חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח רפואי לישראלים היוצאים לחופשה בחו"ל

מאת: הדס גורביטוח בריאות31/01/20131126 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תייר ישראלי שאינו בעל ביטוח בריאות תקף ונזקק לטיפול רפואי דחוף, אשפוז או ניתוח בעת שהייתו בניכר, יידרש לשלם מכיסו סכומים העשויים להגיע למאות ואף לאלפי דולרים. על מנת להימנע ממצבים אלו חשוב לרכוש בטרם הנסיעה ביטוח בריאות רלוונטי, המוצע על ידי מגוון גופים וחברות. חשוב לדעת שביטוחים רפואיים לחו"ל משתנים במחיריהם, וכן מבחינת השירותים והמצבים שהם מכסים, לכן מומלץ לערוך סקר שוק לפני רכישתם.

 

ביטוח רפואי לחו"ל כחלק מביטוח נסיעות

כאשר מדובר בנסיעות של עד חצי שנה, ביטוח רפואי לחו"ל הינו חלק מביטוח הנסיעות המכסה מחלות, תאונות, מטען והוצאות בגין שינוי מועד החזרה לארץ. ביטוח זה מוגדר בחוק הפיקוח עבור שירותים פיננסיים עוד משנת שמונים ואחת, המחייב את הגוף המבטח לציין בין היתר את הפרטים הבאים:

  • תאונות- פירוטזכויות המבוטחים במקרים של תאונה, כולל אבחנות בין סוגי תאונות שונות וזכויותהנפגעים בהן, וכמו כן פירוט של זכויות הטיפול בחו"ל והמשכו בארץ.
  • ציוןסכומי הכיסוי המקסימאליים שהביטוח מעניק למבוטח עבור פגישת רופא, אשפוז,ניתוח והוצאות רפואיות שונות.
  • סעיףהמבהיר מתי חברת הביטוח יכולה לדרוש את החזרתו של המבוטח לארץ להמשך טיפול.

 

 

משך תוקפו של ביטוח רפואי לחו"ל

ביטוח רפואי לחו"ל שהינו חלק מביטוח הנסיעות תקף במרבית המקרים עד חצי שנה עבור נסיעה רציפה אחת. בדרך כלל, מי שנוסע לחו"ל לתקופה ממושכת עקב לימודים בחו"ל או עבודה, נדרש לבטח את עצמו במדינה בה הוא שוהה, או לרכוש בישראל ביטוח בריאות לחו"ל המיועד לרילוקיישן לתקופה ארוכה במדינה זרה. במקרים בהם ביטוח הבריאות בחו"ל לזרים אינו אפשרי או מספק, או שעלויותיו יקרות מאוד, מומלץ לרכוש את הביטוח הרפואי בארץ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדס גור

מאת: הדס גורלימודים אקדמאיים29/10/131196 צפיות
ישראלים רבים פונים אל לימודי וטרינריה בחו"ל, בדרך כלל עקב מספר המקומות המצומצם בישראל, המוביל לתנאי קבלה גבוהים במיוחד. לימודים אלו מוצעים לסטודנטים זרים במגוון גדול של מדינות ובמבחר מוסדות, השונים זה מזה בעלויותיהם, תנאי הקבלה הנדרשים, איכות התוכנית ושיטות הלימוד. לכן, חשוב לערוך סקר שוק ולהשוות בין מוסדות שונים בטרם הבחירה.

מאת: הדס גורביטוח רכב29/10/131413 צפיות
ביטוח הוא אחד ההוצאות המרכזיות באחזקת אופנוע. מחיר הביטוח היקר נובע מהסיכונים שכרוכים בנהיגה באופנוע - סבירות גבוהה יותר לתאונות וגניבות. פוליסת ביטוח החובה לאופנוע התייקרה בשנים האחרונות, אבל יש כמה דרכים להוזיל את מחיר הביטוח.

מאת: הדס גורטיולים בחו"ל06/05/131150 צפיות
הודו היא המדינה השביעית בגודלה בתבל ומתגוררים בה למעלה ממיליארד אנשים, הדוברים עשרות שפות ושומרים על מסורות ותרבויות שונות. למעשה, תת היבשת מחולקת לעשרים ותשע מדינות וטריטוריות המהוות כל אחת יעד תיירותי בפני עצמו, וניחנות בנוף טבעי ואנושי ייחודי.

מאת: הדס גוררכב30/04/131188 צפיות
טויוטה קורולה, היא אחת המכוניות הנמכרות ביותר בעולם. עד כה נמכרה קורולה ביותר משלושים וחמש מליון יחידות לאורך יותר מארבעים שנות ייצור. הצלחה של טויוטה קורולה נעוצה במספר גורמים, וביניהם אמינות גבוהה, רמת בטיחות מרבית, ביצועים מצוינים וחלל פנימי מרווח וידידותי.

מאת: הדס גורהגירה29/04/131663 צפיות
ידי שנה מנפיקה ארה"ב בין חצי מיליון למיליון אשרות המכונות גרין קארד, ולכאורה מדובר במספרים נדיבים ביותר. ואולם, כל מי שמתחיל הליך הגירה לארה"ב מוצא שמדובר במשימה סבוכה, קשה וארוכה, ושללא השלמתה אין אפשרות לעבוד ולשהות לאורך זמן באמריקה.

מאת: הדס גורלימודים בחו"ל05/02/131080 צפיות
מבחן GMAT ומבחן GRE הינם מבחנים ממוחשבים המורכבים מתחומי החשיבה הכמותית והמילולית, כאשר לכל חלק מוקצב פרק זמן מוגדר, והוא מתבסס על שאלות אדפטיביות. המשמעות היא שדרגת הקושי של השאלות עולה ככל שהנבחן עונה עליהן נכונה.

מאת: הדס גורטיולים בחו"ל29/01/131245 צפיות
גיאורגיה הפכה בשנים האחרונות ליעד מבוקש מצד מטיילים ישראלים. טיול מאורגן לגיאורגיה מאפשר להנות מהנופים והייחוד של המדינה הזאת, בלי לחשוש מהתמודדות עם השפה ועם התניידות בתחבורה ציבורית, במדינה הזאת שאין בה מערך תיירות מסודר.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח בריאות

מאת: נינה כהןביטוח בריאות18/05/155096 צפיות
כאשר מתכוננים נכון לקראת סיכונים עתידיים, אי אפשר להיות מופתעים. רק בעזרת שמאי סוקר סיכונים אפשר לדעת מראש מה עלול לקרות, ולהיות מוכנים בעוד מועד מבחינת הפסדים וסיכונים.

מאת: יוניביטוח בריאות13/10/142877 צפיות
ביטוח בריאות מאפשר תהליכים מהירים יותר ולא מצריך מאיתנו המתנה מרובה לרופא, לניתוח או לכל הליך רפואי. לעיתים לאור ההמתנה המרובה שאנחנו נאלצים לחוות כתוצאה מביטוח רפואי לא פרטי...

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח בריאות18/08/143379 צפיות
האם הולך להתחולל פה מהפך בתחום הרפואה הציבורי? ועדת גרמן בדיוק מנסה לטפל בנושאים אלו, כדי שלא תישארו מאחור סקרנו את מסקנות הביניים של הוועדה עם פרשנות אישית שלנו

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח בריאות27/06/144753 צפיות
התשובה לכך ברורה: בהחלט כן! ביטוח תאונות אישיות, הנחשב לאחד הביטוחים החשובים ביותר, מציע כיסוי ביטוחי במקרה של תאונה. התאונות, לצערנו, גובות מחיר כבד. הן יכולות לגרום אמנם לנזקים קלים והפיכים, אולם במקרים רבים הן גורמות לנזקים קשים ביותר, ואפילו למוות. ביטוח תאונות אישיות, שמוצע כיום על ידי חברות הביטוח בארץ, כולל במסגרתו תנאים שונים, הניתנים לכל אחד שמבוטח בו. מה מציע ביטוח זה? כיצד בוחרים בפוליסה המתאימה? ו – מהם יתרונותיו של הביטוח? התשובה – לפניכם.

מאת: chen bergerביטוח בריאות27/03/148013 צפיות
כל מה שצריך לדעת על חשיבות ביטוח בריאות פרטי, מוצר הדגל של חברות הביטוח. ביטוח בריאות פרטי תפור למידותך.

מאת: אוהד ז.ביטוח בריאות23/02/148545 צפיות
במאמר הבא נדבר על ביטוחים סיעודיים שאדם עושה בהווה כל עוד הוא בריא, המסייעים לו להתמודד עם מקרים קשים שעלולים למרבה הצער להתרחש בעתיד, בהם הוא הופך לחולה סיעודי שאינו יכול לבצע פעולות בסיסיות בעצמו, ובנוסף, נדבר על הצורך החיוני של כל אדם להבטיח את עתידו הפיננסי, ולבסוף, נדבר על שירותי חברת נטו משווקים הוותיקה, שסוכני הביטוח שלה ויועציה הפיננסים, עוזרים לכל אדם להבטיח את עתידו הכלכלי והרפואי.

מאת: שלום כהןביטוח בריאות16/02/148188 צפיות
יש יותר מידי אנשים שהרגישו בריאים כל החיים ודווקא אחרי בדיקה שגרתית אצל רופא המשפחה גילו שיש להם מחלה כזו או אחרת, והאמת היא, שלא עבור כולם ההתמודדות עם המחלה הייתה קלה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica