207 צפיות
השמנת יתר היא אחת מהמחלות השכיחות ביותר בחברה המודרנית המערבית, והיא מעלה את הסיכונים לחלות במחלות נלוות רבות ואחרות כמו בעיות קרדו-וסקולריות, סכרת, בעיות שרירים ושלד ועוד.

מאת: tom lachamזוגיות ואהבה07/02/121516 צפיות
הגעת לגיל 30 ואין לך בן זוג? חושב כבר על ילדים אבל עדיין אין פרטנרית מתאימה? אנשים רבים מוצאים את עצמם עוסקים בנושא של זוגיות ונושא של משפחה באופן בלתי תלוי.

מאת: tom lachamקידום אתרים24/01/121271 צפיות
בעידן של היום, כל עסק, תאגיד או עמותה מחזיקים ברשותם אתר אינטרנט. אתר יכול להיות אתר תדמיתי, דינמי, בלוג או אפילו דף עסק בפייבוק. איך מביאים גולשים? איך גוגל יודע למקם אתכם בתוצאות החיפוש? איך קובעים רלוונטיות של אתר?

מאת: tom lachamדיאטה ותזונה24/01/121153 צפיות
על פניו נשמע שפסיכולוגיה רפואית עוסקת במורבידי, בצד הקשה של החיים, זה שמנסים רוב האנשים להמנע ממנו בכל מחיר, אך רבים העוסקים בתחום יאמרו דווקא שהם מתעסקים עם תקווה ואופטימיות, עם כוחות התמודדות ותעצומות נפש.

מאמרים נוספים בנושא מתכוני פסטות

מאת: shmolikמתכוני פסטות30/09/128418 צפיות
לא להיבהל זה רק נראה ארוך...

מאת: אריק לוימתכוני פסטות20/08/118575 צפיות
הגעתם עייפים ורעבים הביתה. בא לכם ארוחה משביעה ודשנה אך אין לכם כוח עכשיו להתחיל להפוך את כל המטבח ולהשקיע שעות בהכנת מאכלים אלו ואחרים. אל דאגה בדיוק לכך ישנו הפיתרון המושלם פסטה איכותית המוכנה תוך חמש דקות בלבד, ללא כל טרחה ומאמץ.

מאת: אודי כהןמתכוני פסטות09/03/118506 צפיות
פשוטה להכנה לאוהבי החריף שבנו. המיני מוצרלה משתלבת מצויין עם החריף ושאר המרכיבים.למי שלא אוהב חריף, אפשר להמיר עם גמבה אדומה ועסיסית.

מאת: אודי כהןמתכוני פסטות09/03/118477 צפיות
הרעיון שמאחורי מנה זו הוא שהריקוטה דלה בשומן ומתמזגת טוב בין שאר המרכיבים, ניתן להשיגה כממרח או בגרגירים (דמוי קוטג').

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica