חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בגרויות, לשפר ולא להצטער

למה כדאי לשפר בגרויות? מה בעצם החשיבות של תעודת הבגרות?

ממוצע הבגרויות הוא אחד הפרמטרים החשובים כאשר נרצה להמשיך ללימודים גבוהים, להתקבל לעבודה ולהתקדם בחיים. כאן ננסה להבין למה שיפור בגרויות הוא צעד נכון בדרך שלנו להצלחה.

לפני שמתחילים, נבדוק את המצב שלנו ומה מכילה תעודת הבגרות שלנו, האם חסרות לנו יחידות לימוד והאם ישנם מקצועות חובה שעלינו להשלים על מנת להיות זכאים לתעודה. לאחר מכן נראה באיזה מקצועות הציון שלנו חלש ואולי יש צורך בשיפור. ניתן לעשות בגרות חוזרת או חדשה בכל מקצועות החובה וברוב מקצועות הבחירה וכך לשפר משמעותית את ממוצע הבגרויות שלנו.

הסיבה הראשונה ואולי המרכזית ביותר לשאלה למה אנחנו צריכים את זה בכלל, היא המשך הלימודים וקבלה למוסדות להשכלה גבוהה. אין אפשרות אחרת לקבלה ללא תעודת בגרות. בנוסף, שיפור הממוצע עוזר להתקבל למקומות טובים יותר ולשכלה טובה יותר שהיא חשובה להמשך.

הבגרויות ביחד עם הפסיכומטרי מהוות את כרטיס הכניסה שלנו לאוניברסיטאות והמכללות השונות ולממוצע הבגרויות משקל רב בתנאי הקבלה. בכל מוסד ובכל מקצוע תנאי הסף שונים ודרך החישוב של הציון שונה, לכן יש לברר מבעוד מועד את תנאי הקבלה המדויקים למוסד אליו אתם מנסים להתקבל. יתכן שבגרות גבוהה תקל על תנאי הקבלה ותפחית במעט את המשקל מהפסיכומטרי, וכך תשפרו את סיכוייכם להתקבל. יש להיות מודעים לכך לפני שאתם מנסים להתקבל למסלול הלימודים.

סיבה נוספת לכך ששיפור הבגרויות הכרחי, היא הידיעה שהבגרות היא מרכיב חשוב כשאנחנו רוצים להשתלב בעבודה חדשה. בראיון עבודה השכלה היא אחד המשתנים החשובים והמרכזיים ביותר אותם בוחנים המעסיקים שלנו כאשר הם מסננים מתמודדים לתפקיד חדש. בגרות גבוהה תעזור לנו להתקבל לעבודה ביתר קלות. גם הצבא בודק את ממוצע הבגרויות שלנו לפני הגיוס וממוצע גבוהה יותר עוזר לנו להגיע למקום הטוב ביותר אליו רצינו להגיע.

הסיבה האחרונה היא להראות לעצמנו שאנחנו מסוגלים. בכל אחד מאתנו יש פוטנציאל. שלל סיבות והתרחשויות שקרו בדרך יכולות לגרום לנו לא להצליח ולא ולבטא את יכולותינו, בין אם המסגרת הלימודית לא הייתה מתאימה עבורנו ובין אם מסיבות אחרות. תחושת הסיפוק, ההגשמה העצמית והצלחה שבאות בעקבות שיפור הבגרויות, שאולי הייתה נראית בהתחלה משימה בלתי אפשרית, נותנת לנו ביטחון ומזניקה קדימה מגוון רחב של אפשרויות שעומדות להיפתח בפנינו.

מוגש כשירות לציבור על ידי לחמן בגרות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדס גור

מאת: הדס גורלימודים אקדמאיים29/10/131194 צפיות
ישראלים רבים פונים אל לימודי וטרינריה בחו"ל, בדרך כלל עקב מספר המקומות המצומצם בישראל, המוביל לתנאי קבלה גבוהים במיוחד. לימודים אלו מוצעים לסטודנטים זרים במגוון גדול של מדינות ובמבחר מוסדות, השונים זה מזה בעלויותיהם, תנאי הקבלה הנדרשים, איכות התוכנית ושיטות הלימוד. לכן, חשוב לערוך סקר שוק ולהשוות בין מוסדות שונים בטרם הבחירה.

מאת: הדס גורביטוח רכב29/10/131411 צפיות
ביטוח הוא אחד ההוצאות המרכזיות באחזקת אופנוע. מחיר הביטוח היקר נובע מהסיכונים שכרוכים בנהיגה באופנוע - סבירות גבוהה יותר לתאונות וגניבות. פוליסת ביטוח החובה לאופנוע התייקרה בשנים האחרונות, אבל יש כמה דרכים להוזיל את מחיר הביטוח.

מאת: הדס גורטיולים בחו"ל06/05/131148 צפיות
הודו היא המדינה השביעית בגודלה בתבל ומתגוררים בה למעלה ממיליארד אנשים, הדוברים עשרות שפות ושומרים על מסורות ותרבויות שונות. למעשה, תת היבשת מחולקת לעשרים ותשע מדינות וטריטוריות המהוות כל אחת יעד תיירותי בפני עצמו, וניחנות בנוף טבעי ואנושי ייחודי.

מאת: הדס גוררכב30/04/131187 צפיות
טויוטה קורולה, היא אחת המכוניות הנמכרות ביותר בעולם. עד כה נמכרה קורולה ביותר משלושים וחמש מליון יחידות לאורך יותר מארבעים שנות ייצור. הצלחה של טויוטה קורולה נעוצה במספר גורמים, וביניהם אמינות גבוהה, רמת בטיחות מרבית, ביצועים מצוינים וחלל פנימי מרווח וידידותי.

מאת: הדס גורהגירה29/04/131660 צפיות
ידי שנה מנפיקה ארה"ב בין חצי מיליון למיליון אשרות המכונות גרין קארד, ולכאורה מדובר במספרים נדיבים ביותר. ואולם, כל מי שמתחיל הליך הגירה לארה"ב מוצא שמדובר במשימה סבוכה, קשה וארוכה, ושללא השלמתה אין אפשרות לעבוד ולשהות לאורך זמן באמריקה.

מאת: הדס גורלימודים בחו"ל05/02/131078 צפיות
מבחן GMAT ומבחן GRE הינם מבחנים ממוחשבים המורכבים מתחומי החשיבה הכמותית והמילולית, כאשר לכל חלק מוקצב פרק זמן מוגדר, והוא מתבסס על שאלות אדפטיביות. המשמעות היא שדרגת הקושי של השאלות עולה ככל שהנבחן עונה עליהן נכונה.

מאת: הדס גורביטוח בריאות31/01/131126 צפיות
תייר ישראלי שאינו בעל ביטוח בריאות תקף ונזקק לטיפול רפואי דחוף, אשפוז או ניתוח בעת שהייתו בניכר, יידרש לשלם מכיסו סכומים העשויים להגיע למאות ואף לאלפי דולרים. על מנת להימנע ממצבים אלו חשוב לרכוש בטרם הנסיעה ביטוח בריאות רלוונטי, המוצע על ידי מגוון גופים וחברות.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/213960 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204824 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191902 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182251 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181734 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181655 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181523 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica