חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור את המתנה המושלמת?

אם אני לא טועה ולפי ניסיון העבר שלי בנושא אני פוגע בול, תכשיטים הן המתנה האהובה ביותר על נשים, כנראה שנשים בכל העולם. בעולמנו היום נהוג בדרך כלל שמכיוון שהגברים נחשבים למין החזק אנחנו אלה שקונים את המתנות לנשים. הבעיה היא שהמרחק בין המינים הוא עצום והסיכוי שנדע מה בת הזוג שלנו ממש רוצה הוא כמעט אפסי.

על מנת לנסות ולמצוא את התכשיט המושלם עבור בת הזוג שלכם אני הייתי ממליץ על כמה צעדים שאתם צריכים לעשות. חלקם על מנת לא להגיע למצב שתעליבו אותה וחלקם על מנת לא לפשוט את הרגל בגיל 25.

דבר ראשון והכי חשוב שתבינו, טבעת אירוסין זה משהו שקונים פעם בשנה. העובדה כי כבר קניתם אותה לפני מספר שנים לא אומרת שאתם צריכים בכל שנה להעפיל על עצמכם ולקנות משהו יותר יקר. טבעת אירוסין היא דבר סימבולי שנועד על מנת לבקש את ידה של בת הזוג שלכם.

הדבר השני והמנוגד לחלוטין הוא כמובן לא להעליב את בת הזוג. אם אתם לא מסוגלים לקנות תכשיט שייראה יפה מספיק, עדיף שלא תקנו. לרוב אם ידכם אינה משגת עדיף שתקנו זר פרחים מאשר שרשרת או עגילים שהצבע ירד מהם לאחר מספר שבועות. כן, גם פרחים הם מתנה אהובה.

דבר אחד נוסף, שנוגע לשני המקרים ולדעתי הוא גם החשוב ביותר על מנת לקבל את ההערכה הרבה ביותר בתמורה למתנה שתתנו הוא לדאוג שהמתנה שלכם תהיה אישית. מכיוון שזו בעיה בגלל שאנחנו לא תמיד מבינים בנות, עדיף שתקחו אתכם חברה טובה של בת הזוג שלכם ואיתה תלכו לקנות, או לפחות תתייעצו אם אחת מהן. במקרה הזה של קניית תכשיט בלי שמץ של מושג מה לקנות, גם קצת ריגול תעשייתי לא יזיק. תבדקו עם אילו תכשיטים היא הולכת, בדקו האם אתם יכולים לשאול את אחד מן התכשיטים לכמה ימים וללכת איתם לחנות וכך למצוא משהו מתאים.

על כל פנים, מתנה שכזו שתהיה גם אישית, גם אוהבת וגם מושקעת, תעניק לבת הזוג שלכם את כל האושר שרציתם לתת לה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק שיווק באינטרנט

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/191632 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/192662 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121028 צפיות
אחת מבין המתנות המגניבות ביותר שניתן להעניק לכל אירוע - יום הולדת, מסיבה או כל דבר אחר, היא מתנה של זר מתוק המעוצב בסגנון מקורי וייחודי.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121054 צפיות
זרים מתוקים אלו זרים אשר במקום להכיל פרחים שנובלים לאחר מספר ימים, מכילים הפתעות מתוקות כמו שוקולדים מיוחדים, פרלינים איכותיים, סוכריות צבעוניות וממתקי גומי שונים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטתעשייה03/05/121515 צפיות
את סוגי הדבקים בכלל ובדגש על דבקים מבניים, ניתן למיין כיום על פי מספר רב של קטגוריות, אשר כל אחת מהן משמשת לצרכים שונים

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטמסחר יומי29/04/121420 צפיות
מי שמתחיל את התהליך של מסחר בבורסה צריך להיות מוכן לתקופה ארוכה בה הוא ייאלץ ללמוד את התחום ופעמים רבות גם לספוג הפסדים כספיים יחסית גבוהים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטאילוף בעלי חיים29/04/121221 צפיות
אילוף כלבכם עשוי להיות משימה לא פשוטה בכלל. בין אם אימצתם גור לראשונה, אימצתם חיה מבוגרת יותר, או שאתם מנוסים בגידול כלבים, ברוב המקרים, בהתחשב באופיו הייחודי של הכלב הפרטי שלכם,

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215168 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204679 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201171 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201463 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201425 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173102 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173406 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica