חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טויוטה קורולה – כשביצועים ונוחות נפגשים

מאת: הדס גוררכב30/04/20131188 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברת טויוטה היפנית היא מיצרניות הרכב המובילות בעולם, ודגמים כגון טויוטה פריוס, יאריס וראב 4 הינם חזון נפרץ גם על כבישי ישראל. מבין שלל הדגמים המשובחים שמציעה היצרנית הגדולה בולטת הקורולה, שנמכרה עד כה ביותר משלושים וחמש מליון יחידות לאורך יותר מארבעים שנות ייצור. דגם זה שכיח מאוד גם במדינת ישראל, עם למעלה ממאה ושלושים אלף יחידות שנמכרו בעשור האחרון, הן במגזר הפרטי והן העסקי. ההצלחה של טויוטה קורולה נעוצה במספר גורמים, וביניהם אמינות גבוהה, רמת בטיחות מרבית, ביצועים מצוינים וחלל פנימי מרווח וידידותי.

מנוע וביצועים

טויוטה קורולה החדשה מתהדרת במנוע 1.6 ליטרים בעל הספק של 122 כוחות סוס, הגבוה מזה של מתחרים בעלי נפח דומה, ומדובר ביתרון שמורגש בעיקר במצבים הדורשים הספק מיוחד. צריכת הדלק עומדת על כ- 14 קילומטרים לליטר, כתלות כמובן בתוואי הנסיעה, אך בכל מקרה מדובר בצריכה חסכונית החשובה מאוד לצרכן הישראלי בימים אלו. כמו כן, שיפורים שהוכנסו במערכות הבלימה וההיגוי מקנים חוויית נהיגה אינטואיטיבית יותר, וזאת לצד תיבת הילוכים אוטומטית קלה לתפעול המשולבת היטב בפעולת המנוע. התוצאה היא מכונית נוחה ואמינה שאיננה תובעת מן הנהג כל מאמץ מיוחד, ואף מקנה לו תוספת כוח חשובה בעת הצורך.

פנים הרכב

עיצובה החיצוני של הקורולה מאופיין בגודל נדיב, ואכן תא הנוסעים המרווח למדי בהתאם למסורת מספק חלל מתאים ונינוח הן לנהג והן לנוסעים מאחור. התא גם מצטיין בבידוד אקוסטי גבוה המתבטא בנסיעה שקטה במיוחד, ואילו לוח המכוונים המוכר של הקורולה ניחן בשעונים מודרניים האהובים כל כך על הנהגים בישראל. בנוסף, דגמי 2013 מגיעים עם 7 כריות אוויר אשר השיגו את הציון הגבוה 5 במבחן הריסוק. נתונים אלו ואחרים הופכים את הדגם לאפשרות מצוינת עבור משפחות, אם כי הקורולה משרתת נאמנה קהלי יעד שונים ומגוונים. הוסיפו לכל אלו מחיר ממוצע בשוק, וקיבלתם רכב אמין, נוח ובטוח שבהחלט מספק את הסחורה.

היכנסו לערוץ היוטיוב של טויוטה כדי להתרשם מטויוטה קורולה וממגוון הדגמים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדס גור

מאת: הדס גורלימודים אקדמאיים29/10/131196 צפיות
ישראלים רבים פונים אל לימודי וטרינריה בחו"ל, בדרך כלל עקב מספר המקומות המצומצם בישראל, המוביל לתנאי קבלה גבוהים במיוחד. לימודים אלו מוצעים לסטודנטים זרים במגוון גדול של מדינות ובמבחר מוסדות, השונים זה מזה בעלויותיהם, תנאי הקבלה הנדרשים, איכות התוכנית ושיטות הלימוד. לכן, חשוב לערוך סקר שוק ולהשוות בין מוסדות שונים בטרם הבחירה.

מאת: הדס גורביטוח רכב29/10/131414 צפיות
ביטוח הוא אחד ההוצאות המרכזיות באחזקת אופנוע. מחיר הביטוח היקר נובע מהסיכונים שכרוכים בנהיגה באופנוע - סבירות גבוהה יותר לתאונות וגניבות. פוליסת ביטוח החובה לאופנוע התייקרה בשנים האחרונות, אבל יש כמה דרכים להוזיל את מחיר הביטוח.

מאת: הדס גורטיולים בחו"ל06/05/131150 צפיות
הודו היא המדינה השביעית בגודלה בתבל ומתגוררים בה למעלה ממיליארד אנשים, הדוברים עשרות שפות ושומרים על מסורות ותרבויות שונות. למעשה, תת היבשת מחולקת לעשרים ותשע מדינות וטריטוריות המהוות כל אחת יעד תיירותי בפני עצמו, וניחנות בנוף טבעי ואנושי ייחודי.

מאת: הדס גורהגירה29/04/131663 צפיות
ידי שנה מנפיקה ארה"ב בין חצי מיליון למיליון אשרות המכונות גרין קארד, ולכאורה מדובר במספרים נדיבים ביותר. ואולם, כל מי שמתחיל הליך הגירה לארה"ב מוצא שמדובר במשימה סבוכה, קשה וארוכה, ושללא השלמתה אין אפשרות לעבוד ולשהות לאורך זמן באמריקה.

מאת: הדס גורלימודים בחו"ל05/02/131082 צפיות
מבחן GMAT ומבחן GRE הינם מבחנים ממוחשבים המורכבים מתחומי החשיבה הכמותית והמילולית, כאשר לכל חלק מוקצב פרק זמן מוגדר, והוא מתבסס על שאלות אדפטיביות. המשמעות היא שדרגת הקושי של השאלות עולה ככל שהנבחן עונה עליהן נכונה.

מאת: הדס גורביטוח בריאות31/01/131128 צפיות
תייר ישראלי שאינו בעל ביטוח בריאות תקף ונזקק לטיפול רפואי דחוף, אשפוז או ניתוח בעת שהייתו בניכר, יידרש לשלם מכיסו סכומים העשויים להגיע למאות ואף לאלפי דולרים. על מנת להימנע ממצבים אלו חשוב לרכוש בטרם הנסיעה ביטוח בריאות רלוונטי, המוצע על ידי מגוון גופים וחברות.

מאת: הדס גורטיולים בחו"ל29/01/131247 צפיות
גיאורגיה הפכה בשנים האחרונות ליעד מבוקש מצד מטיילים ישראלים. טיול מאורגן לגיאורגיה מאפשר להנות מהנופים והייחוד של המדינה הזאת, בלי לחשוש מהתמודדות עם השפה ועם התניידות בתחבורה ציבורית, במדינה הזאת שאין בה מערך תיירות מסודר.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213829 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213960 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214141 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204609 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195574 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196267 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193506 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica